Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 109
2041
MDS i animacje / Gothic 2 animacje tarczy
« dnia: 2015-11-01, 19:13 »
Tarcza przenosi się na lewą rękę?

2042
MDS i animacje / Gothic 2 animacje tarczy
« dnia: 2015-11-01, 17:50 »
Jak mówi zucklov system pack i flags ustawione na Item_Shield w 100% działa bo sam mam animacje tarczy (tylko że te z DS) jak zrobisz taką tarcze nie będzie animacji bloku tarczą :/ Podeśle ci skrypt tarczy./********************************************************************************/
INSTANCE ItSH_PALADIN (C_Item) 
{   
   name             =   "Tarcza Paladyna";
   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_Shield;   
   material          =   MAT_METAL;
   protection [PROT_EDGE]   =   35;
   protection [PROT_BLUNT] =    30;
   protection [PROT_POINT] =    30;
   protection [PROT_FIRE]    =    15;
   protection [PROT_MAGIC] =    10;
   
   value             =   3000;
   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    90;
   visual             =   "PALADINSHM1.3DS";// tutaj musisz zrobić własny 3ds w programie graficznym

   description         = name;
   TEXT[0]             ="Wymagana siła 90 oraz walka tarczą";
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;     
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;     
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
Taka tarcza powinna cię zadowolić.(Moim zdaniem weteran 1h+ tarcza jest ładniejszy od tej z DS)

2043
Skrypty / Usunięcie/Ukrycie pasków
« dnia: 2015-10-31, 14:52 »
Dzięki za pomoc temat można zamknąć z resztami pasków sobie poradze. Propsiki lecą.

2044
Skrypty / Usunięcie/Ukrycie pasków
« dnia: 2015-10-31, 14:13 »
Paski zniknęły to fakt. Ale ten nad głową npc też. Wiec czy można było by zrobić pasek odpowiedzialny za hp npc? Próbowałem z takim skryptem ale coś nie działa.func void Loop_2e() 
{   
  var int MyBar2e;   
  if(!Hlp_IsValidHandle(MyBar2e))
   {
        MyBar2e = Bar_Create(Bar_2e);   
   VhpeBarVisible = 1;
   };   
   
 
  Bar_SetValue(MyBar2e, self.attribute[ATR_HITPOINTS]); //zapewne tu gdzieś powinno się napisać definicję paska tylko nie wiem jaką definicje do paska hp przeciwnika napisać
};

2045
Skrypty / Usunięcie/Ukrycie pasków
« dnia: 2015-10-30, 23:18 »
Witam. Otóż zaczynam pracę z Ikarusem i chcę zrobić nowe paski odpowiadające paskom hp/mp/tlenu/expa skrypty już mam są one umieszczone  tylko problem polega na tym że muszę się pozbyć starych pasków. Więc czy istnieje możliwość usunięcia pasków/przesunięcia ich poza monitor lub zmiany ich tekstury na przeźroczystą(Próbowałem ale npc nad głową także mają przeźroczyste paski (chyba że należy inne tekstury przerobić.)). Z góry dzięki za pomoc.

2046
Cóż dziękuje wam za pomoc udało mi się bez problemów :D.  Więc temat można zamknąć. Propsy lecą.

2047
Skrypty / Gothic 2 nowa zbroja
« dnia: 2015-10-28, 21:39 »
Błąd gothica... wystarczy zresetować grę.

2048
Skrypty / Przenoszenie zaklęć
« dnia: 2015-10-28, 20:45 »
Wiem próbowałem tą metode wszystko było git ale nie wywoływał zaklęcia pogłówkuje i spróbuję jakimś innym sposobem.

2049
Skrypty / Przenoszenie zaklęć
« dnia: 2015-10-28, 20:20 »
Witam. Otóż mam pewien problem mianowicie że chcę przenieść parę zaklęć z Gothic 1 Do drugiej części problem w tym że skrypt zaklęcia wygąda inaczej niż w g1 więc zwracam się  o pomoc. Dodam iż posiadam PFX i SFX tego zaklęcia (Pirokinezja). 

2050
Pytania i problemy / Miecze Runiczne
« dnia: 2015-10-28, 18:15 »
http://chomikuj.pl/Bullet739/Gothic/Moddowanie+Gothica/Miecze+magiczne+3.0,1941098979.exe(executable) proszę masz tu programik do robienia ów mieczy. Program nie jest mój tylko (zapomniałem nazwy poprawcie mnię) masz z Chomikuj bo jego link nie działa a temat nazywał się miecze magiczne czy jakoś tak.

2051
Pytania i problemy / Miecze Runiczne
« dnia: 2015-10-28, 15:07 »
Tak trochę bez wstępu? Musisz powiedzieć o jaką wersję gothica ci chodzi i o jakie miecze tylko z efektem czy taki jak w CZ

2052
http://czip17.tnb.pl/readarticle.php?article_id=4 hop masz wytłumaczone w 3 filmikach :). Ew. Możesz używać Easy dialog makera Bucika 

2053
Skrypty / chwilowa bariera
« dnia: 2015-10-25, 21:57 »
Myślę, że było by to możliwe. Wystarczyło by napisać zaklęcie które na x sekund zmieniało ochronę naszego bohatera na 1000 bądź -1 (Niezniszczalny) a potem by to zdejmowało. Oczywiście można by było także stworzyć aby nakładał się efekt wizualny np spellfx_firearmor a potem zdjął. Spróbuj wzorować się na tutorialu: "Tworzenie nowego zaklęcia bojowego" i skrypcie zaklęcia leczenia. Może udało by ci się zrobić takie zaklęcie. P.S jeżeli chciałbyś ładniejszą barierę typu ta jak z GD tylko mniejsza to musiałbyś nowy PFX stworzyć.

2054
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-25, 21:45 »
@Bal-Sagot raczej nie ale kto wie ... jak pisał Simen "Zostało tylko parę głosów postaci i mod wydany" może z tego wynikać że ruskie wydadzą returninga nawet do końca października...
 Bal-Sagoth

2055
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-23, 21:59 »
Wiedziałem że ruskie kończyli returninga tylko dubbing i instalator :D 

2056
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-22, 22:55 »
619 dialogów, postaci więcej ale tam tylko trzeba pozmieniać nazwy.
To nie tak dużo kilka postaci ma takie same dialogi jak w G2NK Napewno Gunnar takie ma :D

2057
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-22, 21:13 »
Ile tych postaci w ogóle jest? Z 500 ?

2058
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-22, 18:08 »
Dokładnie :D minus tłumaczenia to (jak ktoś robił skrypty swoich dialogów) to liczne spoilery :/

2059
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-21, 16:12 »
Cytuj
Nie znaleźli by Bo nie dałbyś 3ds'ów (1 error). i nie dałbyś świata xD
Co ty pierdolisz. Od kiedy do spolszczenia się daje meshe? :facepalm: Już próbujesz na siłę hejtować, ale robisz to źle.

Sorka źle napisałem  :pokerface: wiem że nie dostał 3ds'ow bo nie dostał ich. Mój błąd sorka. Nie próbuje na siłę nikogo hejtować. Źle napisałem.

2060
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-20, 20:56 »
Nie znaleźli by :D Bo nie dałbyś 3ds'ów (1 error). i nie dałbyś świata xD

Strony: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 109
Do góry