Będą zaklęcia z G2, ze względu na to, że system efektów cząsteczkowych lekko różni się od tego z G1.
Dodatkowo, modyfikacja nie wyjdzie do końca tego roku, z powodów i technicznych (PC odmawia mi posłuszeństwa) i prywatnych (brak czasu). Potrzebuję jednak kogoś kto zna się dobrze na systemie animacji w ZenGine, sam to potrafię, ale nie mam czasu aby to dokończyć (Trzeba przenieść parę animacji z G1 do G2), zainteresowanych zapraszam na PW na Discordzie, wtedy będziecie mieli szansę na zostanie współautorem modyfikacji ;)
Edit: Lista rzeczy do zrobienia wygląda teraz tak:
Zaklęcia:
Naprawić zaklęcie gromu z Czasu Zapłaty
Stworzyć zaklęcie kontroli - nie można zmieniać celu
Pirokineza -> Mały problem z animacją, oraz nie dostaje expa za zabicie(dotyczy NPC, nie testowałem mobów)
FireStorm - Czasem zawraca 0 i nie wie co zrobić
Przeportować PFX i VFX zaklęć z G2...
Zaimplementować zaklęcie Kontroli
Dubbing:
Dodać brakujące SFX i dubbing
Parsowanie:
Podmienić modele drzew i przekompilować świat
Animacje - Naprawić prędkość animacji, dodać zielonego z G2 oraz blokowanie z G2
Animacje - przywrócić MDS z G1 i naprawić ich prędkość
Inne:
toDo check
Podmienić printy na te z Union
Union:
Dodać obrażenia od bariery
Do testerów:
Wytestować zaklęcie telekinezy