Wywołanie deszczu podczas rozmowy. 4907 16

O temacie

Autor ElitarnyPL

Zaczęty 17.08.2012 roku

Wyświetleń 4907

Odpowiedzi 16

ElitarnyPL

ElitarnyPL

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy
Witam wszystkich na forum.
Jest to mój drugi post tutaj, ale dopiero teraz mam okazje się przywitać :) .

Jestem ciekaw czy podczas rozmowy naszego bohatera można wywołać deszcz?

Co musiał bym wtedy dopisać?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Funkcja taka nie jest dostępna przez zwykłe skrypty, normalnie deszcz pada zawsze o tej samej godzinie. Musiałbyś skorzystać z pakietu rozszerzającego możliwości skryptów, jak Ikarus, G2ext czy gTools.

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
normalnie deszcz pada zawsze o tej samej godzinie.
Czyli wystarczy zmienić godzinę.  :lol:

ElitarnyPL

ElitarnyPL

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy
Heh nie zauważyłem tego :)
To której deszcz pada, i jak zmienić godzine?
A jeśli chodzi o te rozszerzenia, to jestem w nich zielony.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jedaith, brałem to pod uwagę, jednak dziwnie by to wyglądało. Nagle zmieniłoby się światło i położenie słońca, niebo i ruch chmur po nim, a npc przeskoczyliby w inne rutyny. A gdyby rozmowa toczyła się w nocy, nagle zrobiłby się dzień.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wld_SetTime (00,00);godz., min

A co do deszczu, deszcz pada o tej samej godzinie, możliwe, ale to nie jest, że zawsze pada, tylko randomowo (losowo).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nieprawda w 1 dzień ZAWSZE pada ;)

deszcz jest chyba ustalony z góry w odpowiednich dniach i godzinach przynajmniej tak mi się wydaje.

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Kiedyś pamiętam, że deszcz padał zawsze o godzinie 6:00, ale tylko wtedy, gdy postać w czasie opadów położyła się spać.
Normalnie (chyba) jest właśnie wybierane losowo. W spacerze jednak zawsze pada deszcz o tej samej porze. Gdy ustawiłem żeby zamiast deszczu sypał śnieg to padał zawsze około godz. 9:00.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nieprawda w 1 dzień ZAWSZE pada ;)

deszcz jest chyba ustalony z góry w odpowiednich dniach i godzinach przynajmniej tak mi się wydaje.


To dziwne, bo grałem w Gothic#msg1050298a niedawno, przesiedziałem dwa dni bez spania (włączyłem czas kodami) i o 15:00 padał deszcz, a następnego dnia o 08:30.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
ciekawa sprawa z tym deszczem, szukając kodów konsolowych
natrafiłem w gothicpedii na kody, które się wpisuje w oknie
umiejętności i jest kod
melvillektóry wywołuje deszcz  :D

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Jest też ZSTARTRAIN który wywołuje deszcz, trzeba wpisać go w konsoli.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!


Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Ahem, obrażony Monk, ahem.
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
fakt,
zstartrain z konsoli tez wywołuj deszcz, ale
zstartsnow
zamiast wywołać śnieg z kolei, to wywołuje także deszcz...

nie wiem, do czego to dokładnie jest, ale końcówka kodu:
zufall = Hlp_Random(100);
if((zufall <= 10) && Wld_IsRaining())
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$WEATHER");
return;
};
};
z pliku B_Say_GuildGreetings.d
Spoiler
func void B_Say_GuildGreetings(var C_Npc slf,var C_Npc oth)
{
var int zufall;
if((slf.guild == GIL_MIL) && ((oth.guild == GIL_MIL) || (oth.guild == GIL_PAL)))
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$MILGREETINGS");
return;
};
if((slf.guild == GIL_PAL) && ((oth.guild == GIL_PAL) || (oth.guild == GIL_MIL) || (oth.guild == GIL_KDF)))
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$PALGREETINGS");
return;
};
if((slf.guild == GIL_KDF) && ((oth.guild == GIL_PAL) || (oth.guild == GIL_NOV) || (oth.guild == GIL_KDF)))
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$PALGREETINGS");
return;
};
if((Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(Bartok)) && (Bartok_OrkGesagt == TRUE))
{
B_Bartok_ShitAnOrc();
return;
};
if(Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(Koch))
{
B_Koch_Hackebeil();
return;
};
zufall = Hlp_Random(100);
if((zufall <= 10) && Wld_IsRaining())
{
B_Say_Overlay(slf,oth,"$WEATHER");
return;
};
};
z folderu AI\Human\B_Human

no to jest chyba to, że kiedy pada deszcz,
to npc-ty rozmawiając ze sobą mówią "Beznadziejna pogoda"

ElitarnyPL

ElitarnyPL

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy
Dobrze, jeżeli dodam Ikarusa to jaką komendą to zrobie?

O ikarusie myślałem wcześniej bo chciałem dodać LeGo aby robić tridialog

Jak wogóle działa ten ikarus i co moge dzięki niemu osiągnąć?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Wywołanie deszczu podczas rozmowy.
#15 2012-08-18, 21:14(Ostatnia zmiana: 2012-08-18, 21:58)
Ikarus to zestaw nowych funkcji do skryptów. Jego głównym zastosowaniem jest po prostu manipulowanie danymi w pamięci silnika (musisz znać adresy i wiedzieć co jak zmienić). W skrócie możesz osiągnąć wszystko co komputer jest w stanie odtworzyć.
Trzeba ogarniać programowanie i podstawy reverse engineeringu żeby samemu coś w nim zdziałać. Bez nich możesz próbować grzebać w gotowych skryptach (włączenie deszczu o ile kojarzę jest banalne), ale daleko tak nie zajdziesz.

@down: nie ma czegoś takiego jak tridialog, jest dialog i trialog (przedrostki są od łacińskich liczebników dwa, trzy itd).

ElitarnyPL

ElitarnyPL

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy
Miodzio, któregoś razu przysiąde do niego.
Ale narazie wystarczy deszcz i tridialog :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry