Aithamavel 23687 62

O temacie

Autor Luke_Flamesword

Zaczęty 23.02.2008 roku

Wyświetleń 23687

Odpowiedzi 62

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy

Luke_Flamesword

Aithamavel
2008-02-24, 00:19(Ostatnia zmiana: 2008-02-24, 00:24)
Dziś miała miejsca miejsce premiera nowej wersji alpha mojego moda Aithamavel, który jest totalną konwersją do gry TESIV: Oblivion. Jest to całkowicie nowa gra, nie mająca z serią The Elder Scrolls nic wspólnego. Głównym celem jakie sobie założyłem przy pracy nad Aithamavel jest stworzenie dopracowanego i klimatycznego świata, posiadającego własną fascynującą historię, zamieszkanego przez ciekawe postacie. Do tego dochodzi oryginalna i rozbudowana fabuła, w której to gracz nie tylko nie jest żadnym wybrańcem, półbogiem czy innym dziwakiem, ale nawet nie dostaje zlecenia na ratowanie świata.

Mod można ściągnąć z plikowni serwisu Clockwork City. Tam też znajdziecie więcej informacji o samym modzie.

Download

Dla małej zachęty:
Screeny na photobucket (kategorie są po lewej)
Preview na youtube
 

Lavius

Lavius

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
Brawo gościu - tego previewa aż się przyjemnie oglądało :)  Jeśli tylko w najbliższym czasie dopadnę Obliviona to oblukam sobie modzika :D
 

Wrzód_is_back!!!!

Wrzód_is_back!!!!

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Mam mały problem z tą beta
właczam  i gdy podchodzi do mnie kapitan to mnie wywala do pulpity

ktoś wie co zrobić ??
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Masz dodatek Shivering Isles i najnowszy patch?

btw to jest wersja alpha a nie beta - różnica jest spora.
 

Wrzód_is_back!!!!

Wrzód_is_back!!!!

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
dobra już działa
nie miałem patcha
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
A jakim cudem nie miałeś patcha mając Shivering Isles? Jeśli nie masz tego dodatku to ostrzegam, że gra może nie tylko źle działać, ale także bardzo dużo modeli nie pojawi się w grze przez co niektóre lokacje będę wyglądać co najmniej dziwnie, itp
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Na pewno zobaczę tego moda. W obliviona nie grałem za dużo z powodu nie wciągającej fabuły... idz tu, idz tam, wróć jeszcze tam i misja wykonana :P  Jeszcze mam pytania. Sam robiłeś?? Ile czasu Ci to zajęło?
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytat: VEQ link=topic=827.msg6389#msg6389 date=Feb 24 2008, 22:31\'
Na pewno zobaczę tego moda. W obliviona nie grałem za dużo z powodu nie wciągającej fabuły... idz tu, idz tam, wróć jeszcze tam i misja wykonana :P  Jeszcze mam pytania. Sam robiłeś?? Ile czasu Ci to zajęło?
Z tego co wiem, robiła go cała grupa.
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy

Luke_Flamesword

Aithamavel
#8 2008-02-24, 22:42(Ostatnia zmiana: 2008-02-24, 22:45)
Generalnie wszystko robiłem sam - pomagał mi tylko ATeam w tworzeniu nowych modeli, tekstur czy przy niektórych skryptach(nie ma tego na razie za dużo niestety). A zajmuje się projektem już ponad rok - od grudnia 2006. Co prawda pierwsze prace ruszyły w marcu 2006, ale pierwsza wersja moda zawierała zbyt mały teren i za bardzo schrzaniony z powodu mojego małego (wtedy) doświadczenia, dlatego zacząłem wtedy od nowa.

Co do fabuły - od roku wciąż jest poprawiana i szlifowana. Mam nadzieje, że nikt nie będzie nią zawiedziony.  :D

Ciężko mi powiedzieć ile jeszcze mod będzie powstawał bo to też zależy od tego czy ktoś się w końcu zlituje i postanowi mnie wspomóc w budowie licznych podziemi(to dosyć czasochłonne zadanie). Tak na oko obstawiam przyszły rok, ale raczej jego drugą połowę...

Sam - ATeam na razie wygląda tak, że mi pomaga w drobnych pracach(nie licząc 2D i 3D)tu masz oficjalne creditsy:
Cytuj
- Luke_Flamesword - lider, twórca i murzyn projektu :P
- TomBrightblade - człowiek orkiestra - niezastąpiona pomoc przy modelach, skryptach i wielu innych aspektach moda
- tyrant - grafika - to jemu zawdzięczacie klimatyczną mapę, wspaniałe logo i inne bajery
- Tul - modele - widzieliście posągi przez niego wykonane? Chłopak jest dobry w te klocki...
- Jermex - concept arty
- Yonek - skrypty
 

Thronos

Thronos

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy

Thronos

Aithamavel
#9 2008-03-13, 17:06(Ostatnia zmiana: 2008-03-13, 17:06)
Nie sciagnalem Alphy, ale bylem na forum Twojego moda. Jest cudowny, screeny wyrabiste i ogolnie fabula. Kiedy ukaza sie jakies nowe screeny na forum. Nad czym obecnie pracujesz? Ukonczyles juz tworzenie swiata czy caly czas go modyfikujesz i ulepszasz?
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Screeny może niedługo wrzucę - teraz jednak będę robił to nieco rzadziej, gdyż świat jest coraz bliższy skończenia a chciałbym, żeby gracz miał kilka niespodzianek podczas gry.

Pracuje przede wszystkim nad światem - głównie exterior, ale jakieś wnętrza też powstają. Bardziej sprecyzować odpowiedzi nie mogę bo pracuję nad tym do czego akurat poczuję wenę w danym dniu. Tu sobie zrobię kawałek brzegu, tam wykończę miasto itd. :)
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Chyba sobie zagram. Znowu mam w końcu obka na kompie xD
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Uznałem, że jednak zrobię sobie dzisiaj małą wycieczkę po wyspie - wykonałem screeny kilku miejsc nad którymi ostatnio pracowałem co nieco. Zapraszam tutaj do ostatniego posta: http://www.elderscrolls.com.pl/forum/index...ost&p=18830
 

Thronos

Thronos

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Właśnie o takie piękne screeny mi chodziło oby tak dalej. Tylko się nie przepracuj nad Aithamavel.
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Jak widzę - topic wrócił, a więc do rzeczy:

Wcześniej byłem zajęty maturami, teraz jestem pracą - czasu na Aithamavel mam przez to znacznie mniej, ale nie znaczy to, że zamierzam sobie odpuścić. Jako dowód, że projekt wciąż żyje i ma się dobrze - zamieszczam po raz pierwszy screeny ogromnego systemu tuneli biegnącego pod całą wyspą. Tunele mają się składać z ponad 40 interiorów(na razie 23 są zrobione) plus dodatkowych odnóg. Zablokowana mapa, wszechobecny mrok, stwory czające się w ciemnościach, złośliwe pułapki, walące się fragmenty tuneli, ogromna szansa zgubienia się(na 40 interiorów jest tylko 5 wyjść w różnych częściach wyspy) - wszystko to sprawi, że tych podziemi będą mogły zejść osoby tylko o mocnych nerwach(i dobrze przygotowane - naprawdę nie radzę schodzić zbyt głęboko bez zapasu pochodni czy czarów światła)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
 

Rophert

Rophert

Użytkownicy
posty102
  • Użytkownicy
Fajne te podziemia, owiele lepsze niż w zwykłym Obku :D  Muszę ponownie zdobyć Obliviona
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty871
Propsy1297
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan

shergar
The Modders

Aithamavel
#16 2008-06-27, 18:50(Ostatnia zmiana: 2008-06-30, 16:18)
A ja ciekaw jestem kiedy mod wyjdzie. Bo zrobienie leveli to jedno a oskryptowanie dialogów/zadań/itemów, etc. to drugie :D

W każdym razie życzę powodzenia :D
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Cytuj
A ja ciekaw jestem kiedy mod wyjdzie.
Jeśli nie znajdę nikogo do pomocy to za kilka lat - i wcale nie żartuje :D

Cytuj
Bo zrobienie leveli to jedno a oskryptowanie dialogów/zadań/itemów, etc. to drugie ;]
Dialogi i skrypty nie są takie trudne, zresztą jak próbką umiejętności jest sam proces tworzenia postaci w którym to rozmawiamy z kilkoma postaciami, wybieramy klasę czy cechy szczególne postaci, jesteśmy przenoszeni miedzy różnymi obszarami, itd - jest to tak naprawdę zwyczajny quest. W dodatku mam już prawie zrobione takie rzeczy jak całkowicie przerobiony system levelowania przeciwników i przedmiotów i wiele innych rzeczy, których z oczywistych względów nie da się pokazać na screenach. Tak więc jedyną przeszkodą dla mnie jest nie skomplikowanie pewnych rzeczy(nawet jak czegoś nie wiem to się po prostu tego dowiaduje - nie ma rzeczy nie do przejścia), ale brakujący czas(którego coraz mnie mam niestety).

Cytuj
W każdym razie życzę powodzenia
Dzieki :D
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty871
Propsy1297
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Nom właśnie o to mi chodzi. Bo jeżeli robisz all sam to faktycznie do emerytury będziesz miał co robić ;]

Szkoda, że tak mało jest chętnych do realnej pomocy bo na pewno byłoby warto wziąć udział w takim projekcie.

Luke jak chcesz mogę popytać kilku osób co moddowało obka może ktoś by się skusił na pomoc :D
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Oddam królestwo, konia i nerkę za chociaż jedną kompetentną osobę. Na razie zgłaszały się tylko dwa typy osób:
- oszuści myślący, że się nie skapnę jak przekopiują oryginalne lokacje i przestawią ze dwa mebelki.
- kompletne beztalencia dla których wysłanie lokacji z meblami unoszącymi się pół metra nad ziemią to nic złego...

Cóż, mam chyba pecha :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry