Pytania odnośnie Moddingu 3587 12

O temacie

Autor BladeZ

Zaczęty 11.10.2009 roku

Wyświetleń 3587

Odpowiedzi 12

BladeZ

BladeZ

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Cześć, nazywam się Patryk. jestem na tym forum od niedawna. Bardzo bym chciał stworzyć moda do G2 NK, ale jestem w tym zupełnie zielony. Co prawda znam odpowiednie programy do zrobienia moda, umiem coś tam poprzestawiać w skryptach, ale nic poza tym. W związku z czym mam kilka pytań, i prosiłbym żeby nie było wypowiedzi typu: "Poszukaj w Google to coś znajdziesz", ani "był już taki temat na forum" bo to tylko świadczy o tym, że nadawca nie zna się na rzeczy.

Po pierwsze mam problem z polskimi skryptami do G2MDK. Zainstalowałem program, pogrzebałem w internecie i ściągnąłem polskie skrypty. Na pulpicie pojawił mi się plik G2MDK Polskie Skrypty.rar i za cholerę nie wiem co z tym zrobić. Nie potrafię tego zainstalować, a wiadomo, że bez tego daleko nie zajdę, bo nie znam niemieckiego za dobrze.

Po drugie nie wiem jak się paczkuje moda, a bez tego się nie odpali. Chodzi mi o to jak zapisać zmiany w plikach i folderach.

Trzecią rzeczą jest tworzenie NPC'ów i waypointów. Jeśli chodzi o tworzenie nowego NPC'a to jeszcze coś o tym wiem, ale jak się tworzy waypointy nie mam pojęcia. Wiem tylko, że do tego jest potrzebny Spacer2, więc proszę kogoś o dokładną instrukcję obsługi tego programu. Wracając do postaci, nie mam o tym prawie żadnego pojęcia jedyne co wiem to to, że trzeba ustawić ją w waypoincie. Nie mam żadnego pojęcia jak stworzyć kupca, nauczyciela lub bandyty. Nie znam odpowiednich skryptów więc jest mi ciężko, nie wiem również jak tworzyć dialogi.

Kolejnym problemem jest tworzenie gildii. O tym nie mam żadnego pojęcia, nie znam żadnych skryptów. Nie wiem nawet który plik w folderze gothic to ten odpowiadający za gildię.