Usunięcie/Ukrycie pasków 1921 10

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 30.10.2015 roku

Wyświetleń 1921

Odpowiedzi 10

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Witam. Otóż zaczynam pracę z Ikarusem i chcę zrobić nowe paski odpowiadające paskom hp/mp/tlenu/expa skrypty już mam są one umieszczone  tylko problem polega na tym że muszę się pozbyć starych pasków. Więc czy istnieje możliwość usunięcia pasków/przesunięcia ich poza monitor lub zmiany ich tekstury na przeźroczystą(Próbowałem ale npc nad głową także mają przeźroczyste paski (chyba że należy inne tekstury przerobić.)). Z góry dzięki za pomoc.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
MEM_InitGlobalInst ();
var oCViewStatusBar bar_hp; bar_hp = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.hpBar);
var oCViewStatusBar bar_mana; bar_mana = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.manaBar);
var oCViewStatusBar bar_focus; bar_focus = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.focusBar);

bar_hp.zCView_vposx = 8200;
bar_hp.zCView_vposy = 8200;
bar_mana.zCView_vposx = 8200;
bar_mana.zCView_vposy = 8200;
bar_focus.zCView_vposx = 8200;
bar_focus.zCView_vposy = 8200;
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Paski zniknęły to fakt. Ale ten nad głową npc też. Wiec czy można było by zrobić pasek odpowiedzialny za hp npc? Próbowałem z takim skryptem ale coś nie działa.func void Loop_2e() 
{   
  var int MyBar2e;   
  if(!Hlp_IsValidHandle(MyBar2e))
   {
        MyBar2e = Bar_Create(Bar_2e);   
   VhpeBarVisible = 1;
   };   
   
 
  Bar_SetValue(MyBar2e, self.attribute[ATR_HITPOINTS]); //zapewne tu gdzieś powinno się napisać definicję paska tylko nie wiem jaką definicje do paska hp przeciwnika napisać
};
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz pobierać instance nacelowanego npc. Hero.focusvob.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeśli nie chcesz by pasek zaznaczonego npc nie zniknął, to pozbądź się tego:
var oCViewStatusBar bar_focus; bar_focus = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.focusBar);
bar_focus.zCView_vposx = 8200;
bar_focus.zCView_vposy = 8200;

Do sprawdzenia zaznaczonego npc używaj tego:
var oCNpc her;
var oCNpc oth; //lub var c_npc oth;
if (Hlp_Is_oCNpc (her.focus_vob))
{
oth = _^ (her.focus_vob);
};

Przykładowe zastosowanie:
Print (oth.name);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Dzięki za pomoc temat można zamknąć z resztami pasków sobie poradze. Propsiki lecą.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Temat nie został zamknięty wiec zadam jeszcze jedno pytanie
Jak zrobić aby paski zniknęły gdy będę w menu głównym lub statystyk. próbowałem z funkcją (nie pamiętam całej nazwy ale to było coś if gamę.pause ==0) ale nie zadziałało. 
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
if (MEM_Game.pause_screen || !InfoManager_HasFinished())
{
Bar_Hide (Pasek);
}
else
{
<funkcja odpowiedzialna za wyświetlanie paska>
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
func void loop_4()
{
if (MEM_Game.pause_screen || !InfoManager_HasFinished())
{
Bar_Hide (BAR_4);
}
else
{
if(!Hlp_IsValidHandle(MyBar4))
{
   MyBar4 = Bar_Create(Bar_4);   
   VSTBarVisible = 1;
   Bar_SetMax(MyBar4,  200);  
   Bar_SetValue(MyBar4, stamina);
 }; 
};
};
Coś chyba źle zrobiłem :/ błędu nie wywala ale pasek nie znika.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
func void loop_4()
{
    if(!Hlp_IsValidHandle(MyBar4))
    {
    MyBar4 = Bar_Create(Bar_4);   
    VSTBarVisible = 1;
    Bar_SetMax(MyBar4,  200); 
    Bar_SetValue(MyBar4, stamina);
    };
};

func void HideBar ()
{
    if (MEM_Game.pause_screen || !InfoManager_HasFinished())
    {
    Bar_Delete (MyBar4)
    Bar_Hide (MyBar4);
    }
    else
    {
    loop_4();
    };
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Ok dzięki wszystko działa jak powinno. Zadam tylko jedno pytanie i po otrzymaniu odpowiedzi można temat zamknąć.Mianowicie mogę do tego dopisać warunek że jeśli npc ma 100pż/100 to pasek też zniknie?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry