Macie skrypt. Już kasowałem różne linijki itd. Jestem początkujący, ale robię już voby, postacie, waypointy. Został dialog+quest. Opornie;/
BŁĄD WYSKASUJĄCY TO:
U:PAR: Redefinded identifier: MIS_KOJAK_MIĘSO* (line 379/ 380/ 381/ 382)
*dodam że zamiast MIĘSO wyskakuje MIDSO ale to chyba wytwór spacera
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Kojak_EXIT(C_INFO)
{
npc = GRD_8000_Kojak;
nr = 999;
condition = DIA_Kojak_EXIT_Condition;
information = DIA_Kojak_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = KONIEC;
};
FUNC INT DIA_Kojak_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Kojak_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Kojak_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = GRD_8000_Kojak;
nr = 1;
condition = DIA_Kojak_HELLO1_Condition;
information = DIA_Kojak_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = Witaj! Kim jesteś ?;
};
FUNC INT DIA_Kojak_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Kojak_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO1_15_01); //Witaj! Kim jesteś ?
AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO1_15_02); //Nazywam się Kojak. Dawny władca Górniczej Doliny.
AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO1_03_03); //Miło mi Ciebie poznać. Ale co ty tu właściwie robisz?
AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO1_15_04); //Pomagam żółtodziobom takim jak Ty!
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Kojak_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = GRD_8000_Kojak;
nr = 2;
condition = DIA_Kojak_HELLO2_Condition;
information = DIA_Kojak_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = W czym możesz mi pomóc?;
};
FUNC INT DIA_Kojak_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Kojak_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Kojak_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO2_15_02); //W czym możesz mi pomóc?
AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO2_03_03); //Mogę dać Ci trochę zarobić jeśli chcesz.
AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO2_15_04); //Świetnie. Kogo mam zabić?
AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO2_03_05); //Górnicza dolina to nie Khorinis. Nie wejdziesz nocą do domu i pchniesz kogoś sztyletem.
AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO2_03_06); //Tu każdy śpi z jednym oiem otwartym. Na początek przynieś mi 3 sztuki surowego mięsa.
AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO2_15_07); //Dobrze. Wrócę niedługo.
MIS_kojak_mieso = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_kojak_mieso, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_kojak_mieso, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_kojak_mieso,Kojak potrzebuje 3 sztuk surowego mięsa.);
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_Kojak_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = GRD_8000_Kojak;
nr = 3;
condition = DIA_Kojak_HELLO3_Condition;
information = DIA_Kojak_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = Zdobyłem surowe mięso.;
};
FUNC INT DIA_Kojak_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=3)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Kojak_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO3_15_01); //Zdobyłem surowe mięso.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 3);
B_LogEntry (CH1_kojak_mieso,Przyniosłem Kojakowi 3 sztuki surowego mięsa.);
Log_SetTopicStatus (CH1_kojak_mieso, LOG_SUCCESS);
MIS_kojak_mieso = LOG_SUCCESS;
AI_UseItem (self, ItFoMuttonRaw);
B_GiveXP (100);
AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO3_03_02); //Należy Ci się obiecana zapłata. 50 bryłek powinno wystarczyć.
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 50);
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 50);
};
Chodzi o te linijki
MIS_kojak_mieso = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_kojak_mieso, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_kojak_mieso, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_kojak_mieso,Kojak potrzebuje 3 sztuk surowego mięsa.);