Monolog 3371 8

O temacie

Autor Kito

Zaczęty 1.12.2010 roku

Wyświetleń 3371

Odpowiedzi 8

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Witam. Tak jak w temacie, jak zrobić, zeby PC_HERO mówił sam do siebie. Szukałem już, ale nie znalazłem takiego tematu. Z góry dziękuję.
 


Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
xD Dzięki. Ale czy mógłbyś jeszcze powiedzieć, aby hero w odpowiednim momencie sam go zaczoł? Obstawiam że Tigery (czy jak to się tam nazywa) będą tu niezbęde
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Monolog
#3 2010-12-01, 20:39(Ostatnia zmiana: 2010-12-01, 20:47)
Właściwie to wystarczy napisać odpowiedni warunek dialogu i important=true.

EDYCJA
No, oto chodzi :D

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy

Kito

Monolog
#4 2010-12-01, 20:43(Ostatnia zmiana: 2010-12-01, 20:47)
Tak też zrobiłem... znaczy akórat warunku nie napisałem, bo za bardzo nie wiem jaki. O Adanosie, czy zechciał byś mnie oświecic? xD

aaa warunek. Np. gdy bkisko waypointu? Faktycznie, to może się udać :D  Dzięki o Adanosie xD
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Monolog
#5 2010-12-01, 20:56(Ostatnia zmiana: 2010-12-01, 21:00)
Hmm, to byłoby genialne. Szczerze mówiąc nigdy o czymś takim nie pomyślałem, jeśli miało zadziałać, miałoby o wiele większy potencjał niż się wydaje. Mogłoby nawet zastąpić w pewnym stopniu script triggery.

Chociaż o ile pamiętam sprawa nie jest taka prosta.
Chyba kiedyś już sprawdzałem kiedy dokładnie Gothic sprawdza conditiony i raczej nie było tak fajnie, dokładnie niestety nie pamiętam - można by sprawdzić jeszcze raz, dając tam zamiast warunku zwykłego printa. Jednak raczej nie jest to nieskończona pętla (a coś takiego byłoby konieczne do tego twojego zastosowania).

Monolog możesz najprościej zainicjować funkcją AI_ProcessInfos(hero) - i to zadziała na bank.

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy

Kito

Monolog
#6 2010-12-01, 21:28(Ostatnia zmiana: 2010-12-01, 21:33)
Cytat: Avallach link=topic=12127.msg121426#msg121426#msg121426#msg121426 date=1291233361
Hmm, to byłoby genialne. Szczerze mówiąc nigdy o czymś takim nie pomyślałem, jeśli miało zadziałać, miałoby o wiele większy potencjał niż się wydaje. Mogłoby nawet zastąpić w pewnym stopniu script triggery.

xD Nie spodziewałeś się tego po mnie :D :D:D

xD teraz Cię normalnie załamię psychicznie Avallach. Jako że nie jestem tak dobrym skrypterem jak Ty, powiedz mi gdzie to wpisać :D  Mam na myśli to AI_(...)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Monolog
#7 2010-12-02, 07:07(Ostatnia zmiana: 2010-12-02, 07:08)
Coś się dzieje chyba z forum, jestem pewien że odpisałem na tego posta 0.o
No to jeszcze raz:
To BYŁOBY genialne gdyby tak działało (jak script trigger), ale o ile pamiętam system conditionów funkcjonuje inaczej i by NIE zadziałało, możesz spróbować dać tam printa i zobaczyć czy będzie się ciągle odświeżał - o ile pamiętam chyba nie.

AI_ProcessInfos(hero) wstaw sobie gdzie tylko zechcesz, zależnie kiedy chcesz żeby się odpaliło. Pamiętaj tylko że każda funkcja musi być przez jakąś inną zainicjowana - najprostsze metody to script triggery, itemy, inni npc, rutyny, moby, perceptiony (aczkolwiek jest tych metod dużo więcej jak choćby długaśna lista funkcji odpalanych przez engine w różnych sytuacjach).

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Dzięki. I tobie Avallach, i tobie Adanos. Oba pomysły są świetne. Jesteście poprostu genialni. Ale dobra, już wam nie schlebiam, bo jeszcze mi tu w samo zachwyt wpadniecie :D  Nie no tak poważnie, dziękuję wam obu. Temat do zamknięcia. Pozdro dla Was chłopaki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry