Lobos dzięki za porady. Dzisiaj znowu do tego siadłem i się skapnąłem, że jeden z domków z Woga ma w sobie portal. Nie było to wszystko szczelne i stąd te bugi. Naprawiłem. Portale działają, łącze zen z samymi domkami i jest ładnie. Jest jeszcze jeden problem. Jeżeli jakiś domek minimalnie wchodzi w ziemię to nie wyświetla się podłoże w lasach. Te domki, które teraz dodałem nie mają portali, ale jak widać takie nachodzenie i przenikanie przez siebie trójkątów źle działa na portale i powoduje błędne wyświetlanie się podłoża w lasach. Moje pytanie brzmi teraz tak: jak postawić te domki w Blenderze, żeby szczelnie przylegały do podłoża? Jak to zrobić tak porządnie? W wingsie użyłbym opcji most i połączył powierzchnię podłogi z trójkątami na podłożu. W Blenderze nie wiem jak to zrobić. Proszę o pomoc.