Aithamavel 23950 62

O temacie

Autor Luke_Flamesword

Zaczęty 23.02.2008 roku

Wyświetleń 23950

Odpowiedzi 62

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty871
Propsy1297
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
No niestety Trollf nie ma czasu. Ale możesz wykorzystać jego modziki w swoim :D
http://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=7800805&N=1 [post 87]
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Trollf to był jedną z pierwszych osób do których zagadałem :)

No, ale w każdym razie i tak dzięki za próbę pomocy - a nóż ktoś kiedyś zobaczy tego posta i się ze mną skontaktuje.
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy

Luke_Flamesword

Aithamavel
#22 2008-07-23, 09:36(Ostatnia zmiana: 2008-07-23, 09:37)
W dniu dzisiejszym na Clockwork City zostało opublikowane aż 36 nigdzie dotąd nie pokazywanych screenów. Zapraszam do oglądania - Kliknij mnie!
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Pora na nowe screeny:

Ostatnio dużo siedziałem nad stolicą i zmian jest naprawdę sporo. Po pierwsze - stara dzielnica miasta jest już prawie ukończona, mimo że kilka tygodni temu była ledwo napoczęta. Po drugie - obszar między starą a nową dzielnicą został "wyburzony" i zbudowany na nowo. Wcześniej znajdował się tam ogromny obiekt będący dziwnym miksem schodów i budynku - zamiast tego jest ogromny budynek więzienia i normalne przejście na górę - na screenach widać tylko mały fragment tych zmian, gdyż nie chcę psuć całej niespodzianki. Po trzecie - postanowiłem przez całe miasto puścić kanał - kosztowało mnie to cały weekend roboty, ale efekt jest naprawdę warty poświęcenia - nadało to miastu nowego klimatu. Po czwarte - zacząłem tworzyć kanały pod miastem i kilka interiorów już powstało. Jest jeszcze kilka innych równie ciekawych zmian w stolicy, ale zobaczyć je będziecie mogli dopiero w kolejnej alphie.

1
2
3


Na koniec mała niespodzianka - oto jeden z pierwszych NPC, który zyskał sztuczną inteligencję. Miasto Arianis jest już prawie "żywe"- na razie połowa mieszkańców dostała pakiety AI a w nadchodzącej alphie będzie je miała już cała ludność tego miasta(a być może spotka to nie tylko Arianis)
4
 

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Screeny wyglądają bardzo ciekawie, ale zastanawia mnie (bo w ogóle nie grałem w Obliviona), na ile sam to wszystko modelujesz i teksturujesz, a na ile korzystasz z gotowych budynków z gry. Ale i tak wszystko wygląda bardzo fajnie <_<

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Na modelowaniu i teksturowaniu się nie znam za bardzo, więc korzystam z oryginalnych zasobów oraz stworzonych przez innych modderów, którzy udostępnili swoje prace w internecie.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Aithamavel
#26 2008-08-24, 11:17(Ostatnia zmiana: 2008-08-24, 11:17)
Mimo wszystko efekt lepszy niż przy oryginalnym Oblivionie, Luke.
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Bardzo ciekawe screeny, naprawde dobra robota Luke.
takie pytanko, lokacje tworzysz w programie do grafiki 3d, np 3ds max czy w toolu ? :D
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Na szczęście w toolu co sporo ułatwia, choć częściowo też ogranicza - odtworzenie np.  takiego Normdaru z GIII byłoby niemożliwe bo maksymalny kąt nachylenia powierzchni jaki można stworzyć to 90 stopni.
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty871
Propsy1297
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Luke bardzo lubię oglądać te twoje upy :D  Naprawdę świetny lvl design ci wychodzi :|

Szkoda, że nie możesz zebrać jakiejś paczki ludzi do zrobienia moda bo zapowiada się miodnie.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Sher, najpierw poza chęciami trzeba mieć sprzęta, a np. mój nie nadaje się do moddingu morrka :D
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy

Luke_Flamesword

Aithamavel
#31 2008-08-26, 14:28(Ostatnia zmiana: 2008-08-26, 14:29)
Ostatnio akurat wzrosło trochę zainteresowanie projektem i nawet zgłosiła się do mnie osoba od wnętrz, która coś potrafi - przyszłość pokaże na ile nasza współpraca będzie owocna.

Od modeli 3D w sumie też mam jednego chętnego - tak więc ogólnie przyszłość projektu wygląda coraz lepiej i być może nawet nie będę musiał wszystkiego robić sam*.  :D  


*z drugiej strony to by to mi nawet nie przeszkadzało za bardzo bo coś ciężko mi idzie dzielenie się pracą.
 

Veto

Veto

Użytkownicy
posty369
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy w przyszłości planujesz kontynuacje Aithamavel'a?
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Trochę jeszcze za wcześnie, żeby rozmawiać o kontynuacjach. Obiecać jednak mogę, że jeśli uda mi się wydać wersję 1.0 to mod będzie dalej rozbudowywany aż mi się nie znudzi czy odechcę. Także pod względem fabularnym.
 

Veto

Veto

Użytkownicy
posty369
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Veto

Aithamavel
#34 2008-09-03, 08:08(Ostatnia zmiana: 2008-09-03, 08:08)
Nie mam za bardzo teraz czasu patrzeć się na poprzednie posty i nie wiem czy takie pytanie, albo odpowiedź padła na nie.
 Czy będzie dubling?? do 1.0 oczywiście ;]
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Dublingu nie będzie, ale może pojawi się dubbing ;]

Szczerzę mówiąc to kwestii mówionych będzie cała masa, wiec dubbing może być sporym wyzwaniem. Jeśli jednak znajdzie się w miarę duża grupa chętnych to będzie można coś zorganizować - obawiam się jednak jednego - w takich akcjach biorą udział amatorzy, nie znający się na aktorstwie(ciężko żeby było inaczej) więc po prostu się boje, że z powodu dubbingu kwestie wypowiadane przez bohaterów staną się śmieszne, itd. W takim wypadku to już lepiej chyba sobie wyobrazić samemu głos bohatera jak to było w starych dobrych cRPG pokroju Baldura.
 

Rophert

Rophert

Użytkownicy
posty102
  • Użytkownicy
Aithamavel to powód dla którego warto zopatrzyć się w Obka ;]
Osobiście coś tam próbuję kombinować w modowaniu obka jak będę umiał jakieś konkrety to chętnie Ci pomogę ;]
 

Veto

Veto

Użytkownicy
posty369
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Dublingu nie będzie, ale może pojawi się dubbing

Szczerzę mówiąc to kwestii mówionych będzie cała masa, wiec dubbing może być sporym wyzwaniem. Jeśli jednak znajdzie się w miarę duża grupa chętnych to będzie można coś zorganizować - obawiam się jednak jednego - w takich akcjach biorą udział amatorzy, nie znający się na aktorstwie(ciężko żeby było inaczej) więc po prostu się boje, że z powodu dubbingu kwestie wypowiadane przez bohaterów staną się śmieszne, itd. W takim wypadku to już lepiej chyba sobie wyobrazić samemu głos bohatera jak to było w starych dobrych cRPG pokroju Baldura.
Jakbyś jednak szukał kogoś to zagadaj do mnie, co prawda jestem jeszcze w trakcie mutacji (myśle że nie długo powinna się wreszcie skończyć) ale mam b. dobry mikrofon i chyba nie jestem w stanie, aż tak bardzo spieprzyć kwesti, żeby "potencjonalnemu fanowi" przestało chcieć się grać :D
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Myślę, że dubbing raczej powstanie w języku angielskim(kiedy już mod zostanie przetłumaczony), gdyż międzynarodowe community stworzyło coś takiego jak Voice Actors Guild - grupę, która zajmuje się właśnie dubbingami do różnych modów(są naprawdę nieźli w tym co robią). Obawiam się, że na polski dubbing może być za mało chętnych, choć nie wykluczam możliwości powstania dubbingu w obu językach. Wszystko tak naprawdę nie zależy ode mnie, ale od innych ludzi, więc przyszłość pokaże jak to będzie wyglądać.
 

Veto

Veto

Użytkownicy
posty369
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Veto

Aithamavel
#39 2008-09-06, 22:00(Ostatnia zmiana: 2008-09-07, 08:34)
Szkoda by było, jakby, na pewno grywalny mod, stworzony w polsce, nie dostał polskiego dubla. Ale dobra ja tam nawjam na temat dubling'u a przecież mod jeszcze nie jest skończony nawet, już nie przeszkadzam.
Edit:Albo jeszcze poprzeszkadzam, tak w dzisiejszym składzie, to kiedy widzisz premiere??
Edit2: Mam pytaniko drugie, trudny jest ten tool (czy jak mu tam) do nauczenia? Bo planuje coś nowego popróbować w najbliższym czasie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry