Prace Game-Artowe 567351 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 567351

Odpowiedzi 1152

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Na diffie (ta ostatnia uwaga)? Czy dalej na specu?
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zmieniłem speca

 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
I zrob bardziej limonkowo-zolty kolor dla tego metalu.
To nie jest miedź czy kolorowy metal tylko metal pomalowany farbą.
Spec na metalu dalej jest zły.
Tutaj widać, że kolor speca powinien być bardziej w stronę czerwonego, żeby odbłysk był biały.
http://www.manufato.com/?p=902 tak malowany metal to "dielectric"

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Refką którą się kierowałem przy takim kolorze odbicia światła jest:
 http://piratportfolio.boo.pl/wordpress/wp-content/uploads/2013/11/piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_steinheldgrenate.jpg

Celowo nie robiłem białego odbicia ;/
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Komuch
Straszne syfy na normalce.

btw. Może reaktywujemy bitwę na futurystyczną pukawkę? Będę miał motywację, żeby oteksturować swojego Krissa :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Shalom. Czepiłem się Monthly Noob challenge na polycouncie. Przypadła mi do gustu Majańska świątynia (interior), świetny klimat.
Pokażę Wam narazie jeden sculpt, dzisiejszy. Myślę, że wyszedł naprawdę dobrze. Można dorobić to i owo, ale nie będę dopieszczał tak jak Blizzard. Mam więcej roboty zrobionej przy tym, ale nic nie pokazuję, aby nie zapeszyć (albo żeby się nie zdemotywować, bo będzie jak zwykle )

Na razie tylko to pokażę. Updates soon. Jak zwykle ZBrush.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Shalom. Czas coś pokazać. Teksturowanie zaczynam od jutra, chcę to skończyć do końca miesiąca. Światło być może ulegnie zmianie, aczkolwiek nie będzie takie jak na koncepcie (raczej). Nie będę srał screenami, później może z 1-2 wstawie. Pełną dokumentację zrobię jak skończę projekt.

Koncept wykonał Adam Baines - http://adambaines.blogspot.com.au/2009/10/some-environments.html


Nad wegetacją pomyślę później, jak się okaże zbyt pusto na scenie.





 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Światło bardziej rozproszone daj, tam jest sporo powierzchni które mogłyby je odbijać, szczególnie woda.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

YetoKnight

Prace Game-Artowe
#908 2013-12-29, 12:28(Ostatnia zmiana: 2013-12-30, 12:56)
Działo.
Wreszcie nauczyłem się korzystać z cage-a, wcześniej przepalałem praktycznie każdy obiekt osobno (lol).

 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Bardzo ładnie, jak to teraz wygląda w grach pod względem ilości triss?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No ładnie. Możesz pokazać ustawienia Cage'a ? W sensie jego siatkę. 

12k tris na działo to cholernie dużo (jak dla mnie, w 7-8k można by było się zmieścić).

Próbowałeś zwiększyć specular na lufie? Wyglądało by lepiej ?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dzięki za komentarze.
Pracka robiona do teczki, więc pozwoliłem sobie na trochę więcej. Do gry pewno więcej elementów zrobiłbym na normalce.
Dość długo grzebałem ze specularem i wgl ze światłem w marmosecie, myślę że tak jest dobrze.
Generalnie model podzieliłem na 4 części (bez cage'a byłoby pewnie kilkanaście), do screena połączyłem:

 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nie na normalce, tylko koła można było zrobić inaczej i te mniejsze kółka z mniejszą ilością krawędzi. Sporo trisów by uciekło.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No własnie: D Nie dorzuciłbyś do normalki więcej bo nawet nie ma tam elementów które można tam dorzucić. Tak jak ŻGS mówi: można by było spróbowac go odchudzać z trisów, i sprawdzać na ile zachowuje okrągły kształt.

Ale i tak ładne.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
2700 tris

HP:
Spoiler

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Yeto - dystrybucja polygonów nie jest dobra:

Z metalem i jego specularem miałeś problem, bo diffuse jest zdecydowanie za jasne. Do takich rzeczy poza tym powinno robić się też gloss mapę, zwłaszcza, że masz na teksturze zarówno metal jak i drewno.
Bake za to wyszedł bardzo ładnie! Na minus jeszcze na pewno to, że na teksturze sporo miejsca jest zmarnowane.

Lotnik - najgorzej wyszły oczy, tekstura ogólnie też do poprawy. Przy 2700 tris dałoby się na pewno zachować lepszą sylwetkę, bez kanciastych krawędzi. Nie wrzuciłeś siatki lp - ale z tego co widzę można by np. dać mniej na nos a więcej na czaszkę.

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Fakt, muszę przyznać, że dało by się lepiej wykorzystać UV. Na drugi raz będę pamiętał także o trochę większej oszczędności liczby tris.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Takie tam enviro do portfolio robię. Nie mam jakiegoś konkretnego concept artu, jedynie moodboard i ogólny plan. Mam również nadzieję nadać temu jakąś funkcjonalność i zrobić z tego mapę do gry Chivalry: Medieval Warfare.






Kilka więcej screenów, wczesniejsza wersja i tekstury tu: http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=127430
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Widzę do rad apropo światła się dostosowałeś :D Mi się podoba, bardzo ładne.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
1304 tri

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry