Nazwa modyfikacji: Gothic I
Autor: Siemekk
Typ modyfikacji: Przepisanie Gothica I pod silnik drugiej części
Platforma: Gothic II Noc Kruka (2.6)
Pakiety skryptowe: Union
Język: Polski
Obecny cel: Testy modyfikacji
<---------------------------------------------------------->
Opis modyfikacji
<---------------------------------------------------------->
Silnik pierwszej części gry jest zdolny do przyjemnej gry, jednak silnik z drugiej części niszczy wcześniejszą wersję doszczętnie. Stąd narodził się pomysł przeniesienia pierwszej części na lepszy silnik. Z początku nie było to planem, jednak po przypadkowym odtworzeniu bariery znanej z pierwszej części postanowiłem, że warto spróbować. I tak oto powstaje modyfikacja. Modyfikacja będzie zawierać patche naprawiające bugi pierwszej części, a także będzie posiadać innowacje i ulepszenia względem pierwszej części.
<---------------------------------------------------------->
Cechy modyfikacji
<---------------------------------------------------------->
▶ Przywrócenie klimatu pierwszej części gry
▶ Naprawa błędów znanych z jedynki
▶ Innowacje wpływające na grę
▶ Optymalizacja światów
▶ W pełni odtworzona i ulepszona bariera
▶ Tekstury w lepszej jakości
▶ Odtworzenie zaklęć takich jak: Pirokineza, Telekineza
▶ Lekkie zmiany w rozgrywce
▶ Wszystkie umiejętności bojowe są wyrażane w %
▶ I wiele więcej...
▶ Lista będzie uzupełniana
Obecnie szukam błędów w kodzie i je naprawiam. Znalazło się tego około 20 linijek. Również dalej, czekam na pakiet Union, który pozwoli mi odtworzyć barierę w 100% oraz dodać parę rzeczy z Gothic 1, które były głęboko zakodowane w silniku.
<---------------------------------------------------------->
Screeny z obecnej wersji
<---------------------------------------------------------->
Screeny są celowo robione w oknie, w celu ukazania wersji silnika
Grafika splash screena pochodzi z System Packa.