Skarby 6629 18

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 9.05.2012 roku

Wyświetleń 6629

Odpowiedzi 18

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanie pierwsze: Czy dało by śię zrobić, że nie odkopywujemu np. mikstury lecniczej tylko kufer? Jeżeli się da (raczej tak) no to jak?

Pytanie drugie: Czy da się zrobić tak, że idziemy sobie gdzieś i klikamy np. 'Z' jak zakopop wybieramy co chcemy zakopać i to miejsce się zaznaczy? Jak tak (a pewnie tak) no to jak?
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Hestes768

Hestes768

Użytkownicy
posty39
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Hm, trzeba bawić się w skryptach. Jeśli chodzi o pytanie drugie to będzie to trudniejsze. Czy się da, to nie jestem taki pewny, bo trzeba być (chyba) zdolnym programistą.

Pytanie pierwsze:

Aktualnie nie mam zainstalowanego gothic II, ale był taki skrypt, w którym były oznaczone te krzyżyki i ich waypointy (chyba). Szukasz odpowiedniego i w jakiejś linijce były instance rzeczy jakie się ma dostać. Ale czy wykopie kufer to nie dam łapy uciąć :D
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HerrKlebstoff

Skarby
#2 2012-05-09, 15:42(Ostatnia zmiana: 2012-05-09, 15:45)
Cytuj
Pytanie drugie: Czy da się zrobić tak, że idziemy sobie gdzieś i klikamy np. 'Z' jak zakopop wybieramy co chcemy zakopać i to miejsce się zaznaczy? Jak tak (a pewnie tak) no to jak?

Jeśli byś wstawił miejsce zakopania jako kufer z inną animacją(Bodajże bez nowego MDSa się nie obejdzie), to powinno dać radę...

@up: Jemu nie chodziło o to, żeby pojawił się przedmiot, tylko mob. ;-)
Ale kufer można przecież ustawić jako item - można by było otworzyć go w ekwipunku - coś jak sakiewki ze złotem...
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Żeby wypełnić kufry, sarkofagi, ziemię (tak, ziemię), to trzeba się pobawić w Spacerze, bez niego się nie obejdzie. Tylko w Spacerze są napisane funkcje skrzyń itp. i tam jest wszystko wypełniane.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Hestes768

Hestes768

Użytkownicy
posty39
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Cytuj
Cytuj
@up: Jemu nie chodziło o to, żeby pojawił się przedmiot, tylko mob. ;-)
 Ale kufer można przecież ustawić jako item - można by było otworzyć go w ekwipunku - coś jak sakiewki ze złotem...

Ah :D  To mój błąd.
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Skarby
#5 2012-05-09, 17:28(Ostatnia zmiana: 2012-05-09, 17:31)
Patrzałem trochę do skryptów i zauwarzyłem to (kawałek skryptu):
else if ((Npc_GetDistToWP(hero,"ADW_CANYON_RAKEPLACE_05")< RAKE_BUDDEL_DIST_MIN) &&  (RAKEPLACE[29]==FALSE)){
Wld_InsertItem(ItMi_GoldRing,"ADW_CANYON_RAKEPLACE_05"); RAKEPLACE[29]=TRUE;
Wld_InsertItem(ItAt_DragonBlood,"ADW_CANYON_RAKEPLACE_05");
RakeTreasureSuccess (ItAt_DragonBlood);}

Zamiast Wld_InsertItem(...) mogłoby być coś podobnego do tego Wld_InsertMob o ile coś takiego jest
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Hestes768

Hestes768

Użytkownicy
posty39
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
I teraz pozostaje ci się tylko pobawić :D

Jeśli chodi o InsertMob, to bym tego nie radził robić. Raczej nic ci nie da. Mógłbyś pobawić się teraz z jakimś nowym skryptem, małej skrzyneczki np. do której byś 'wsadził' potrzebne rzeczy i wyglądało by to tak jak pisał    HerrKlebstoff.

Mógłbym coś sam poprubować, ale w wolnym czasie, bo narazię zajmuję się swoją modyfikacją :D
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli jest coś takiego jak  Wld_InsertMob?
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
spróbuj w taki sposób

http://themodders.org/index.php?/topic/17057-bsmadministrowanie-tick-tockami/

Chociaż nie wiem co z tego wyjdzie.

Zamiast zamiast tick_tock`a zaznaczasz skrzynkę i zapisujesz potem robisz item i go insertujesz


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Skarby
#10 2012-05-09, 18:17(Ostatnia zmiana: 2012-05-09, 18:17)
Nie był bym taki pewien niech sprawdzi. Ikarus ma jeszcze jakąś funkcje do insertowania VOB`ów może gdyby wpisać zen to by podziałało

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra z odkopanie jeszcze popróbuję ale teraz zakopywanie... Napewno Ikarus do obsługi klawiatury potem coś napewno w Spacerze no i monolog...
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
A nie lepiej by było zrobić to w sposób taki jak skrzynie na zamku w kolonii karnej które pojawiają się jak otworzymy bramę? Dodajemy kufer pod ziemie i ten krzyżyk nad nim. Powiązujemy to ze sobą triggerem (Odsyłam http://themodders.org/index.php?/topic/58-tworzenie-ruchomej-bramy-trigger-mover-i-switch/ ) Skryptu nie podyktuję bo nie jestem aktualnie u siebie na kompie. Wystarczy trochę pokombinować.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Skarby
#13 2012-05-14, 17:29(Ostatnia zmiana: 2012-05-14, 17:33)
A nie lepiej by było zrobić to w sposób taki jak skrzynie na zamku w kolonii karnej które pojawiają się jak otworzymy bramę? Dodajemy kufer pod ziemie i ten krzyżyk nad nim. Powiązujemy to ze sobą triggerem (Odsyłam http://themodders.org/index.php?/topic/58-tworzenie-ruchomej-bramy-trigger-mover-i-switch/ ) Skryptu nie podyktuję bo nie jestem aktualnie u siebie na kompie. Wystarczy trochę pokombinować.
Przeczytaj dokładnie problem leży w zakopywaniu w DOWOLNYM miejscu. Wiec nie będzie chyba wstawiał milion skrzynek pod mapę ;d . Teraz wpadłem na taki pomysł ze można by zrobić 5 -10 itemów i każdy by miał swoją pojemność. (Itemy zapisywały by się w eq postaci które by nie uczestniczyły w rozgrywce) A skrzyneczki otwierało by się w eq. odkopywanie polegało by na sprawdzaniu najbliższego WP. WayPoint można by zapisać jako imie postaci która bedzie robiła za przechowywanie itemów.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobie NPC'a z wyglądem skrzyni/kufra a w skrypcie napisze Wld_InsertNpc, a w NPC'u będą przechowywane przedmiowy. Nie wiem czy o to ci chodzi ale spróbuje. Tylko aby przeszukać NPC'a musi być pobity albo zabity może go ze skryptowego Killa potraktować albo coś innego??
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie źle NPC tylko będziesz wykorzystywał do przechowywania przedmiotów. A otwierać będziesz itemem. Chodzi mi o taki mechanizm.

1) grasz klika na pustą skrzynie i wybiera przedmioty w monologu.
2) przedmioty są wysyłane do NPC
3) gracz zakopuje skrzynkę (item) a WayPoint tego miejsca jest zapisywany jako nazwa NPC (którego) NIGDY nie będziesz insertował.

Ale zrobienie NPC tez nie wydaje się głupim pomysłem lecz takiej skrzynki nie zakopiesz POD ziemie. Przy "zakopywaniu" skrzynki można by zrobić zmianę ciała na np. taką górkę z paprotką, lub płaski plane z krzyżykiem. (Zmianę ciała się wykonuje zakładając zbroje ;)). Zbroja ta musi być z flagą item misji żeby zabity NPC nie znikł.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do pierwszej części 1) to zamienie skrzynkę na klawisz, ale reszta ??? (oprócz 2, a 3 niezbyt wiem o co ci chodzi) "wybiera przedmioty w monologu" - tak jak przy pobiciu lub zgonie czy "dialogowo"?
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Skarby
#17 2012-05-16, 15:30(Ostatnia zmiana: 2012-05-16, 15:31)
Czyli twój sposób z zabitym NPC ci nie działa ? Bo jest o wiele prostszy jeśli wiesz co do mds i pliki animacji.

A co do mojego sposobu to w punkcie 1 chodziło i o on_state itema żaden klawisz !!!
W on state uruchamiał by się monolog i opcje dodaj złoto dodaj stare monety itp.

Czyli klikasz na item pusta skrzynia tak jak na mapę i otwiera ci się monolog.

Potem w tym monologu jeśli to monolog pustej skrzyni nr 1 wysyłasz itemy do NPC nr 1.

i otrzymujesz pełną skrzynie nr 1 w jej on state robisz inny monolog

Zakop i otwórz

jeśli wybierasz zakop robisz to tak.

var c_NPC NPC_skrzynia; NPC_skrzynia = Hlp_GetNpc(instance NPC skrzyni);
AI_playani (hero, "animka zakopania");
RemoveInvItem(hero, skrzynkaPelnaNr1);//usuwanie skrzyni z eq

NPC_skrzynia.name = Npc_GetNearestWP(hero);//zapisujesz WayPoint który jest najbliżej aby móc zlokalizować miejsce zakopania.

jeśli otwórz to

var c_NPC NPC_skrzynia; NPC_skrzynia = Hlp_GetNpc(instance NPC skrzyni);
CreateInvItems(hero,gold,Mob_HasItems(NPC_skrzynia,gold));//dodanie złota które było w skrzyni
RemovInvItems(NPC_skrzynia,gold,Mob_HasItems(NPC_skrzynia,gold));//usuwanie złota ze skrzyni

ale twój sposób wydaje sie lepszy bo można bedzie dodwać wszystko a nie ograniczać sie do opcji monologu ;d

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Skarby
#18 2012-05-16, 17:42(Ostatnia zmiana: 2012-05-16, 17:42)
No właśnie... :D  No to zabieram się do pracy
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry