Zmiana układu noszenia broni 4960 14

O temacie

Autor

Zaczęty 9.08.2008 roku

Wyświetleń 4960

Odpowiedzi 14

Kluge
  • Gość

Kluge
Gość

Zmiana układu noszenia broni
2008-08-09, 19:27(Ostatnia zmiana: 2008-08-09, 20:24)
Moja powitać.

Moja zapytuje się Was, doświadczeni modderzy, jak i filmowcy czy wyświadczylibyście Mojej ogromną przysługę i powiedzieli... co zrobić i jak to zrobić? xD

Powiem bardziej łopatologicznie ;]  czy możecie powiedzieć mi, co zrobić aby postać (niekoniecznie nasza) mogła nosić broń jednoręczną na plecach i odwrotnie (dwuręczną przy pasie)?  ;]  

Moja będzie bardzo wdzięczna xD
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
miecze dwuręczne są z reguły cięższe i dłuższe. nie uważasz że targanie ich przy pasie jako pługi to głupia sprawa?
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Ustawiasz we flags itema:
flags             =   ITEM_SWD; - masz 1h
flags             =   ITEM_2HD_SWD; - miecz 2h.

Czyli możesz tak zrobić z itemka z modelem miecza 2h miecz 1h i odwrotnie.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Kluge
  • Gość
Tak, ale nie do końca o to mi chodziło (próbowałem xd) :P  To spowoduje że np. niewykończony miecz będzie mieczem dwuręcznym :P  a mi chodzi o to, żeby nosić go na plecach... a po dobyciu był jednoręczny (tak jak w G3). Czy można to zrobić w skryptach, czy trzeba robić nową animacje?
 

Maximus
  • Gość
Animacja już jest, jakby co, musisz wykapować czytając skrypty, jak to działa i spróbować zrobić na odwrót. Ja w ten sposób nauczyłem się całego moddingu.
 

Garret

Garret

Użytkownicy
posty143
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Thoro-->Jak sobie wyobrażasz noszenie miecza 2 ręcznego na plecach? To tylko na filmach jest mozliwe. Nie wyciągnął byś go, bo musiałbys mnieć baaardzo długie ręcę :)
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Taaa... Spokojnie można sięgnąć ręką na wysokość łopatki, a co dopiero, gdy miecz wystaje na powiedzmy wysokość powiedzmy szyi.
Bardziej nieprawdopodobne wydaje się noszenie wielkiego miecza na wys. pasa.
Wojownik za sobą zostawiałby chyba ślad od ostrza miecza  :)

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Tylko, że akurat mu chodzi o umieszczenie broni jednoręcznej na plecach, nie na odwrót... ;|
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Zmiana układu noszenia broni
#8 2008-08-25, 08:07(Ostatnia zmiana: 2008-08-25, 08:09)
Cytuj
Tylko, że akurat mu chodzi o umieszczenie broni jednoręcznej na plecach, nie na odwrót... ;|
A broni dwuręcznej przy pasie, tak. Jak już masz skrypty, to polecam grzebanie w plikach animacji typu mds. Dla ludzi będzie to human.mds Tam znjadziesz animacje walki i takie tam. Po prostu podmień jednoręczne z dwuręcznymi. Powinno pomóc.
 

MaRvIn
  • Gość
Wcale nie trzeba grzebać w skryptach :]   wystarczy w czasie gry włączyć kody i wpisać w konsoli edit abilities. Potem wyciągnąć broń i wpisać weapon. Wstawiamy liczbę od 1 do 6. obejrzyjcie na you tube.com zrób to sam 2 :)  :)
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie obejrzałem. hmmm, a nie dało by rady zrobić coś takiego że 1-ręczny miecz ma na plecach i używa go jako nadal 1-ręczny?
 

Kluge
  • Gość
Cytat: Zubenos\'
Właśnie obejrzałem. hmmm, a nie dało by rady zrobić coś takiego że 1-ręczny miecz ma na plecach i używa go jako nadal 1-ręczny?

Właśnie o to mi chodzi :)  Sprostuję: chcę żeby było tak jak w Ge3:)
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może tu nie trzeba dawać nowej animacji tylko zastosować inny układ przechodzenia animacji.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Ja myślę żeby zrobić coś takiego że podmienić animację wyciągania broni 1H, na tą z 2H + zrobić coś w skryptach żeby ten miecz był na plecach a nie przy pasie.
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Buła link=topic=3122.msg31452#msg31452 date=Sep 8 2008, 19:21\'
Ja myślę żeby zrobić coś takiego że podmienić animację wyciągania broni 1H, na tą z 2H + zrobić coś w skryptach żeby ten miecz był na plecach a nie przy pasie.

Właśnie o to samo mi chodzi.
To może było by tak że animacja wyciągania broni 2H najpierw i jak już trzyma zmiana na animacje broni 1H. Jak ktoś odkryje jak to zrobić to prosiłbym żeby pokazał fragment skryptu   ;]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry