Czyli twój sposób z zabitym NPC ci nie działa ? Bo jest o wiele prostszy jeśli wiesz co do mds i pliki animacji.
A co do mojego sposobu to w punkcie 1 chodziło i o on_state itema żaden klawisz !!!
W on state uruchamiał by się monolog i opcje dodaj złoto dodaj stare monety itp.
Czyli klikasz na item pusta skrzynia tak jak na mapę i otwiera ci się monolog.
Potem w tym monologu jeśli to monolog pustej skrzyni nr 1 wysyłasz itemy do NPC nr 1.
i otrzymujesz pełną skrzynie nr 1 w jej on state robisz inny monolog
Zakop i otwórz
jeśli wybierasz zakop robisz to tak.
var c_NPC NPC_skrzynia; NPC_skrzynia = Hlp_GetNpc(instance NPC skrzyni);
AI_playani (hero, "animka zakopania");
RemoveInvItem(hero, skrzynkaPelnaNr1);//usuwanie skrzyni z eq
NPC_skrzynia.name = Npc_GetNearestWP(hero);//zapisujesz WayPoint który jest najbliżej aby móc zlokalizować miejsce zakopania.
jeśli otwórz to
var c_NPC NPC_skrzynia; NPC_skrzynia = Hlp_GetNpc(instance NPC skrzyni);
CreateInvItems(hero,gold,Mob_HasItems(NPC_skrzynia,gold));//dodanie złota które było w skrzyni
RemovInvItems(NPC_skrzynia,gold,Mob_HasItems(NPC_skrzynia,gold));//usuwanie złota ze skrzyni
ale twój sposób wydaje sie lepszy bo można bedzie dodwać wszystko a nie ograniczać sie do opcji monologu ;d