Magiczna zbroja 3025 6

O temacie

Autor Ziomalek

Zaczęty 12.04.2010 roku

Wyświetleń 3025

Odpowiedzi 6

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy

Ziomalek

Magiczna zbroja
2010-04-12, 17:03(Ostatnia zmiana: 2010-04-12, 17:35)
Elo. To znowu ja.
Z mieczem se poradziłem, ale mam pewien dziwny błąd.
W moim skrypcie magicznej zbroi mam pewien błąd. Oto skrypt:
INSTANCE ITAR_magiczna_zbroja_m (C_Item)
{
name = "Średnia Magiczna Zbroja";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_BLUNT] = 85;
protection [PROT_POINT] = 85;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 50;

value = 5000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "ItAr_Thorus_ADDON.3ds";
visual_change = "Armor_magiczna_zbroja_m";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;


description = name;

TEXT[0] = HITPOINTS_dodać;
COUNT[0] =   60;
TEXT[1] = MANA_dodać;
COUNT[1] = 30;
TEXT[2] = STR_dodać;
COUNT[2] = 10;
TEXT[3] = DEX_dodać;
COUNT[3] = 7;

TEXT[4] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[4] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[5] = "Reszta ochrony też jest wysoka, ale nie mogę  podać.";  
  COUNT[5] = "Sprawdź se w oknie atrybutów."; //Błąd rozwiązany.


on_equip = equip_ITAR_magiczna_zbroja_m;
on_unequip = unequip_ITAR_magiczna_zbroja_m;

func void equip_ITAR_magiczna_zbroja_m() //Unknown Identifier FUNC
{
self.[ATR_HITPOINTS_MAX] += 60
self.[ATR_MANA_MAX] += 30
self.[ATR_STR] += 10
self.[ATR_DEX] += 7
PrintScreen (FONT_OLD_20_WHITE-C"Dostajesz premię do niektórych atrybutów")
};

func void unequip_ITAR_magiczna_zbroja_m()
{
self.[ATR_HITPOINTS_MAX] -= 60
self.[ATR_MANA_MAX] -= 30
self.[ATR_STR] -= 10
self.[ATR_DEX] -= 7
};
};
O i błąd to syntax error . . (niepotrzebna kropka).
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
COUNT jak sama nazwa wskazuje jest tablicą intów
 


Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Zaznaczyłem linijkę gdzie jest nowy błąd. Pomóżcie jeszcze.
 


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Magiczna zbroja
#5 2010-04-12, 18:14(Ostatnia zmiana: 2010-04-12, 18:20)
Cytuj
func void equip_ITAR_magiczna_zbroja_m() //Unknown Identifier FUNC
    {
    self.[ATR_HITPOINTS_MAX] += 60
    self.[ATR_MANA_MAX] += 30
    self.[ATR_STR] += 10
    self.[ATR_DEX] += 7
    PrintScreen (FONT_OLD_20_WHITE-C"Dostajesz premię do niektórych atrybutów")
    };
   
    func void unequip_ITAR_magiczna_zbroja_m()
    {
    self.[ATR_HITPOINTS_MAX] -= 60
    self.[ATR_MANA_MAX] -= 30
    self.[ATR_STR] -= 10
    self.[ATR_DEX] -= 7
    };
lol 9 średników brakuje
powinno być tak
func void equip_ITAR_magiczna_zbroja_m() //Unknown Identifier FUNC
{
self.[ATR_HITPOINTS_MAX] += 60;
self.[ATR_MANA_MAX] += 30;
self.[ATR_STR] += 10;
self.[ATR_DEX] += 7;
PrintScreen (FONT_OLD_20_WHITE-C"Dostajesz premię do niektórych atrybutów");
};

func void unequip_ITAR_magiczna_zbroja_m()
{
self.[ATR_HITPOINTS_MAX] -= 60;
self.[ATR_MANA_MAX] -= 30;
self.[ATR_STR] -= 10;
self.[ATR_DEX] -= 7;
};

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy

Ziomalek

Magiczna zbroja
#6 2010-04-12, 18:28(Ostatnia zmiana: 2010-04-12, 21:05)
Teraz mi się pokazuje Unknown Identifier C_NPC w linijce z Podwyższaniem zręczności przy zakładaniu zbroi.
([DEX]+=7 onequip).
EDIT: Teraz pokazuje mi się ten błąd w maksymalnych ilościach PŻ + w funkcji equip
EDIT2: Rozwiązałem to. Wystarczyło po self dopisać Attribute. A może mi ktoś powiedzieć jaki jest prawidłowy kod siły bo wywala mi błąd Unknown Identifier ATR_STR.
EDIT3:Problem rozwiązany. Można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry