Prace Game-Artowe 370715 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 370715

Odpowiedzi 1152

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jeszcze do tego nie doszedlem w swoim kursie :F
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#1101 2015-09-10, 15:23(Ostatnia zmiana: 2015-09-10, 23:40)
To nie blender. To Substance Designer. Ale tak, wszystko jest generowane proceduralnie

Post połączony: 2015-09-10, 17:11


Musze przyznac ze program jest mega skomplikowany i bez tutoriali byłoby ciężko. Cały czas do przodu :)


Post połączony: 2015-09-10, 23:40


Sporo zrobione ale tutorial jest bardziej "pro" niz myslalem. Gosc malo tlumaczy. Nie jestem powoli juz w stanie pracowac ze wzgledu na ścinki :P Teksturowac bede chyba w PS.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Dłubię sobie taką armatkę do folio. WIP


 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dawaj do edengradu
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czas popracować nad portfolio ;)
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Wowoz. Miałeś mi pomóc z teksturowaniem jednego modelu :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#1106 2015-09-13, 23:15(Ostatnia zmiana: 2015-09-14, 15:50)

Ok. Doszlo pare pierdółek. Jutro lece z lekkim sculptem i texami. Planuje użyć roughness i metalness, a calosc wrzucic do UE4


Post połączony: 2015-09-14, 12:16



Jako ze armaty HP zostalo skonczone to cioram nastepne HP :) potem bede teksturowal. Poczatek prac nad flashbangiem. Nie mam za bardzo pomyslu co zrobic. Przydaloby sie bardziej ambitne, wiem... :P


Post połączony: 2015-09-14, 15:49

HP skonczone. reszte dodam w ndo
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#1107 2015-09-15, 12:57(Ostatnia zmiana: 2015-09-15, 23:26)

Jade z LP :)

Post połączony: 2015-09-15, 15:51

Wszystko elegancko pociente. Teraz porozsuwać i usunąć ewentualne zniekształcenia : )

Post połączony: 2015-09-15, 23:26

normalka juz wypalona, musze jednak ja zmixowac z normalką bez cage i bedzie :)
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Spoiler
Maschinenpistole (wip) :lol:

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
jaki kaliber ma ten klucz nakładkowy?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Skoro dział game-art, to masz za ostre bevele.




I standardowy link do polycounta: http://wiki.polycount.com/wiki/Normal_Map_Modeling
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki


Spoiler

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Dawno temu postowałem na tM jakieś wczesne HP tego modelu. Teraz blisko finalna wersja. Render z 3Do. Docelowo ma to iść do UE4 a konkretnie jako skin broni do nowego Unreal Tournamenta.





 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Qwaser

Qwaser

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Powodzenia
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Solidnie, ale szału nie robi. Mam wrażenie, że za mało czasu przysiadłeś przy teksturach roughness. Podłoże i cegły tak trochę plastelinowato, chyba kwestia normalki, zbyt "miękkiej" i wspomnianego roughness. Domyślam się, że to efekt ciężkiej walki w substance designer ;)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Troche to był crunch wiec raczej leciałem na ilość :P
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#1118 2017-12-05, 01:09(Ostatnia zmiana: 2017-12-05, 01:18)
Troche sie tu nic nie dzieje, wiec wrzucam wipa.






Zdaje sobie sprawe, ze jest mnostwo rzeczy zle zrobionych, ale to moja pierwsza postać i średnio jeszcze umiem to robić.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Prace Game-Artowe
#1119 2017-12-05, 09:02(Ostatnia zmiana: 2017-12-05, 10:10)
Możesz pokazać refkę,  ręcę trochę za krótkie się wydają i biodra mi średnio pasują , wygląda jakbyś chciał zrobić gacie, a później zrezygnował z pomysłu. Do ciuchów używaj Marvelous Designera, teraz praktycznie ich się nie sculptuje, bo za dużo czasu schodzi na to. Tutaj model z GV
 i przyzwoita refka
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry