Brak reakcji 1678 5

O temacie

Autor carelion

Zaczęty 12.04.2013 roku

Wyświetleń 1678

Odpowiedzi 5

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
witam napisałem skrypt ale nie wywołuje MDSa
skrypt:
   var int ckeey;  
        ckeey  = MEM_KeyState(KEY_G);
                 
if (ckeey == KEY_HOLD)                
{
                Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "HUMANS_SPRINT.MDS");
       
};
   
przy dodaniu samego print screena pod klawisz też się nic nie dzieje posiadam ikarus 1.2 i LeGo 2.2.1
 


carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
jest wywoływana co 0.125 sec
robiłem na podstawie tego
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Brak reakcji
#3 2013-04-12, 21:31(Ostatnia zmiana: 2013-04-12, 21:35)
Zależnie od ilości fps może być to za rzadko, sugeruję użyć frame triggera. Ale może lepiej niech wypowie się ktoś kto z tego korzystał.

Właściwie ten kod jest zły, przy przytrzymaniu klawisza nakładałby tego overlaymds ciągle. Nie jestem pewien czy wywoła to poważne problemy, ale powinien robić to tylko raz. Czyli albo musiałbyś dodać zmienną, albo zmienić nasłuchiwany stan.      
var int keystate_g; //nad funkcją

...

var int keystate_g_current
keystate_g_current = MEM_KeyState(KEY_G);
if (keystate_g!= keystate_g_current )
{
  if (keystate_g_current == KEY_HOLD)
  {
    Mdl_ApplyOverlayMDS (self, "HUMANS_SPRINT.MDS");
  }
  else
  {
    Mdl_RemoveOverlayMDS (self, "HUMANS_SPRINT.MDS");
  }
  keystate_g = keystate_g_current;
};

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Dzięki  wszystkim za pomoc temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry