[WIP]Returning 2.0 AB 09-11-2020 - Spolszczenie [Linki,Instrukcja,Galeria] 118790 851

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 27.02.2019 roku

Wyświetleń 118790

Odpowiedzi 851

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4465
Propsy1083
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Poprawnie,  jeśli przeciwnik ma standardowo dajmy na to 0 ochrony przed magia, to jak ustawisz sobie 200% podbicie ochrony to on dalej będzie miał 0 na starszych wersjach tak z dupy ta opcja mu dodaje 200.

Analogicznie dla przykładu gdy ma 10 to będzie miał 20 zamiast z dupy 250 xd
Jest to bardziej ukłon w stronę magów którzy uchodzą za najmniej efektywna i najsłabsza opcje gry dzięki temu dostali sporego boostu co powinno ich wyrównać z reszta nie licząc czołówki.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W dupie mam goticzka nie odpowiadam na żadne pytania elo

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
posty413
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Magowie słabi? XD  Mi się najłatwiej nim grało. Po ugarnięciu dobrej runy z dmg można zabić prawie wszystko, dosłownie unikając przeciwnika i nie dając mu się trafić. Nie ryzykujemy żadnego ciosu, a dzięki regencę many tak naprawdę możemy spamować bez ograniczeń. Mamy też potem runę tepania się.. noż czego chcieć więcej?

Fajnie że dmg magowi będzie lepiej wchodził. W sumie jeszcze łatwiej i przyjemniej będzie się nim grało. W przeciwieństwie do walkę w zwarciu(nawet pod zrękę) Bo wymaga ona dobrego refleksu, poznania mechanik potworów oraz dobraniu odpowiedniej strategi na każdego moba z osobna. Pomijam już fakt, że walka taka jest dość stresująca i wkurwiająca z bossami(bo wystarczy jeden błąd często i leżysz). Z większą grupą potworów nie mamy szans. Zakładając że rzuci się na nas 2-3orków elitarnych i więcej to nas zajebią zanim zdążymy oddać parę ciosów(wyjątkiem jest end-game). Magiem to inna sprawa, możesz sobie dosłownie wybić wszystko tylko kwestia cierpliwości i samozaparcia.
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty283
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Update 25.10

- The sounds made by the Ogres now play correctly, with the direction of the mob (3d effect). This makes them noticeably quieter and less annoying. Sound frequency has been reduced
- Fixed a bug where the periodic damage of the runes of the dark mage did not work for some opponents
- Now after Farim mentions a sunken ship, a quest opens that ends when the player finds Dracil's amulet
- When the hero hits Imarah in the "healing" phase, the hero will no longer receive return damage. Imarah also learned to use different runes
- Now the dark magician is given more experience for "special" dialogues
- Starting from chapter 2, mages' blessings now have a duration of 2 hours, up from 1 hour
- Grimes can now not be led to the hero's camp until the end, but can only be brought to the foot of the camp, where the ascent begins
- Fixed a bug where Orcs in Orc City could attack the hero when using the teleporter
- Halvor can now turn in shells, shrimp meat and pearls separately
- On the mission of Bandit Lairs, if Dexter is already dead, a note will appear in his camp before. Thus, the player cannot fail the quest
- For the quest "Horror of the Graveyard", Lothar now gives a permanent potion as a reward, it no longer appears on Rigelion's body
- In the first and second chapters, Bosper sold skins of wolves and some other animals
- Increased the ignore bonus of fire protection and damage from burning by 5% for the Shroud of Fire spell
- Quest items and unread documents are now also displayed in the NPC trade window
- Fixed a bug with the quest on the altars in Yarkendar on the instructions of the Keeper, the "Spirit of the Ancestors" item no longer disappears from the hero
- Added some missing textures and sounds to the game (thanks to N1kX)
- If all your characteristics are equal (10 strength, 10 dexterity, 10 mana, then the profile that is more pumped for training points will now be considered a profile one). If the characteristics are not equal, then everything is the same as before - the one that is greater
- Runes of Transmutation learned from Netback now require a maximum of 2 circles of magic
- Fixed a bug where splash damage broke damage on ghosts before restarting the game
- Fixed a bug, now when handing over a rare herb Constantino he has the correct amount of rare potions on sale
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1053
Propsy557
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Ukazała się nowa wersja spolszczenia 25_10_2020. Wymagane jest pobranie podstawki AB z 21.07.2020 (Jeśli ktoś wcześniej tego nie zrobił). Gra od początku nie jest wymagana, jednakże wypadałoby się przed wgraniem aktualizacji rozebrać (w szczególności z tarczy) i wypić kilka głębszych ze Skipem na plaży. Dodatkowo wyłączony jest Quest z zębaczem Xardasa. Aby go przywrócić należy w Gothic.ini dodać lub zmienić bSnapperQuestStart na 1 (bSnapperQuestStart=1).
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty283
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Update 27.10

- Some quest monsters have been added to the exclusion list for controlling the dark mage to avoid bugs
- Fixed a bug with the quick access panel, things were not put on 4-8
- Changed the weapon enchantment (visual effect) dialogue for Gallahad. Melee and ranged weapons can now be individually buffed
- Bug fixed, hotbar now works fine
- Added a new way to display the enemy's health - a dynamic bar (the bar will be above the enemy's head, not at the top of the screen). Activated via gothic.ini bHeathAboveTarget = 1
- Help call (H button) now pauses the game
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty830
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
"Fixed a bug with the quick access panel, things were not put on 4-8" a już mnie to zastanawiało, czemu nie działa?
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
posty413
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak w formie ciekawostki, nie wiem czy ktoś to odkrył.
https://zapodaj.net/c2b66e8f4e7ad.png.html

Marvinem sobie latam, przelatuje nad świątynią uczonych i patrzę.. A tam Quahadron, martwi niewolnicy i żyjący kruk xD Ciemna strona mocy jednak nie śpi... R4 mam jak coś.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1241
Propsy37
  • Użytkownicy
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1053
Propsy557
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Ukazała się nowa wersja spolszczenia 27_10_2020. Wymagane jest pobranie podstawki AB z 21.07.2020 (Jeśli ktoś wcześniej tego nie zrobił). Gra od początku nie jest wymagana, jednakże wypadałoby się przed wgraniem aktualizacji rozebrać (w szczególności z tarczy) i wypić kilka głębszych ze Skipem na plaży. Dodatkowo wyłączony jest Quest z zębaczem Xardasa. Aby go przywrócić należy w Gothic.ini dodać lub zmienić bSnapperQuestStart na 1 (bSnapperQuestStart=1).
 

furlon

furlon

Użytkownicy
posty48
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
panowie czapki z głów za przetłumaczony  update  z 27 10 2020 jest to lepsze  niz kajmy
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty283
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
update 31.10

- Fixed minor errors in the text
- Increased the radius of the agra of skeletons from the "Army of Darkness", now also summoned: spear, shield and guard
- Fortuno can now trade marsh grass in Khorinis too
- Now, the precious stones sold to Hannah appear on sale from Matteo (through him Hannah sells these stones), they can be redeemed for their full value, if suddenly the hero wants to make rings out of them
- Reworked in-game settings menu, improved grouping of settings, added some new settings
- When showing a rare grass in a location with a light, the camera no longer gets stuck
- Fixed some bugs of interaction with objects
- Gold coins can now be smelted into gold bars (if you have a skill), the ratio of 325 coins to 1 bar
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty283
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Update 01.11

- Fixed a bug with interaction with some objects (broke in the previous patch)
- Fixed a bug with the army of darkness, the player lost all mana when attacking skeletons (broke in the previous patch)

Update 02.11

- Controlled creatures, like summons, now teleport to the hero if the hero ran away from them
- Fixed the visual of the Wave of Darkness (6th circle)
- Fixed the work of the Dark Agony spell. Now it hits 30 times instead of 20, and the periodic damage of this spell does not knock down the periodic damage of other darkness spells
- Fixed the visual of the spell Advanced Curse of Darkness (4 circle)
- Fixed a bug with disappearing items when using them
- After taking the task for the elixir "Ice Cover", Kronos has hearts of fire golems for sale
 

voloaot

voloaot

Użytkownicy
posty6
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Ciągle wysypuje się rosyjski dubbing. Moim zdaniem ten poradnik jest bez sensu i jest strasznie niekonkretny.
Z jednej strony wrzucanie plików RET2_Sounds_06-08, potem poradniki które mówią żeby je usunąć i pozostawić tylko RET2_Sounds_01. Nie wiadomo czy na pewno trzeba usunąć SPEECH folder z pliku czy nie. Istny burdel
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1053
Propsy557
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Ukazała się nowa wersja spolszczenia 02_11_2020. Wymagane jest pobranie podstawki AB z 21.07.2020 (Jeśli ktoś wcześniej tego nie zrobił). Gra od początku nie jest wymagana, jednakże wypadałoby się przed wgraniem aktualizacji rozebrać (w szczególności z tarczy) i wypić kilka głębszych ze Skipem na plaży. Dodatkowo wyłączony jest Quest z zębaczem Xardasa. Aby go przywrócić należy w Gothic.ini dodać lub zmienić bSnapperQuestStart na 1 (bSnapperQuestStart=1).
 

voloaot

voloaot

Użytkownicy
posty6
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
W nowym spolszczeniu też jest rosyjski dubbing. Czy to znaczy że te teksty po prostu nie zostały zdubbingowane i tak trzeba zostawić? Czy może to ciągle kwestia konfiguracji?
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1053
Propsy557
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Przecież nie ma polskiego dubbingu do nowych kwestii, o czym ty mówisz?
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
posty413
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest tylko nadpisanie ruskich linii dialogowych polskim dubbingiem z podstawki. Nie trzeba nic usuwać, wszystko według instalacji robić. Nie którzy zbyt kombinują a rozwiązanie mają pod samym nosem hehe.
 

voloaot

voloaot

Użytkownicy
posty6
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Kłopot jest z tym że robienie według kroków instalacyjnych ciągle zostawia rosyjski dubbing i przejrzałem 40 stron tego wątku i inni tez mają z tym problemy, także na bank coś jest na rzeczy tutaj.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4465
Propsy1083
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Czynnik wykonawczy to twoja osoba,  jeśli ja według  pkt  z instrukcji potrafię  poprawnie podmienić  dubbing i mam przywrócony ten z podstawki to ty tez  potrafisz - prawdopodobnie, wine wciąż ponosisz ty robisz coś źle i to jest fakt potwierdzony.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W dupie mam goticzka nie odpowiadam na żadne pytania elo

voloaot

voloaot

Użytkownicy
posty6
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry