[G2NK] Gothic Origins 4851 0

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 15.07.2018 roku

Wyświetleń 4851

Odpowiedzi 0

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
https://www.youtube.com/watch?v=jhyL8_sl_Z8



Jakiś czas temu zobowiązałem się udostępnić moją mapkę z projektu midgard-roleplay, przy której pracowałem całkiem sporo czasu. Jest to modyfikacja do serwera role-play, więc nie ma tam postaci niezależnych, wszędzie rozrzuconych przedmiotów czy stworów. To czysta mapa do Gothic 2 z dodatkiem Noc Kruka ze skryptami, które ograniczają się do interfejsu, przedmiotów i animacji. Świat, to kolonia karna, jednak po wielu modyfikacjach. Odgrywaliśmy tam alternatywne dzieje Górniczej Doliny, przed podziałem na obozy. Do podziału nie doszło nawet podczas kilku letniej gry, więc model kolonii jest pozbawiony obozu na bagnie i nowego obozu, zwyczajnie zamiast nich, jest duże bagno i wielkie jezioro przy ogromnej jaskini. W razie pytań "dlaczego tak, a nie inaczej", proszę kierować pod tematem. Najbardziej rozbudowany jest stary obóz, nie licząc drugiej wieży, która u nas się nie zawaliła (patrz Gothic der Comic) i domków, które stały pod nią. Jest tam sporo nowych rzeczy, przebudów, kryjówek i innych interaktywnych "atrakcji". Większość chat została przystosowana do osadzenia w nich drzwi, każdy domek ma swój numer i klucz to samo tyczy się pokojów w zamku. Poza tym, dodałem sporo vobów w lasach, jednak postanowiłem nie usuwać portali, tylko naprawić te zepsute przez Piranha Bytes, na przykład południowy las czy podziemia wieży mgieł. Nie ma chyba miejsca, które nie zostało choćby trochę zmienione.

Screeny:
Spoiler







Jak nazwa tematu skazuje, starałem się nie zmieniać klimatu Kolonii, jedynie go rozszerzyć. Umyślnie starałem się nie używać vobów i tekstur z drugiej części Gothica, do tego wiele animacji znanych z pierwowzoru trafiło z powrotem do drugiej części (siadanie na ławkach w stylu Fiska, śmianie się, podpalanie ognisk i latarni itd.) Jako że był to serwer multiplayer, warto pomyśleć o różnorodności i personalizacji swojej postaci, dlatego powstało sporo pancerzy głównie mojego pomysłu na podstawie tych starych. Na kanale Gizbora, można zaobserwować większość z nich. Dla przykładu dodaję mały render mojej produkcji:


Do mapy powstała ścieżka dźwiękowa, gdyż miała zostać rozbudowana na południu o kotlinę podobnych rozmiarów co Jarkendar, jednak projektowi się zmarło, a ja zostałem z rozgrzebanym modelem kompleksu jaskiń, którego nie warto udostępniać, zachęcam do posłuchania: 
https://www.youtube.com/watch?v=0mDMG5J_eoQ


Zachęcam także do obadania samej paczki, w razie czego można korzystać z jej zasobów do woli i udostępniać w swoich modyfikacjach po dodaniu stosownej adnotacji w liście twórców. Ode mnie dodam, że sporo się przy niej nauczyłem i napociłem, w razie problemów technicznych służę pomocą, znam ją jak własną kieszeń. Ostatnio testerem byłem głównie ja sam, więc w razie błędów proszę zgłaszać. Jeśli ktoś chce sprawdzić przedmioty FACEHELPER (insert fh), ma paczki ze wszystkimi dostępnymi itemami.

Cała paczka z modem, zawierająca świat w formacie ZenGin World (.Zen):



Instalacja: Należy skopiować plik GothicOrigins.mod do folderu "X:\\Gothic 2 Noc kruka\data", plik Origins.ini (download) natomiast, do folderu  "X:\\Gothic 2 Noc kruka\system". Po uruchomieniu aplikacji GothicStarter, pojawi się ikonka GothicOrigins, gra jest już gotowa do uruchomienia. Mapa nazywa się MidgardColony.Zen.


Świat, podzielony na części w formacie 3D Studio Mesh (.3ds):

DOWNLOAD

Hodowla rabarbaru i brody - Ingeborg
Modyfikacje pancerzy - Gizbor17
Dźwięki, kilka pancerzy, animacje - Fang
Mapa, animacje, modele, vobowanie, skrypty - Zgred
Kilka modeli i animacja - Wog.de

*Poprawiłem przed wstawieniem łączenie psicamp.3ds z surface.3ds, stąd data utworzenia. Newcamp.3ds to placeholder, nie ma żadnego modelu.

Opis został wzięty z forum Bractwa Gothica, autorem jest @Zgredol.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry