Da się zrobić, ale potrzeba Ikarusa do obsługi klawiszy i poklatkowego ticktocka do liczenia czasu i rejestrowania naciśnięć. Dodatkowo przeskok pomiędzy filmami pewnie nie byłby płynny.
W funkcji rozpoczynającej filmik, musisz zainicjować ticktocka który będzie odliczał czas i co klatkę sprawdzał naciśnięcie danego klawisza. W funkcji ticktocka dodaj także aby jeśli czas jest pomiędzy momentem kiedy komunikat się pojawia, a końcem filmiku, a gracz wciśnie ten przycisk, to żeby ustawić zmienną na prawda.
Komunikat o upływającym czasie musi być po prostu elementem filmu. Film ma się kończyć sam z siebie kiedy ten czas upłynie (nawet jak gracz naciśnie wcześniej, prawdopodobnie musiałby poczekać - nie da się normalnie przerwać odtwarzania, musiałbyś kombinować z wydawaniem polecenia na poziomie dll'ki od bików albo silnika).
Kiedy filmik się skończy, musisz odpalić trzecią funkcję (prawdopodobnie będzie do tego trzeba użyć tego ticktocka, który to zrobi kiedy upłynie czas równy długości trwania całego filmu). Funkcja ta musi wyłączyć ticktocka, a następnie zależnie od wartości zmiennej odpalić pierwszy lub drugi film.