Expeted ' line 164 i 165 2194 4

O temacie

Autor karus

Zaczęty 17.05.2010 roku

Wyświetleń 2194

Odpowiedzi 4

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy

karus

Expeted ' line 164 i 165
2010-05-17, 21:06(Ostatnia zmiana: 2010-05-17, 21:28)
Cytuj
/*------------------------------------------------------------------------
//                     EXIT                           //
------------------------------------------------------------------------*/

instance  DIA_Mietek_Exit (C_INFO)
{
   npc         =  Non_1004_Mietek;
   nr         =  999;
   condition   =  DIA_Mietek_Exit_Condition;
   information   =  DIA_Mietek_Exit_Info;
   permanent   =  1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC int  DIA_Mietek_Exit_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID  DIA_Mietek_Exit_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};
// ********************************
//             Hallo
// ********************************

instance  DIA_Mietek_Siema (C_INFO)
{
   npc            = Non_1004_Mietek;
   nr            = 1;
   condition      = DIA_Mietek_Siema_Condition;
   information      = DIA_Mietek_Siema_Info;
   permanent      = 0;
   description      = "Kim jesteś?";
};

FUNC int  DIA_Mietek_Siema_Condition()
{
   return TRUE;
};


FUNC void  DIA_Mietek_Siema_Info()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_Siema_Info_15_00"); //Kim jesteś? Wyglądasz na zmęczonego, co cię przytłacza, i co robisz na takim odludziu?
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Siema_Info_05_01"); //A a a ty to kkk kkk kkk ktooo?
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_Siema_Info_15_02"); //Wrzucono mnie tu niedawno. Idąc w dół tą ścieżką zauważyłem zabudowanie. Pomyślałem że sprawdzę co to za miejsce. No i zjawiłem się tutaj.
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Siema_Info_05_03"); //Ah, widzisz udaję idiotę na początku żeby sprawdzić co za łajza zachodzi mnie i moje kretoszczurki. Ale moje oczęta dostrzegają że może jednak Łajzą nie jesteś bo spostrzegłeś mój dom. Za co tu trafiłeś?
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_Siema_Info_15_04"); //Zostałem niesprawiedliwie wtrącony...
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Siema_Info_05_05"); //To tak jak my wszyscy. Tylko widzisz, ostatnio rzeczy się trochę pozmieniały. Jestem w tej koloni dość długo i widziałem tu już wiele sytuacji które zmuszały mnie do głębszych refleksji.

};  

// ********************************
//             Kwestie Piwne
// ********************************

instance  DIA_Mietek_Piwo (C_INFO)
{
   npc            = Non_1004_Mietek;
   nr            = 1;
   condition      = DIA_Mietek_Piwo_Condition;
   information      = DIA_Mietek_Piwo_Info;
   permanent      = 0;
   description      = "No i co się działo dalej?";
};

FUNC INT DIA_Mietek_Piwo_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Mietek_Siema))
   {
      return 1;
   };
};

func VOID DIA_Mietek_Piwo_Info()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_Piwo_15_00"); //No i co się działo dalej?
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Piwo_05_01"); //Ostatnia sytuacja jednak sprawiła że musiałem opuścić Stary Obóz. Ale zanim ci opowiem o całej historii, masz, strzel browara bo i tobie pewnie zaschło w gardle, a nie wypada bym tylko ja pił, a gość nie.
   Info_ClearChoices   (DIA_Mietek_Piwo );
   Info_AddChoice      (DIA_Mietek_Piwo,"Jestem abstynentem..."      ,DIA_Mietek_Piwo_NIE);
   Info_AddChoice      (DIA_Mietek_Piwo,"Tylko zimne piwo mnie zbawi."                  ,DIA_Mietek_Piwo_Yeah);
};

func void DIA_Mietek_Piwo_NIE()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_Piwo_NIE_15_00"); //Jestem abstynentem i nigdy nie wziąłem do ust piwa. Mogę być z tobą szczery: te pomyje to obrzydliwe gówno.
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Piwo_NIE_05_01"); //No to nie. Przecież cię nie zabiję za to.
   Info_ClearChoices   (DIA_Mietek_Piwo );
};

func void DIA_Mietek_Piwo_Yeah()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_Piwo_Yeah_15_00"); //Dobra, daj mi piwo!
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Piwo_Yeah_05_01"); //Buteleczka dla ciebie.
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_Piwo_Yeah_15_02"); //Jasne, dzięki kolego. Mam nadzieję tylko że nic mi nie wsypałeś.
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Piwo_Yeah_05_03"); //Pewnie że nic nie wsypałem, no może oprócz trutki na szczury. Kiedyś, jak mieszkałem w Khorinis to pracowałem jako sprzątacz w dzielnicy Portowej.
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Piwo_Yeah_05_04"); //Kiepska praca no i trzeba było jakoś pozbywać się gryzoni. Pewnego dnia dostałem zlecenie od jednego ze strażników żeby pozbyć się szczurów raz na zawsze...
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_Piwo_Yeah_15_05"); //No i znając życie i twoje niezbyt wysokie aspiracje jeśli chodzi o pracę, spełniłeś swój obowiązek po czym dostałeś sowite wynagrodzenie.
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Piwo_Yeah_05_06"); //Nie jesteś taki głupi na jakiego wyglądasz! Zapłata to nawet przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Ale o tym później porozmawiamy.

   
   CreateInvItem (self, ItFoBeer);
   B_GiveInvItems (self, hero, ItFoBeer, 1);
   
   self.npctype = npctype_FRIEND;
   
   Info_ClearChoices   (DIA_Mietek_Piwo );
   
};   

// ********************************
//             Noc cz1
// ********************************

instance  DIA_Mietek_NOC (C_INFO)
{
   npc            = Non_1004_Mietek;
   nr            = 1;
   condition      = DIA_Mietek_NOC_Condition;
   information      = DIA_Mietek_NOC_Info;
   permanent      = 1;
   description      = "Dlaczego tutaj mieszkasz?";
};

FUNC int  DIA_Mietek_NOC_Condition()
{   

   if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Mietek_Siema))
   {
      return 1;
   };

};
FUNC void  DIA_Mietek_NOC_Info()
{
var int timereaming;
timereaming = Wld_GetDay();

   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_NOC_Info_15_00"); //Mogę cię o coś zapytać?
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_NOC_Info_05_01"); //Przyjdź o Północy to ci powiem.
   

};  

// ********************************
//             Noc cz2
// ********************************

instance  DIA_Mietek_NOC1 (C_INFO)
{
   npc            = Non_1004_Mietek;
   nr            = 1;
   condition      = DIA_Mietek_NOC1_Condition;
   information      = DIA_Mietek_NOC1_Info;
   permanent      = 1;
   description      = "A więc co jest twoją tajemnicą?";
};

FUNC INT DIA_Mietek_NOC1_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Mietek_NOC1_Info)
    && (Timereaming >= Timereaming + 18)
    {
    return TRUE;
    };
};

FUNC void DIA_Mietek_NOC1_Info()

{
   
   AI_Output (other, self,"DIA_MIETEK_NOC1_Info_15_00"); //A więc co jest twoją tajemnicą?
   AI_Output (self, other,"DIA_MIETEK_NOC1_Info_15_01"); //Omm... Extrelnas die Metamokos! Die Externalssss!
   
   
   Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_VIOLET", self, self, 1, 1, DAM_MAGIC, FALSE);
   AI_StopProcessInfos   (self);
   };

Nie mam pojecia szczerze gdzie ' dodac to.. niby linia 164 i 165 ale jest wporzadku. Zaznaczylem ja na czerwono.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Expeted ' line 164 i 165
#1 2010-05-17, 21:59(Ostatnia zmiana: 2010-05-17, 22:01)
Nie mam pojecia szczerze gdzie #msgote author=karus link=topic=10111.msg96280#msg96280 date=1274126357]Nie mam pojecia szczerze gdzie  dodac to.. niby linia 164 i 165 ale jest wporzadku. Zaznaczylem ja na czerwono.
Cytuj
FUNC INT DIA_Mietek_NOC1_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Mietek_NOC1_Info)
&& (Timereaming >= Timereaming + 18)
{
return TRUE;
};
};
O jeden nawias za dużo
FUNC INT DIA_Mietek_NOC1_Condition()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Mietek_NOC1_Info)
&& (Timereaming >= Timereaming + 18)
{
return TRUE;
};
};

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
Dziękówa, faktycznie tu był błąd  :)  
W sumie wyskakuje kolejny błąd o treści nieznajomy identyfikator Timereaming a przecież go zadeklarowałem bo chcę by dialog uaktywnił się o 0.00.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zadaklarowałeś go tylko lokalnie, więc jest dostępny tylko dokładnie w tej funkcji gdzie to zrobiłeś. Jeśli chcesz żeby był dostępny wszędzie, samą deklarację umieść w constans.d. Poza tym, przecież ten warunek jest logicznie niemożliwy do spełnienia:
(Timereaming >= Timereaming + 18)

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy

karus

Expeted ' line 164 i 165
#4 2010-05-18, 10:16(Ostatnia zmiana: 2010-05-18, 10:17)
Poczytałem, użyłem odpowiedniej funkcji i działa :)  . Dialog pojawia się i znika dokładnie w podanych przezemnie ramach czasowych. Ale nie pojawia się ten magiczny "dym". Oto skrypt

Cytuj
// ********************************
// Noc cz2
// ********************************
var c_npc Mietek;
instance DIA_Mietek_NOC1 (C_INFO)
{
npc = Non_1004_Mietek;
nr = 1;
condition = DIA_Mietek_NOC1_Condition;
information = DIA_Mietek_NOC1_Info;
permanent = 1;
description = "A więc co jest twoją tajemnicą?";
};

FUNC INT DIA_Mietek_NOC1_Condition()
{
if     (Wld_IsTime    (0,00,0,05))
{
return TRUE;
};
};

FUNC void DIA_Mietek_NOC1_Info()

{

AI_Output (other, self,"DIA_MIETEK_NOC1_Info_15_00"); //A więc co jest twoją tajemnicą?
AI_Output (self, other,"DIA_MIETEK_NOC1_Info_15_01"); //Omm... Extrelnas die Metamokos! Die Externalssss!

Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_VIOLET", self, Mietek, 1, 1000, DAM_MAGIC, TRUE); //
Wld_PlayEffect("spellFX_HealShrine", self, Mietek, 2, 500, DAM_MAGIC, FALSE); //
Wld_PlayEffect("spellFX_INCOVATION_WHITE", self, Mietek, 2, 500, DAM_MAGIC, FALSE); //

AI_StopProcessInfos (self);
};

P.S sorka że pisze w tym temacie o tym ^_^
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry