Realistyczna woda 5054 12

O temacie

Autor siwykon

Zaczęty 21.02.2010 roku

Wyświetleń 5054

Odpowiedzi 12

siwykon

siwykon

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

siwykon

Realistyczna woda
2010-02-21, 16:42(Ostatnia zmiana: 2010-02-21, 16:46)
Witam wszystkich. Zalozylem ten temat poniewaz chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob stworzyc nurt rzeki. Chodzi mi o to, ze jezeli wejdziemy do wody to nurt rzeki znosi nas w jakas strone tak jak w gothic 1 przy drodze na bagna. Gdy chcemy sie dostac szybko na bagna to wskakujemy do wody, ktora sama nas zaniesie do obozu bractwa. Zaznaczam, ze chcialbym uzyskac taki efekt do Gothic 2 NK. Mile widziana pomoc.
 

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy
jest to raczej niewykonalne
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
jest to raczej niewykonalne



Gówno pawda!

Xardas17 kiedyś zmodyfikował wodę ale nie wiem gdzie jest ten film.fpisz se na YT XardasTDM i wejdź na jego kanał tam ten film jest
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Gówno pawda!

Xardas17 kiedyś zmodyfikował wodę ale nie wiem gdzie jest ten film.fpisz se na YT XardasTDM i wejdź na jego kanał tam ten film jest
Nie o taką modyfikację chodzi. On wymienił teksturę i zmodyfikował pfx (konkretnie pod oryginalny podczepił jeszcze jeden, dodatkowy - nawiasem mówiąc marnej jakości). siwykon chciał zrobić NURT rzeki, prawdopodobnie edytuje się to w Spacerze, w CZ:Prolog został on bardzo wyraźnie zmodyfikowany w stosunku do normalnego - zmieniono kierunek i siłę.

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy
a on chce to zrobić w G2NK G1 to inna rzecz
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Chmiel, nie wypowiadaj się jak się na tym nie znasz. Można to zrobić w GII, przykładem jest choćby rzeka, która płynie od jeziorka z zatopioną wieżą Xardasa w stronę orkowej palisady.
 
Spoiler

DragonMaster

DragonMaster

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy

DragonMaster

Realistyczna woda
#6 2010-08-01, 07:01(Ostatnia zmiana: 2010-08-01, 07:03)
Tylko jak takie coś zrobić. Według mnie to trzeba się tym zająć przy samym teksturowaniu wody w spacerze (jakieś parametry tekstury zmienić czy coś), bo w zenie to nie widzę możliwości takiej modyfikacji (no chyba że jest to jakiś Trigger czy coś)  :idea:  .
 





DragonMaster

DragonMaster

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
jest to raczej niewykonalne

Jakby to było niwykonalne to nie było by takiego czegoś umieszczonego w Gothicu. :lol2:
 





Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
w jakimś tutorialu była o tym mowa
 

DragonMaster

DragonMaster

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Cytat: Ogrodnik link=topic=9018.msg105737#msg105737#msg105737#msg105737 date=1281003775
w jakimś tutorialu była o tym mowa

Jeżeli było coś o tym to nie na TheModders. Szukałem i nic takiego tu nie ma. :huh:
 





Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
było na themodders
 

DragonMaster

DragonMaster

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Cytat: Ogrodnik link=topic=9018.msg106087#msg106087#msg106087#msg106087 date=1281078659
było na themodders

Jak sam piszesz ten temat był na TheModders ale teraz go nie ma.  :D
 





emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
a ja mam pytanko: jak wykonać animowane brzegi wody. w gothicu II woda unosi się i opada.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry