Siema wszystkim!
Dawno się nie udzielałem, a teraz od razu w Ogłoszeniach, więc pewnie się domyślacie, że sprawa jest poważna. I dobrze się domyślacie. Jeśli ktoś się zastanawia, co też robiłem w sprawie spolszczenia przez ten cały czas, gdy nic nie pisałem, to przyznaję otwarcie, nie wykazałem się. Opierdzielałem się tak jak i wy. No i właśnie o tym mam zamiar pisać. Widzę, że w naszej ekipie panuje totalny burdel. A nawet gorzej, bo w burdelu przynajmniej coś się dzieje, i jest jakiś zapał... No cóż, ogólnie rzecz biorąc, prace stoją. Majaczek stara się jak może motywować, nawet sam wziął się do roboty, ale niewiele to zmienia. Sądzę więc, że nadszedł odpowiedni moment, by zakończyć tę farsę. Wkrótce wydajemy pełną wersję, taką jaka jest.
Jako dzień upublicznienia naszego 'dzieła' wybraliśmy 27 marca, czyli środę przed Wielkanocą. Dzięki temu, jeśli ktoś w ogóle czeka jeszcze na nasze pełne spolszczenie, to będzie miał trochę wolnego, żeby sobie pograć. Żeby data taka była realna, prace nad korektą muszą zakończyć się jakiś tydzień wcześniej, dając czas na poprawienie błędów w skryptach i szybki test stabilności. Jeśli jednak nie chcemy, żeby z naszego spolszczenia wyszły jakieś wielkanocne jaja, to miło byłoby troszkę przyłożyć się, tak na koniec. W końcu rozgłosiliśmy na prawo i lewo, że oto powstaje spolszczenie PRO, a tymczasem na razie, to to jest jakieś DNO. Ja sam zrobiłem sobie takie drobne postanowienie wielkopostne, co dzien poprawiać dowolnie wybrany fragment spolszczenia przez 15 minut. Zachęcam także pozostałych członków ekipy do takiego postępowania. 15 minut to niewiele, ale w ciągu miesiąca daje do około 8 godzin solidnych poprawek, co już coś niecoś znaczy. Nic nie stoi z resztą na przeszkodzie, by postanowić pracować 25, albo nawet 45 minut, jeśli ktoś ma taką ochotę.
No dobra, post jest już chyba wystarczająco duży. Tak na zakończenie, chętnie dowiedziałbym się, co planują członkowie naszego teamu po zakończeniu spolszczenia. Jeśli chodzi o nasze szefostwo, to majaczek myśli o stworzeniu modyfikacji do Heroes 3.5 na platformie ERA, i pewnie chętnie przyjąłby każdą pomoc. Poza tym, ja, Ventrue i kilka innych osób rozważamy tworzenie modyfikacji do Skyrima lub Wiedźmina 2 (po obublikowaniu stosownych narzędzi). Jeśli udałoby nam się uzyskać wystarczające wsparcie, to mamy naprawdę ambitne pomysły, choć oczywiście zaczniemy od rzeczy drobnych. Również nam przyda się pomoc aktywnych użytkowników, więc jeśli ktoś jest chętny, to może napisać do mnie PW, zobaczymy jak będzie.
No to tyle, pozdrawiam
Regynild