efekt pfx na npc 2959 9

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 11.06.2015 roku

Wyświetleń 2959

Odpowiedzi 9

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
poniżej screen zwierza z moda Karaiby , zastanawia mnie jak mozna osiągnąć taki efekt.

http://ifotos.pl/z/wswxrrs
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Trzeba go zaprogramować.
http://www.worldofgothic.de/modifikation/index.php?go=particelfx
Ciebie interesuje ShpType_S = "mesh" i jescze ShpMesh_S = "nazwa_modelu.3ds"
 


Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dodam, że na tej podstawie można zrobić np. pochwę na miecz :x Jednak podczas biegu sprintem, pochwa będzie "odskakiwać", co nie będzie ciekawie wyglądać, ale efekt jest znośny.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@Splash Ale pochwa robi sie jako VFX. Bo tam nie trzeba cząsteczek które sie układają na powierzchni modelu. (O ile dobrze pamiętam)
 


Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Yep. Bo efekt trzeba trzeba wywołać funkcją Wld_PlayEffect. Musiałbym przekopać skrypty, bo przypomnieć sobie jak je zrobić.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Trzeba go zaprogramować.
http://www.worldofgothic.de/modifikation/index.php?go=particelfx
Ciebie interesuje ShpType_S = "mesh" i jescze ShpMesh_S = "nazwa_modelu.3ds"
te wszystkie magiczne bronie (tj palący się łuk czy magiczna kusza ) podobnie robimy?
 


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Av, niby jak to będzie działać ?
Ja bym zrobił na podstawie pochodni. Otwierasz model broni w spacerze dodasz pfx i zapiszesz jako uncompiled
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Av, niby jak to będzie działać ?
Ja bym zrobił na podstawie pochodni. Otwierasz model broni w spacerze dodasz pfx i zapiszesz jako uncompiled
Normalnie. Zrobiłem to >5 lat temu ;p


Na podstawie pochodni nie zadziała z bronią, próbowałem. Będzie znikała przy zakładaniu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry