Nie działające PFXy w nowych światach 3629 4

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 4.08.2008 roku

Wyświetleń 3629

Odpowiedzi 4

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Wie ktoś czemu na nowo wymodelowanym świecie, nie działają PFXy?
Dwa razy już od nowa kompilowaliśmy, texturowaliśmy, nic nie pomogło. PFXy i tak nie działają.
Wie ktoś coś na ten temat?
 

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Mogę tylko powiedzieć, że u nas na zupełnie nowych zenach w G2, pfxy działają bez problemu. Ale nie wiem czemu u was nie działają.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale te world to kopalnia. Na drugim worldzie outdoor działają bez problemu. A w kopalnie nie.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Złote Wrota

Nie działające PFXy w nowych światach
#3 2008-08-04, 19:18(Ostatnia zmiana: 2008-08-04, 19:18)
Miałem podobny problem przy tworzeniu BwDB do g1, w spacerze widać było, ale po włączeniu ponownym spacka pfx'y tajemniczo znikały  :unknw:
Nie wiem co na to poradzić, bo tworzyć moda zaprzestałem i tak :P

PS: Ten mój świat to był outdoor...

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Jak to nie robisz już BWDB ? Co się stało z projektem  :rofl:
ja miałem to samo z ogniskami w gothic 1, wstawiałem pfx fire.pfx był, a potem znikał. Jednak potem problem sam się rozwiązał.
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry