Returning 2.0 AB 17-11-2020 - Spolszczenie [Linki,Instrukcja,Galeria] 324883 930

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 27.02.2019 roku

Wyświetleń 324883

Odpowiedzi 930

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Żeby działało to przyspieszenie pod Z trzeba w Gothic.ini:
Ustawić bToggleWorldTimeAcceleration na 1,
Zmienić ActivationKey na Y,
bo te klawisze są odwrotnie.
 

Czocher

Czocher

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli masz 10fps to się nie dziwię że ci nie działa cutscenka z Xardasem. Albo masz za słabą grafę by uciągnąć DX11, albo coś źle instalujesz. Robisz krok po kroku jak każę instrukcja i nic własnego nie instalujesz, wszystko masz w instalce moda co potrzebne.
Wiem, że zaraz padną komentarze w stylu,, ło panie z takim sprzętem to idź pan grać w painta". Gram na laptopie dość już sędziwym: intel core i5 5200U 2.20GHz , 12 GB Ram i geforce 920m. Grałem wcześniej w tego gothica tyle że bez dx11 i też miałem mało fps. W mieście spadały też czasem do 10. Tyle że wtedy gra pokazywała w ustawieniach, że gram na intel grapfic5500. Domyślam się, że ta gra nie ma za wiele wspólnego z optymalizacją ale to co trzeba mieć za sprzęt żeby grać w gre blisko 20 letnią ?
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Taki do gier byłby dobry, jak chcesz grać na DX11 czy w Returna albo w ogóle w obie. 920 to karta do gier nie jest, potrzebujesz takiej z numerkiem -50 lub wyższym.
No i będzie pokazywać kartę Intela, bo Gothic, jako że nie ma nawet DirectX 9, nie może być normalnie uruchomiony na karcie dedykowanej. By to zmienić, potrzeba SystemPacka 1.8.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Czocher

Czocher

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli mam rozumieć, że obojętnie czy będę chchiał grać w returna ab z lepszą grafiką na dx11 czy na starych texturach to i tak będzie lipa i nie ma co się tu doszukiwać problemu, że źle coś zainstalowałem?
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
@Czocher Nie znam się na lapkach. AleByć może masz w lapku 2x karty jedna słabsza zintegrowana oraz druga ta dedykowana do grania. Musisz wejść w gothic.ini czy co tam wie i poszukać i to zmienić. Trudno coś doradzić, pewnie coś poplątałem, więc niech ktoś mnie poprawi. Spadki fps to zdecydowanie z tego, że grafika nie daję rady. A ze zwykłym Returing 2.0 powinna dać radę, nie przesadzajmy.

Poszukaj w pliku Gothic takiej kolumny jak zVidDevice=0 i zmień ją z 0 na 1 albo z 1 na 2 ewentualnie z 2 na 1. Tylko na razie tyle przyszło mi do głowy.
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Czyli mam rozumieć, że obojętnie czy będę chchiał grać w returna ab z lepszą grafiką na dx11 czy na starych texturach to i tak będzie lipa i nie ma co się tu doszukiwać problemu, że źle coś zainstalowałem?

Zainstaluj tego dx11 ( DX11_17.5_Liker ) powinno ci dobrze działać ale wyłącz dynamiczne oświetlenie inograss wgraj.
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty236
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie wyszło info że mod AB nie będzie już więcej rozwijany, ew drobne /sporadyczne poprawki istniejących już  skryptów.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To od 2 tygodni około już wiadomo i to raczej nie tyle rozwijany co to zostanie zamknięte i będzie tworzony alternatywny balans do alternatywnego balansu nie da się tego inaczej nazwać, poroniony ruski pomysł.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak to ma być balans balansu gdzie mają się skupić najbardziej na zdobywaniu punktów doświadczenia i rozwoju postaci (według nich teraz za duzo atrybutów zdobywa się z bonusów a nie z nauki)

Update 14.11

This is the final update. The mod with the current balance is finished and will not be updated anymore (only in case of serious bugs we will update the scripts)
Further, in mid-December (if everything goes well) a new AB assembly with a new balance will be released (save will not be compatible), i.e. we will develop the mod further.
The current version of AB with the current balance will remain the same.

Attention! You need to download the mod completely, you just can't install scripts, you don't need a new game

- Fixed bug with not working torch
- The rune of turning into a fly on CS + now has no restrictions, however, on CS +, undead became aggressive towards the fly
- Fixed a bug where bleeding was working incorrectly
- Fixed a bug where freezing could break the boss
- Fixed a bug with the sound of the Geyser and the Fist of Water
- Updated location files, eliminated minor bugs such as grass hanging in the air (you shouldn't start a new game for this)
- Trigger in the orc mine no longer kills the hero if the hero jumped down (will apply if you have not been in the location yet). If the quest of the orcs for the demon in the mine has not yet been completed and the hero jumped down, then the hero will be moved up
 

frans

frans

Użytkownicy
posty413
Propsy33
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Alternatywny balans do alternatywnego balansu, który jest balansem do Returninga 2.0, który poniekąd balansuje Returninga 1.0 w pewnym kwestiach. 

ach... dla takich rzeczy się żyje.
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja to zrozumiałem tak że wynika to z tego że twórcy są zadowoleni z aktualnego balanus (jak i wiele osób które się udzialają na ichniejszym forum) ale nie podoba im się balans budowy samej postaci. Nie chcą jednak oni mieszać tych dwóch balansów dlatego będą robić oddzielny a ten ewentualnie będą poprawiać bez nowych zmian
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
Mi w sumie wszystko jedno. Bonusów to jest stanowczo za dużo. Pełnią one funkcje fundamentalną jeśli chodzi o budowanie postaci. Ale ja tam w tym nie widzę problemu. Jeśli zmienią to tak, by główną siłę postaci czerpać ze pn to co to zmieni? Bonusy zapewne usuną i będzie ich po prostu mniej i będą bardziej rzadkie.

W aktualnym AB trzeba zbierać jak najszybciej bonusy by się dopakować. Przy odpowiednim systemie budowania postaci, będzie można praktycznie to olać i tworzyć postać z samego zabijania i robienia questów. Więc na pewno spróbuje jak wyjdzie dubbing na tym pograć.
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Według nich wygląda to teraz tak ze rozkład jest 90/10 czyli 90% to bonusy a 10% to nauka. Chcą aby to było 50/50
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
I dobrze  jakby  to serio było ok jak jest teraz to nie byłoby zmian, to jest logiczne, zmiany są bo ktoś w końcu przejrzał na oczy albo zwrócili uwagę likierowi ze  w obecnym stanie mod jest daleko od  tego czym powinna być gra rpg.

Tak czy siak wciąż leza na płaszczyźnie definicji problemu, bo nie jest to najistotniejszy problem obecnego stanu chociaż tez wymaga on jakiś zmian. 
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A jaki jest najistotniejszy problem według ciebie?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Brak tak zwanego flow w grze,  wynika to z wielu czynników, dla przykładu  stworzenie "poziomu trudności" który nie jest możliwy do ukończenia bez bugów/zmarnowania polowy życia takie coś nigdy by nie przeszło w żadnej grze.

Dalej mamy tez próbę usilnego stworzenia z gry innej gry,  mimo ze gothic nie ma  możliwość bycia soulsami i nie będzie, to nie jest skyrim gdzie masz niemal nieograniczone możliwości i możesz sobie zmienić skyrima w dowolna gra rpg, gothic nie jest do tego dostosowany, nie ma do tego ani narzędzi ani społeczności moderskiej, nie jest taka jak ta w skyrimie to są lata świetlne różnicy.

Usilne przeciążenie silnika gry które i tak nie poprawia walorów wizualnych ale to się ignoruje od paru lat, wychodząc z założenia ze każdy gra na dx który sam w sobie tez ma problemy a obóz piratów jak był tak dalej jest niemal 
niegrywalny bez dx, 10 fps w porywach xd


Brak jakiegokolwiek pojęcia o  strukturze balansu, to wciąż jest gothic  mamy 3 archetypy:  wręcz, dystans, magia i tego się nie da obecnie zmienić, można dopisać ze necro to 4 archetyp czyli przywolance za nas robią a my afk z kawusia xd  ale gildia gildi nie równa poczucie ze coś się straciło tez istnieje, ekonomia tez lezy,  nie ma naturalnej progresji a próba oszukania systemy,  który nas oszukuje tworząc sztuczne wyzwanie które i tak sprowadza się od jebania  moba przez drzewo przez 10 minut "ziew"

Wyimaginowana "trudność"
To jest gothic to nie ma i nigdy mieć nie będzie czegoś takiego jak "poziomu trudności" trudność jako taka gracz ma tylko za pierwszym razem potem wykonywanie tej samej czynności   powoduje ze nawet mimowolnie się uczymy tego i staje się to łatwe,  ich obrana droga balansu nie ma nic wspólnego z trudności  to jest sztuczne zachęcanie gracza aby grał dłużej, problem ze ta dluzej gra i tak  niczego nie daje, na tym  leci flow gry w dol, tym się da trochę pomanipulować ale cudów  tu nie osiągniemy to i taka sprowadzi się do tego samego co w każdej grze, jednorazowego efektu wow

Tego jest więcej, tu każdy może dopisać swoje trzy grosze i to będą  inne rzeczy niż te które według likiera są problemem ofc  te które one wymienił tez wymagają naprawy, bo jedno jest pewne obecny stan nie jest dobry ani idealny tylko totalni fanatycy twierdza ze jest ok, nie jest.
 
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty236
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W wielu aspektach w R2.0 AB jest brak logiki, pisałem sporo już o tym ale napisze jeszcze raz, Potężny Tank 2H pod siłę dostaje ciężki lomot od postaci pod duale/zręczność, Łuki biją na łep Kuszę, a ciężkość w pokonaniu bosów wynika głownie z ich ogromnej liczby HP i aby ich pokonać trzeba wpierdalać się na skały i wtedy gwałcisz do usrania jeden klawisz
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Tak ogromna pula hp bossów to zarówno jest problem ale też daje motywacje do prawidłowego wzmacniania postaci, ale nawet mając 800siły i np: uriziela ( 2h ) jak spotkasz bossa 75k hp to i tak nie dasz rady z nim uczciwego 1v1 bo w pewnym momencie musisz uciec schować się za skałą czy drzewem i wypić potke, albo w trakcie walki musisz odkładać miecz i mniej więcej w 50%hp zacząć pić potki hp, a to zajmuje czas i jesteś narażony na kolejne hity, czy to dobre rozwiązanie? i tak i nie, niby daje to sens wzmacniania postaci jak się tylko da, ale nigdy nie wysolujesz go bo jesteś takim potężnym koksem, zawsze użyjesz potki albo uciekniesz za drzewo.

A co do balansu, przecież pnów jest masa i nikt nie broni cały czas uczyć się main stata z pnów, nawet mając 500siły dalej możesz wykorzystać te 20 czy 25pnów na te +5siły/zręczności itp bonusy są skończone kiedyś zbierzesz wszystko a levele w teorii nabijasz w nieskończoność.
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
Po waszych komentarzach śmiem wątpić, czy w ogóle jest możliwe zrobić balans który was usatysfakcjonuje.To sztucznie nabity poziom trudności, dający jakikolwiek sens grania i budowania postaci. Sama podstawka G2NK było lepsze? Właśnie nie, było jeszcze  łatwiejsze i gra dawała satysfakcje tylko kilka razy.

R.2.0 To polerowanie trupa jakim jest Gothic2. Z jednej strony dostaliśmy mnóstwo nowych rzeczy, by znów dać nam okazję ogrania tej kultowej gierki. Z drugiej strony, już po 1x przejściu dostrzegamy wady modyfikacji i fakt, że jest po prostu do bólu słabo zrobiona. To są fakty. Słusznie ktoś podkreślił, że Skyrim to nie Gothic.

Jeśli jest możliwe stworzenie poziomu trudności, który daję satysfakcję od początku do końca i oferuję sprawiedliwe zasady, to czekam. Zobaczymy jak im ten nowy AB wyjdzie, ale szczerze mówiąc to nie widzę w tym dużej nadziei. Jesli im się uda, to gra na pewno będzie przyjemniejsza i dawała większą satysfakcję. Bo obecnie po zebraniu bonusów, gra jest monotonna i wręcz infantylnie naiwna.

Mam nadzieję że też chociaż uwzględnią to, czy ktoś lubi grać na trybie nightmare a ktoś na normie. Lubię poziom trudności wysoki, ale istnieje też jakaś granica, między trudnością a masochizmem. Na swoim zapisie mam ponad 2500-3000 śmierci. Fakt, nie jestem z tego dumny xD Zabierając się na Gothic + K+ nie spodziewałem się az takiego wyzwania.
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

Czocher

Czocher

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli mam rozumieć, że obojętnie czy będę chchiał grać w returna ab z lepszą grafiką na dx11 czy na starych texturach to i tak będzie lipa i nie ma co się tu doszukiwać problemu, że źle coś zainstalowałem?

Zainstaluj tego dx11 ( DX11_17.5_Liker ) powinno ci dobrze działać ale wyłącz dynamiczne oświetlenie inograss wgraj.
Wgrałem tego dx11 liker ale nic nie dało. Jak uruchamiam nową gre to bezi stoi w wierzy a naprzeciwko xardas i nic się nie dzieje. Gra nie jest scięta. Mogę robić ograniczone ruchy kamerą. Nie wiem w czym problem. FPS mam wtedy 10... Wgrałem też nograss
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry