Prace Game-Artowe 568774 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 568774

Odpowiedzi 1152

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Ok, ale jest różnica między "chcę wrzucić tą konkretną wersję modelu do Unity i nic poza tym" a "chcę zrobić pełnoprawny 3D asset z normalmapami wygenerowanymi z High poly"

Czyli LP -> HP -> wypalam normalke za HP -> normalka z HP idzie na LP
Rozumiem, ze nie muszę z powrotem przepalać HP do LP, tylko ta wersja którą zrobiłem pierwszą wystarcza, tak?
Cholera muszę się jeszcze sporo douczyć :D

Nie, dlaczego?

Nie będzie problemów z oświetleniem tego? Artefakty etc...
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
Wkleję jeszcze jeden screen z siatką szyny RIS:
http://sztywnypawlo.deviantart.com/art/Szyna-Ris-527832474?ga_submit_new=10%253A1429436429
Przecież tu jest pełno rzeczy do zoptymalizowania i nie chodzi o żadne backface.
Przejrzyj sobie tę serię tutoriali najlepiej :)
https://www.youtube.com/watch?v=2Tgy0lBdJK0

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Base->HP
Base->LP (z UV mappingiem)
LP->Cage

i potem do xNormala:'
detale z HP bake'ujesz na LP. Cage służy jako model pomocniczy da xNormala.

Artefakty z oświetlenia możesz załatwić twardymi i miękkimi krawędziami (aka smooth groups) i przede wszystkim wypalając właśnie normalki z HP.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Prace Game-Artowe
#1063 2015-04-19, 17:47(Ostatnia zmiana: 2015-04-19, 22:14)
Dobra to jest to co do tej pory udało mi się zrobić.
Wersja HP:



EDIT:
Biały model, wg mnie widać więcej szczegółów, no i wyższa rozdzielczosć:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Pamiętaj o tym jak modelujesz hp do wypalania normalek.


Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Ja na razie wypaliłem normalki na modelu bazowym i wszystkich akcesoriach.
Nie wyszło fenomenalnie, bo nie mogłem precyzyjnie ustawić modelu LP na HP.




Przepraszam, że screeny, ale nie chciało mi się ustawiać renderera. Pokombinuję jeszcze nad tym modelem i myślę, że jutro wrzucę parę zdjęć z poprawioną normalką.
EDIT:
Sec zaraz poprawię linki
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To jest wizjer ? Jak użytkownik broni ma przez niego patrzeć lewym okiem ? Chyba, że to się jakoś rusza ale pierwsze wrażenia zbytniego udziwnienia.
 

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
@Jakub91

WALTHER EPS 3
Tylko moja wersja jest nieco inna... druga część jest z innego celownika a mianowicie Walther RS 55 3x32.
Jak użytkownik ma przez to patrzeć? Nie zastanawiałem się nad tym. Zapewne większe mózgi ode mnie nad tym pracowały.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Chyba nie poczytałeś o cage i smooth groupach przy wypalaniu...

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Prace Game-Artowe
#1069 2015-04-27, 15:54(Ostatnia zmiana: 2015-04-27, 16:12)
@Jedairusz
Czytałem, obejrzałem kilka tutoriali na ten temat, ale jakoś nie potrafiłem tego przełożyć na praktykę i wdrożyć paru metod do projektu... więc zrobiłem to po swojemu.
Jeżeli będę miał dzisiaj trochę wolnego czasu to wrzucę kilka screenów z wypalona od nowa normalką
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Pokaż może na początku jak zmapowałeś i czysty model z smoothgroupami.

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Na razie wstrzymałem prace nad karabinem hk 416 i wziąłem się za kolejny element z mojego projektu
Noktowizor GPNVG-18
Zrobiłem na razie około 60-65% samego modelu HP, potem przepałka tego do LP no i wiadomo co dalej ;/

Z powodu braku jakiś porządnych referencji tego noktowizora muszę sporo improwizować jeśli idzie o model, ale ogólna bryła myślę, ze jest ok.
Myślę, że już w przyszłym tygodniu skończę cały model tego nokto i w końcu wypalę normalkę na tamten karabin.
Ale na razie to co mi się udało zrobić do tej pory:

 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
zez rozbieżny?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jak renderujesz na jasnym tle, to daj ciemny material na model. I dodaj specular na materiale, podkresli to krawedzie na hp. Tylko nie za duzo. 

Fartuess a nie ma czegos takiego jak panoramiczny widok czy cos? :lol: (tylko pytam, nie znam sie)
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Prace Game-Artowe
#1074 2015-05-10, 20:23(Ostatnia zmiana: 2015-05-11, 19:29)
Fartuess
Po prostu szerszy kąt widzenia niż w tradycyjnych noktowizorach.

Render z uwzględnieniem rad Damiana:
Spoiler

Post połączony: 2015-05-11, 19:29
Dobra model noktowizora gotowy.
Myślę, że jeszcze w tym tygodniu wstawię hełm i resztę oporządzenia głowy.
Ale na razie
GPNVG-18:

 

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Witam,
Jest progres :) Wreszcie udało mi się zrobić porządną normalkę na ten karabin. Długo nie wrzucałem efektów mojej pracy ale to przez natłok innych zajęć.
Model LP z normalmapa:



Normal mapa ma rozmiar 4kx4k, wypalona w xnormalu, screeny z marmoseta. Podziękowania dla Damiana za pokazanie obsługi tych programów.
Widać kilka artefaktów, ale myślę, że w samej grze nie będzie to w ogóle widoczne.

EDIT:
Co jeszcze zostało (oprócz tekstury oczywiście) do zrobienia zanim będę mógł już z tym skończyć?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Pokaż siatkę low-poly, bo mam wrażenie że dystrybucja polygonów jest nieprawidłowa. (gdzieś jest za dużo a gdzieś indziej za mało, pisałem o tym kilka postów wcześniej)

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Już kilka postów wcześniej pokazywałem siatkę, no chyba, że chcesz inne screeny
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jeśli to ta siatka, to bez sensu było brnąć w wypalanie bez poprawek...

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer
Napisz co dokładnie zrobiłem źle a postaram się to poprawić.
Chociaż sama topologia wydaje mi się prawidłowa, mimo, że mogłaby być znacznie lżejsza.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry