Nowa rutyna!!! Pomocy!!! 2923 11

O temacie

Autor Finciakowski

Zaczęty 21.02.2016 roku

Wyświetleń 2923

Odpowiedzi 11

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam!
Od kilku dni robie moda, zrobiłem kilka postaci ale to nie w tym temacie, więc tak, zrobiłem postać |Krawler| i animacje którą nazwałem |CWICZENIE.ASC| wrzuciłem ją do tego Anims/_compiled (czy jakoś) i w konsoli jak wpisuje |Play Ani t_Cwiczenie| to normalnie działa, bezi ją wykonuje ale teraz chce zrobić żeby ta postać tą animacje w danej godzinie wykonywała |Nowa rutyna| i zrobiłem nową rutynę i dałem ja Krawlerowi, wchodze w gre i oczywiscie nie ma błędów ;D ale postać nie wykonuje rutyny (...)      :ayfkm:   i teraz chciałbym żebyście pomogli mi prosze was bardzo |Osobie która mi pomogła moge dać animacje (Niebyła ona prosta do zrobienia)| więc prosze o pomoc


PS.Mam gothic1
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Teraz tylko musisz się pomodlić, żeby Bóg nam przesłał Twoje skrypty i będziemy w stanie Ci pomóc.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zaraz prześle

Post połączony: 2016-02-21, 16:42
Postać:
instance ORG_9999_Krawler (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name =                     "Krawler";
   Npctype =                  Npctype_Main;
   guild =                     GIL_ORG;     
   level =                     4;
   
   voice =                     2;
   id =                     9999;


   //-------- abilities --------

   attribute[ATR_STRENGTH] =      20;
   attribute[ATR_DEXTERITY] =      15;
   attribute[ATR_MANA_MAX] =      0;
   attribute[ATR_MANA] =         0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] =   88;
   attribute[ATR_HITPOINTS] =      88;

   //-------- visuals --------
   //             animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Relaxed.mds");
   //            body mesh,            head mesh,            hairmesh,   face-tex,   hair-tex,   skin   
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",0, 1,"Hum_Head_FatBald", 39, 2, ORG_ARMOR_H);
   
   B_Scale (self);   
   Mdl_SetModelFatness (self, 0);   
   
   self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
   
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;

   //-------- Talente --------                                   
   
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
   
   
   //-------- inventory --------   
                                    
   CreateInvItems (self, ItKeLockpick,1);      
   CreateInvItems(self, ItMiNugget, 13);
   CreateInvItems (self, ItFoRice,7);
   CreateInvItems (self, ItFoBooze, 4);
   CreateInvItems (self, ItLsTorch, 2);
   CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_01, 2);
   CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Barbknife_01);
   CreateInvItem (self, ItFoMutton);
   CreateInvItem (self, ItAt_Claws_01);
   EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_02);
   EquipItem (self, ItRw_Bow_Small_01);
   CreateInvItems (self, ItAmArrow, 10);
   
   //-------------Daily Routine-------------

   daily_routine = Rtn_Start_9999;

};

FUNC VOID Rtn_Start_9999 ()
{
    TA_Sleep      (23,00,07,30,"OC_LOZKA_BANDYCI");
    TA_Cwiczenie   (07,30,23,00,"OC_KRAWLERA");
};












Post połączony: 2016-02-21, 16:42
ZS_CWICZENIE
/*******************************************
*          NSC benutzt Kochkessel          *
*******************************************/

FUNC VOID ZS_Cwiczenie ()
{
   PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_Cwiczenie");
   
   B_SetPerception (self);   

   if (!C_BodyStateContains(self, BS_MOBINTERACT))
   {
      AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);      // Walkmode für den Zustand
      if ((Hlp_StrCmp(Npc_GetNearestWp (self),self.wp)== 0))
      {
         AI_GotoWP      (self, self.wp);
      };
      AI_UseMob(self,"t_Cwiczenie",1);      // Benutze den Mob einmal bis zum angegebenen State
   };
};

FUNC VOID ZS_Cwiczenie_Loop()
{
   PrintDebugNpc (PD_TA_LOOP,"ZS_Cwiczenie_Loop"); // Da hier nur eine Ani geloopt wird reicht es diese in Begin und End zu benutzen
   var int randomizer;
    randomizer = Hlp_Random   (20);
    if (Npc_GetStateTime ( self ) >= 100 + randomizer)
    {
       B_InterruptMob ("t_Cwiczenie");
    };
   
   AI_Wait(self,1);
};

FUNC VOID ZS_Cwiczenie_End()
{
   PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_Cwiczenie_End");
   AI_UseMob (self,"CAULDRON",-1);      //Verlassen sie bitte ihr Mobsi
};



Post połączony: 2016-02-21, 16:43
I pierwsza linijka kodu TA.d

func void TA_Cwiczenie            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Cwiczenie,            waypoint);};
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Powiedz mi, masz zrobiony mob o nazwie "t_Cwiczenie"? Według mnie kompletnie nie wiesz co robisz.

Zacznijmy od początku. Podaj mi nazwę funkcji odpowiadającej za wykonywanie animacji.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Bogdan Zwei Podaj może skrypt zrobiony? Prosze
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Może po prostu jeszcze raz przeczytaj to, co napisał Bogdan :ayfkm:
Według ciebie npc ma używać obiektu o nazwie t_Cwiczenie, a nie wykonywać animację.
AI_UseMob(self,"t_Cwiczenie",1);Wait, ty tą rutynę zrobiłeś na podstawie UŻYWANIA KOTŁA :facepalm:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ja już mam poprawiony Twój skrypt, ale nie wyślę go dopóki Cię nie nauczę, co co oznacza.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ok nawet podziękuje jak nauczysz mnie, więc tak które to jest te t_Cwiczenie?
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zacznijmy od początku. Podaj mi nazwę funkcji odpowiadającej za wykonywanie animacji.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
no t_Cwiczenie to jest ta funkcja
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie. "t_Cwiczenie" to nazwa animacji. Żadna funkcja.

Podpowiedź: To samo wpisujesz w konsoli.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Finciakowski

Nowa rutyna!!! Pomocy!!!
#11 2016-02-21, 17:01(Ostatnia zmiana: 2016-02-22, 16:31)
ej bogdan ja zara ide , masz fb

Post połączony: 2016-02-21, 17:02
no w konsoli wpisuje |Play Ani t_Cwiczenie| a CWICZENIE.ASC do plik animacji

Post połączony: 2016-02-21, 17:05
no halo weź daj ten skrypt a potem mi podaj fb i wszystkiego mnie nauczysz

Post połączony: 2016-02-21, 17:09
ja musze iść ty wszystko napisz i podaj poprawiony skrypt cześć i dzięki ci jesteś Kox

Post połączony: 2016-02-22, 16:31
Ok dzięki wam za wszystko ale nikt mi z was nie pogł
__________________________________________________________________________________________________
                TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry