fakt,
zstartrain
z konsoli tez wywołuj deszcz, ale
zstartsnow
zamiast wywołać śnieg z kolei, to wywołuje także deszcz...
nie wiem, do czego to dokładnie jest, ale końcówka kodu:
zufall = Hlp_Random(100);
if((zufall <= 10) && Wld_IsRaining())
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$WEATHER");
return;
};
};
z pliku B_Say_GuildGreetings.d
Spoiler
func void B_Say_GuildGreetings(var C_Npc slf,var C_Npc oth)
{
var int zufall;
if((slf.guild == GIL_MIL) && ((oth.guild == GIL_MIL) || (oth.guild == GIL_PAL)))
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$MILGREETINGS");
return;
};
if((slf.guild == GIL_PAL) && ((oth.guild == GIL_PAL) || (oth.guild == GIL_MIL) || (oth.guild == GIL_KDF)))
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$PALGREETINGS");
return;
};
if((slf.guild == GIL_KDF) && ((oth.guild == GIL_PAL) || (oth.guild == GIL_NOV) || (oth.guild == GIL_KDF)))
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$PALGREETINGS");
return;
};
if((Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(Bartok)) && (Bartok_OrkGesagt == TRUE))
{
B_Bartok_ShitAnOrc();
return;
};
if(Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(Koch))
{
B_Koch_Hackebeil();
return;
};
zufall = Hlp_Random(100);
if((zufall <= 10) && Wld_IsRaining())
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$WEATHER");
return;
};
};
z folderu AI\Human\B_Human
no to jest chyba to, że kiedy pada deszcz,
to npc-ty rozmawiając ze sobą mówią "Beznadziejna pogoda"