Elo. To znowu ja.
Z mieczem se poradziłem, ale mam pewien dziwny błąd.
W moim skrypcie magicznej zbroi mam pewien błąd. Oto skrypt:
INSTANCE ITAR_magiczna_zbroja_m (C_Item)
{
name = "Średnia Magiczna Zbroja";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_BLUNT] = 85;
protection [PROT_POINT] = 85;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 50;
value = 5000;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ItAr_Thorus_ADDON.3ds";
visual_change = "Armor_magiczna_zbroja_m";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[0] = HITPOINTS_dodać;
COUNT[0] = 60;
TEXT[1] = MANA_dodać;
COUNT[1] = 30;
TEXT[2] = STR_dodać;
COUNT[2] = 10;
TEXT[3] = DEX_dodać;
COUNT[3] = 7;
TEXT[4] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[4] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[5] = "Reszta ochrony też jest wysoka, ale nie mogę podać.";
COUNT[5] = "Sprawdź se w oknie atrybutów."; //Błąd rozwiązany.
on_equip = equip_ITAR_magiczna_zbroja_m;
on_unequip = unequip_ITAR_magiczna_zbroja_m;
func void equip_ITAR_magiczna_zbroja_m() //Unknown Identifier FUNC
{
self.[ATR_HITPOINTS_MAX] += 60
self.[ATR_MANA_MAX] += 30
self.[ATR_STR] += 10
self.[ATR_DEX] += 7
PrintScreen (FONT_OLD_20_WHITE-C"Dostajesz premię do niektórych atrybutów")
};
func void unequip_ITAR_magiczna_zbroja_m()
{
self.[ATR_HITPOINTS_MAX] -= 60
self.[ATR_MANA_MAX] -= 30
self.[ATR_STR] -= 10
self.[ATR_DEX] -= 7
};
};
O i błąd to syntax error . . (niepotrzebna kropka).