waruinek if !Npc_IsInState(hero, ZS_Talk) 2646 4

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 6.03.2011 roku

Wyświetleń 2646

Odpowiedzi 4

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak w temacie dodaję warunek if !Npc_IsInState(hero, ZS_Talk) czyli funkcja może być wywołana tylko jeżeli nie prowadzimy dialogu , jednak silnik tego nie respektuje, dlaczego ?

fragment oryginalnego skryptu:

if (Npc_HasEquippedMeleeWeapon (hero))
&&   !Npc_IsInState(hero, ZS_Talk)
   

pomoże ktoś?
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chodzi o sytuację gdzie wyświetla mi sie nazwa broni w zwarciu. jednak chcę, aby na czas rozmowy nazwa znikała bo zlewa się z opcjami dialogowymi
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
ZS_Talk jest aktywowane kiedy klikamy na jakiegoś npc (można to wykorzystywać do wielu innych zastosowań niż rozmowa!) a kończy się sprawdzając właśnie warunek InfoManager_HasFinished, tak więc jest po prostu pośrednikiem. Równie dobrze (a może jak się okaże nawet lepiej) możesz od razu użyć:
if (Npc_HasEquippedMeleeWeapon (hero)) && (InfoManager_HasFinished())

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ZS_Talk jest aktywowane kiedy klikamy na jakiegoś npc (można to wykorzystywać do wielu innych zastosowań niż rozmowa!) a kończy się sprawdzając właśnie warunek InfoManager_HasFinished, tak więc jest po prostu pośrednikiem. Równie dobrze (a może jak się okaże nawet lepiej) możesz od razu użyć:
if (Npc_HasEquippedMeleeWeapon (hero)) && (InfoManager_HasFinished())
dziękuję ! działa
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry