Nie pomyliłem się, jak już to źle się zrozumieliśmy. Nie możesz zedytować skryptu menu w trakcie gry, musiałby to być całkiem oddzielny mod w którym
w ogóle nie ma opcji zapisu, a nie tylko "tryb" który zrozumiałem jako coś możliwego do włączania w obrębie normalnego moda. Dodatkowo nadal gracz mógłby zapisywać z poziomu konsoli, za pomocą prostej komendy, chociaż to już oczywiście oszustwo. Ale skoro zakładać uczciwość gracza, to równie dobrze można by napisać mu na początku że ma nie korzystać z odczytu/zapisu i nic nie blokować
//edit: Widzę że dobrze się zrozumieliśmy i to jednak ty się mylisz (na wszelki wypadek kopiuję twój post żeby nie było nieporozumień w razie ewentualnej edycji):
Jeśli chcesz aby ta funkcja była w jednym trybie gry (nagłej śmierci) wystarczy dodać do niego funkcję wywołującą ten skrypt.
W skryptach menu możesz zadeklarować druga funkcję uruchamiania gry nazwał byś ją np. Tryb nagłej śmierci, niczym by się nie różniła tyle że otwierała by skopiowany newworld tyle że z Tick-Tockiem wywołującym ten skrypt.
To nie trzyma się kupy, przemyśl to. Zresztą to o czym piszesz, zakładałoby w ogóle wyłączenie możliwości zapisywania, czyli całego moda trzeba byłoby przejść za jednym razem ;|
O ile kojarzę tryb nagłej śmierci w Wiedźminie zakłada raczej istnienie jakby specyficznego pojedynczego save#msg1022722a (tak że można wyłączać grę i do niej wracać w momencie w którym się skończyło), który zostaje skasowany i zablokowany w momencie śmierci. Takie coś da się osiągnąć tylko modyfikując silnik.
Spróbujmy wyobrazić sobie co wyszłoby gdyby próbować osiągnąć coś twoją metodą. Dodajemy do menu głównego przycisk "nagła śmierć". Musiałby jednocześnie włączać nową grę i wywalać przyciski zapisz/wczytaj. Nie da się tego zrobić pojedynczą funkcją, "Nowa gra" w ogóle nie jest funkcją. Jednak ogólnie chyba da się to wykombinować. Ok, mamy tą grę w trybie nagłej śmierci. Gracz musi ją przejść za jednym razem, bez wyłączania. W razie gdyby chciał zrezygnować, musi być opcja wyłączenia trybu nagłej śmierci. Niestety, z poziomu menu
nie da się zakończyć aktualnej rozgrywki ani zabić gracza. Czyli najkrócej mówiąc, taka opcja powrotu jest niemożliwa, żeby gracz mógł grać normalnie musiałby wyłączyć i znowu włączyć grę.
No, w sumie JAKOŚ by to działało, chociaż zadowalające nie jest