Co do najnowszej wersji, którą opublikowałeś na FB to zamieszczam niżej co udało mi się póki co znaleźć. Biegałem tylko po SO i okolicy.
1. Na samym początku, gdy podchodzimy do bramy Orrego, ta się zamyka, zamiast otwierać. Próbowałem parę razy zaczynać grę, czekałem aż Diego odejdzie, szedłem przed nim, szedłem obok niego, za każdym razem ten sam efekt. Brama się zamyka gdy się do niej zbliżamy i potem już nie otwiera. Zakładam, że to chyba nie jest efekt zamierzony.
2. Gdy wyciągniemy broń obok Wrzoda, ten zacznie nam grozić, że mamy ją schować, po czym nas atakuje. Pasowałoby to zmienić, żeby nie reagował w ogóle, w końcu mowa o Wrzodzie. Przy okazji grozi nam głosem poważnego strażnika.
3. NPCty wewnątrz Starego Obozu reagują gdy bijemy mobki poza palisadą. Słychać jak wyciągają broń i skaczą po budynkach bo chcą się do nich dostać. Nie wiem jak działa to triggerowanie NPC gdy zwierzak na nas wyje i czy można to ograniczyć, gdy nie widzą przeciwnika, ale zgłaszam jakby co.
4. Gilbert - pustelnik, powinien reagować gdy kradniemy mu przedmioty ze skrzyni, w końcu jest zamknięta i można łatwo stwierdzić, że należy do niego.
5. Gdy zrobimy zadanie "Przepis Snafa" i oddamy mu składniki do zupy, dwa razy pokazuje się komunikat "Wpis do zadania - Przepis Snafa", jeden pod drugim. Niby dostajemy dwa wpisy, jeden że możemy przychodzić do niego codziennie po zupę, a drugi że wykonaliśmy zadanie, ale otrzymujemy te wpisy w tym samym momencie i do tego samego zadania, dlatego usunąłbym jedno z powiadomień, żeby było bardziej elegancko. Podobnie jest przy niektórych innych zadaniach, np. od zbieraczy ziela na bagnach.
6. Jesse nie ma dialogów, gdy najpierw zagadamy do Hareka (po rozmowie Jesse już nas przed nim nie ostrzega), przez co nie można wtedy zrobić u niego tego zadania z daniem mu rudy, które przywróciłeś z plików gry. Zapomniałem, że zaczyna mieć dialogi dopiero gdy odmówimy Bloodwynowi zapłacenia haraczu. Wszystko z tymi interakcjami jest spoko, aczkolwiek nadal występuje ten błąd, który dawniej zgłaszałem, podczas zadania, które przywróciłeś z plików gry. Gdy zapłacimy za Jessiego u Bloodwyna i mu o tym powiemy, ten odpowie nam, że jesteśmy teraz kwita. Mamy do wyboru opcje "ręka rękę myje" i "co? wydałem rude na cynk o którym już wiedziałem?" Gdy wybierzemy pierwszą, dostajemy 300 doświadczenia, ale nie zamyka to dialogu i nadal możemy wybrać drugą opcję, za którą dostaniemy ponownie doświadczenie, tym razem w wysokości 190. Tak samo jest gdy wybierzemy najpierw drugą opcję, dostajemy 190 expa i nadal jest dialog gdzie możemy wybrać pierwszą i dostać kolejne 300. Pasuje to zmienić żeby wybranie którejkolwiek opcji zamykało całe drzewko dialogowe. Zmniejszyłbym też wartości otrzymanego expa za oba warianty do 100, bo zdecydowanie za dużo się dostaje, jak na zadanie gdzie mamy oddać 10 rudy.
7. Gdy wyciągniemy broń obok ludzi, z którymi jesteśmy w grupie to zaczną nam grozić żeby ją schować (testowane na Baal Parvezie, który prowadzi nas z SO na bagno). Pasowałoby to zmienić żeby nie reagowali bo zamiast bić zwierzęta dookoła gdy z nami są, to zaczynają dialogi gdy wyciągniemy pierwsi broń.
8. Co do Parveza, jeśli się go zaatakuje, gdy ten bije mobki, zaczyna nas naturalnie klepać, a po pobiciu biegnie od razu do swojego ostatniego waypointa, przed OnB, nie czekając na nas. Gdy tam do niego podejdziemy to zwyczajnie odpala się dialog i zadanie się kończy. To też można by było zmienić, żeby po pobiciu nas czekał aż wstaniemy, albo żeby zadanie zostało anulowane i NPC wrócił do oryginalnego waypointa. W dodatku gdy go zacząłem bić po zakończeniu zadania, mimo że nie był już ze mną w grupie i kolor imienia mu się zmienił, nadal wyskakiwał napis "Ball Parvez został bezmyślnie zaatakowany" gdy go biłem. Ogólnie ten napis jest średnio potrzebny, bo nie ma chyba innego zastosowania niż spamowanie ekranu.
9. Lester i Cor Angar mają zielone imię jeszcze zanim z nimi pogadamy. W dodatku część NPCów ma zielone imię po tym jak zrobimy u nich zadanie i z czymś im pomożemy, ale zmienia się ono na zwyczajne białe po przespaniu nocy.
10. Gdy pobijemy Harloka żeby go zmusić do zwolnienia z pracy Ghorima, ten nie będzie chciał z nami w ogóle gadać. Gdy nas zobaczy za każdym razem zaczyna uciekać, dopiero po przespaniu się zmienia się jego nastawienie i można z nim pogadać. Pasowałoby to zmienić żeby przed nami nie uciekał po walce ze względu na zadanie.
11. Wiem, że pisałeś że nie zmieniasz na razie mapy, ale zgłaszam na przyszłość - w okolicach OnB są latające w powietrzu "ogniki", które wydaje mi się że są animacją palącej się świecy, która została źle wstawiona. Jeden jest niedaleko Baal Oruna, jeden też w jednym z namiotów. Nie wiem dokładnie ile ich jest. Obrazek z tym możesz znaleźć tu:
http://i.imgur.com/1KqAHQu.png12. Są trzy rodzaje Ziół uzdrawiających. Pierwszy typ (bez żółtych liści) leczy 30 PŻ, a drugi i trzeci typ leczą kolejno 39 i 49 PŻ. Wydaje mi się, że w oryginale leczą 40 i 50 PŻ, a nawet jeśli nie to mimo wszystko byłbym za tym żeby dodać do nich po 1 PŻ więcej żeby była pełna liczba, bo lepiej wygląda.
13. Przemieściłeś Scattiego podczas dnia na arenę, żeby tam nas uczył. Problem w tym, że jak wyzywamy kogoś na pojedynek, Scatty jej nie opuszcza, stoi na środku podczas pojedynku i spamuje tekstem "schowaj broń" za każdym razem gdy uderzymy przeciwnika. Jak dla mnie mógłbyś go przemieścić tam gdzie był oryginalnie, nie ma potrzeby żeby stał na arenie.
14. Wcześniej wspominałem o Wrzodzie, Parvezie i Scattim, że zaczynają nam grozić niepotrzebnie gdy wyciągniemy broń w różnych sytuacjach. To samo jest przy innych NPC, przykładowo gdy bijemy Mordraga, a obok stoi Szakal, spamuje on ciągle tekstem że mamy schować broń gdy uderzamy przeciwnika, zamiast reagować jakoś na samą walkę jak to zwykle robią NPC.
15. Co do Szakala to mam pewien pomysł, taki mały dodatek. Po tym gdy zapłacimy mu za ochronę mógłby on nam pomóc w walce z Mordragiem, oczywiście nie jakoś oficjalnie, tylko jeśli akurat stoi obok. W sensie, gdy bijemy Mordraga, Szakal mógłby zareagować na walkę i pomóc nam go pobić (bez dobijania go później). W końcu gdy damy mu rude, to mówi nam, że podczas walki weźmie naszą stronę, a nijak nie reaguje, gdy walczymy z osobą z Nowego Obozu. Dodałoby to Szakalowi jakieś zastosowanie w grze, bo obecnie poza wyciąganiem od gracza 10 bryłek nic kompletnie nie robi. Pomogłoby to z zadaniem na wygonienie Mordraga w początkowej fazie gry, gdzie wybór o sklepaniu go jest o wiele trudniejszy niż alternatywa z tym żeby zaprowadził nas do Nowego Obozu.
16. Zauważyłem, że gdy pobijemy kogoś do około połowy życia, postać ta zaczyna uciekać, co utrudnia niepotrzebnie wiele zadań i interakcji. Przykładowo to z Mordragiem, na początku trudno go pokonać, ale gdy zbijemy mu pół życia, ten zaczyna uciekać do wewnętrznego pierścienia SO. Mógłbyś zostawić to uciekanie, ale gdy przeciwnik ma 10-20% życia, a nie aż połowę.
17. Co do Mordraga, to gdy go pobijemy i każemy mu wynosić się z obozu, to nadal chce z nami gadać, co jest bardzo dziwne. Nadal opowiada nam o Nowym Obozie, nadal ma tekst, że nas zaprowadzi do Laresa (mimo że samego prowadzenia do NO nie da się już wtedy odpalić), nadal chce z nami handlować itd. Po tym jak go wygonimy z SO, powinien być do nas nieprzyjaźnie nastawiony, dlatego dodałbym opcję że po prostu nie chce z nami gadać po wygonieniu, bo tak czy inaczej nie ma on po tym żadnego zastosowania. Idzie do NO i siedzi w karczmie do końca gry. Handlować też nie ma z nim po co, bo po pobiciu zazwyczaj zabiera się cały jego ekwipunek.
18. Wiele itemków rozrzuconych po świecie lata w powietrzu. Szczególnie mikstury poukrywane w jaskiniach i chromaniny. Weź to pod uwagę jak będziesz kiedyś edytował mapę.
19. Podczas walki z Kirgo występuje dziwny błąd. Dwa razy na jakieś dziesięć prób, gdy testowałem walkę z nim na arenie, używał pięści zamiast miecza. Wszedłem do jego ciała żeby sprawdzić ekwipunek, miał aktywnie założony miecz, ale nie pojawiał się on przy jego pasie, gdy wcisnąłem "1" żeby go wyciągnąć, aktywowała się walka na pięści. To może być problem z tym że po użyciu osełki broń się automatycznie dezaktywuje, mimo że nadal widnieje jako "ubrana". Ogólnie jakby się dało, dodałbym też opcję, żeby miał po prostu jedną broń pomimo tworzenia innych przez animacje, które robi na osełce. Jak rozumiem stal pojawia się w jego ekwipunku jak chce użyć osełki, więc po zakończeniu animacji można dodać usunięcie Niewykończonego miecza.
20. Walkę z Gor Hanisem, którą dodałeś zostawiłbym jako zwykły dodatek, bez specjalnego zadania i expa. Po pierwsze, pobicie go jest łatwiejsze od pobicia Kharima, bo jego pancerz ma gorszą ochronę przed bronią. Gdy go pobijemy dostajemy 510 (!) doświadczenia, a po rozmowie z nim kolejne 300, a to duża przesada jak na dodatek, którego nie było oryginalnie. Samą walkę bym zostawił, ale całe zadanie, wpisy do dziennika i dodatkowy exp usunął. Nie omawiamy walki ze Scattim, nie jest ona brana pod uwagę gdy rozmawiamy z Diego o naszych osiągnięciach, więc nie ma po co na siłę jej wpychać. Wspomnę też to co dawniej pisałem, czyli że walka z nim nie odpala się automatycznie gdy podejdziemy w jego okolicę, tak jak to jest z dwoma pozostałymi gladiatorami.
21. Znalazłem co do Hanisa jeszcze jeden błąd. Gdy go pokonamy, podczas rozmowy nadal można wybrać dialog "Czy jestem wystarczająco silny aby z tobą walczyć", który odpala ten even z Hanisem biegnącym na arenę żeby się klepać. Problem w tym, że gdy już jest na arenie, nie ma innego dialogu oprócz "Czy jestem wystarczająco silny..." i Hanis stoi na arenie przez resztę swojego życia, bo chce się z nami klepać, ale nie można ponownie odpalić walki, dlatego po pokonaniu go raz pasuje usunąć tę opcję dialogową. Wspomnę też, że Hanis ma w ekwipunku 20 strzał z jakiegoś powodu, mimo że nie posiada żadnej broni dystansowej.
22. Wspominałem o tym dawniej, ale napiszę znowu. Po dołączeniu do Bractwa, Cor Kalom wita nas dwoma pozdrowieniami - "zbudź się", a potem "czego chcesz". Dziwnie to brzmi, więc proponuje usunąć jedno z nich.
23. Nie wiem jak wygląda sprawa zmiany wyglądu bohatera i czy jest możliwa na stałe, ale po dołączeniu do Bractwa proponowałbym zmianę skina Bezimiennego, z tego w szarych łachmanach na gołego, z tatuażami, tak jak ma reszta sekciarzy. O wiele lepiej wygląda podczas noszenia pancerzy Straży Świątynnej i będzie to jakiś tam znak przynależności do Bractwa, ogólnie zmiana klimatyczna. Nie wpłynie to na cutscenki i też nagła zmiana skina nie będzie widoczna, bo przy dołączeniu zostaje postaci automatycznie ubrana szata nowicjusza. Wydaje mi się że kiedyś już to proponowałem, ale nie pamiętam czy/jak się do tego odniosłeś.