Stworzyłem Pancerz:
INSTANCE SD_ZBR_INNOSA(C_Item)
{
name = "Zbroja Innosa";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 9999;
protection [PROT_BLUNT] = 9999;
protection [PROT_POINT] = 9999;
protection [PROT_FIRE] = 9999;
protection [PROT_MAGIC] = 9999;
value = 0;
wear = WEAR_TORSO;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 5;
visual = "itar_pal_h.3DS";
visual_change = "Armor_PAL_H.asc";
visual_skin = 1;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_SD_ZBR_INNOSA;
on_unequip = UnEquip_SD_ZBR_INNOSA;
description = name;
TEXT[0] = NAME_Str_needed; COUNT[0] = cond_value[2];
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_SD_ZBR_INNOSA ()
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Pyrokinesis_target",self,self,0,0,0,TRUE); // <----- To wyświetla pięknie:D
};
FUNC VOID UnEquip_SD_ZBR_INNOSA ()
{
// <----- LECZ CO DAĆ TU??
};
Efekt po nałożeniu się wyświetla, lecz gdy zdejmuje pancerz, efekt nadal pozostaje... Nie mowie już o ponownym założeniu pancerza(Reakcja łańcuchowa zwieszająca grę:lol: )
I pytanie... Jaką formułkę mam wpisać(LOOK UP), aby po zdjęciu zbroi nie było efektu?
Ahaa... To jest jak co do GOTHIC 1...