[G2NK] Gothic I 62803 169

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 26.07.2018 roku

Wyświetleń 62803

Odpowiedzi 169

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Gdzieś wcześniej czytałem, że Uriziel będzie w 1H. W oryginale był w wersji 2H. Skąd ta zmiana? Wizualnie wygląda na zbyt ciężki, żeby trzymać go w jednej łapie.

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Siemekk czy testy będą otwarte czy zamknięte? Jeżeli to drugie to można się zgłosić?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Testy są zamknięte a osoby do tego wyznaczę sam. Będą to osoby które są godne zaufania np. @Preriowy ścierwojad
Kolejny update - mianowicie zaimplementowałem skrypty i dialogi nauczycieli dla % walki bronią.
Spoiler
Z góry mówię, że w 1 rozdziale nie zdobędziemy 100% walki danym typem oręża :)
Dodatkowo zostaną dodane nowe progi walki bronią, wzięte z Gothic 2. Na przykład broń jednoręczna:
0-10% - trzyma broń jak zielony w Gothic 1
10-30% - trzyma broń jak zielony w Gothic 2
30-60% - trzyma broń jak wojownik
60-100% - trzyma broń jak mistrz

Progi mogą się lekko zmienić, ale to wszystko po testach.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

lee27

lee27

Użytkownicy
posty85
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A czy nauczyciele mają ograniczenia?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Oczywiście.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jakie dysfunkcje wliczają się w te ograniczenia umysłowe?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

HaXbOx

HaXbOx

Użytkownicy
posty16
Propsy5
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Siemku jesteś geniuszem! Kibicuję dalej,rób spokojnie to co robisz bo robisz to świetnie :D
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Oto lista rzeczy które muszą zostać naprawione przed rozpoczęciem testów:
Zaklęcia:
Telekineza ma być zapisana w AST -> Powiązane z:  Telekineza focusuje NPC, zjada przy tym kolosalną ilość many!
Naprawić zaklęcie gromu z Czasu Zapłaty
Stworzyć zaklęcie kontroli
Pirokineza -> Mały problem z animacją, oraz nie dostaje expa za zabicie(dotyczy NPC, nie testowałem mobów)
FireStorm - Czasem zawraca 0 i nie wie co zrobić

Rozmowy:
fix zs_talk (distance) - Wymaga testów i znalezienia błędu (Możliwe, że został już naprawiony)

Dubbing:
Dodać brakujące SFX

Parsowanie:
Tekstury - Brakuje tekstur liści... trzeba sprawdzić jakie
Animacje - Naprawić prędkość animacji, dodać zielonego z G2 oraz blokowanie z G2

Inne:
BRAK_TLENU
Wymusić wyłączenie fal
toDo check

Union:
NPC musi mieć % w danym talencie - zrobić to w Union
Dodać dźwięki bariery
System powiadomień (G3 oraz CZ)
Podmienić printy
Wyłączyć Ikarusa

Opcjonalnie:
Anim menu
Chrząszcza można zgnieść
Nie jest tego dużo, więc myślę, że na początku grudnia wystartujemy z testami :ok:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

KaciPL

KaciPL

Użytkownicy
posty14
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Oto lista rzeczy które muszą zostać naprawione przed rozpoczęciem testów:
Zaklęcia:
Telekineza ma być zapisana w AST -> Powiązane z:  Telekineza focusuje NPC, zjada przy tym kolosalną ilość many!
Naprawić zaklęcie gromu z Czasu Zapłaty
Stworzyć zaklęcie kontroli
Pirokineza -> Mały problem z animacją, oraz nie dostaje expa za zabicie(dotyczy NPC, nie testowałem mobów)
FireStorm - Czasem zawraca 0 i nie wie co zrobić

Rozmowy:
fix zs_talk (distance) - Wymaga testów i znalezienia błędu (Możliwe, że został już naprawiony)

Dubbing:
Dodać brakujące SFX

Parsowanie:
Tekstury - Brakuje tekstur liści... trzeba sprawdzić jakie
Animacje - Naprawić prędkość animacji, dodać zielonego z G2 oraz blokowanie z G2

Inne:
BRAK_TLENU
Wymusić wyłączenie fal
toDo check

Union:
NPC musi mieć % w danym talencie - zrobić to w Union
Dodać dźwięki bariery
System powiadomień (G3 oraz CZ)
Podmienić printy
Wyłączyć Ikarusa

Opcjonalnie:
Anim menu
Chrząszcza można zgnieść
Nie jest tego dużo, więc myślę, że na początku grudnia wystartujemy z testami :ok:

Super, dzięki że nas informujesz o postępie prac :)
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
<=== Mały Update ===>
Rozpocząłem pracę nad przywracaniem bariery i naprawianiem błędów silnika. Bariera została przywrócona w 50%, niebo zostało przeniesione żywcem z G1, dodałem także nowy system powiadomień (został jeszcze jeden). Obecnie zabieram się za naprawę % dla danego atrybutu.
Spoiler
Ciekawostką jest to, że ludzie którzy będą chcieli modować moją modyfikację będą mieli dostęp do kilku nowych i przydatnych funkcji, takich jak np. dostęp do każdej postaci na świecie, tuż przed wczytaniem gry. (Szerzej przy premierze skryptów)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer

Siemekk
Złote Wrota

[G2NK] Gothic I
#110 2018-12-01, 19:06(Ostatnia zmiana: 2018-12-01, 19:29)
Ostatnie 2 dni pozwoliły na naprawę kilku rzeczy ;)
Spoiler


> Dodano kolorowe napisy w stylu Gothic 3 (Pojawiają się, a po chwili zanikają)
> Każdy NPC dostał losowy % w walce bronią (Algorytm jest zależny od tego jakim był wojownikiem w G1)
> Wyłączono obsługę Ikarusa
> Naprawiono błędy w Menu statystyk
> W Gothic.ini możemy wybrać styl wiadomości na ekranie (Gothic 3 lub Czas Zapłaty)
> Wiele mniejszych zmian w kodzie

Zostało już tylko około 15 poprawek :+1:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakie wiadomości na ekranie masz na myśli w przedostatnim punkcie? Nowe wpisy w dzienniku itp., czy okna dialogowe? :x
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
@Cruc - Racja, nie sprecyzowałem. Chodzi o wszystkie powiadomienia o doświadczeniu, o potrzebie jakiegoś przedmiotu itp.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Neck

Neck

Użytkownicy
posty81
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Siemekk Czary takie jak np. kula ognia czy deszcz ognia zostaną z Gothica II? W 1 zawsze mnie to denerwowało, nie dało się normalnie nic przywołać ani rzucić bo zanim Bezi to rzuci to przeciwnik zdążyłby go zabić z 3 razy jak nie więcej.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
W G1 rzucanie kuli ognia można przerwać już na początku, by rzucić szybciej  :huh:  albo poczekać by oddać więcej dmg.
 


Neck

Neck

Użytkownicy
posty81
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem, coś jak duża kula ognia w g2nk, ale jest to bardzo uciążliwe, sama gra magiem w 1 ssie
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Będą zaklęcia z G2, ze względu na to, że system efektów cząsteczkowych lekko różni się od tego z G1.
Dodatkowo, modyfikacja nie wyjdzie do końca tego roku, z powodów i technicznych (PC odmawia mi posłuszeństwa) i prywatnych (brak czasu). Potrzebuję jednak kogoś kto zna się dobrze na systemie animacji w ZenGine, sam to potrafię, ale nie mam czasu aby to dokończyć (Trzeba przenieść parę animacji z G1 do G2), zainteresowanych zapraszam na PW na Discordzie, wtedy będziecie mieli szansę na zostanie współautorem modyfikacji ;)

Edit: Lista rzeczy do zrobienia wygląda teraz tak:
Zaklęcia:
Naprawić zaklęcie gromu z Czasu Zapłaty
Stworzyć zaklęcie kontroli - nie można zmieniać celu
Pirokineza -> Mały problem z animacją, oraz nie dostaje expa za zabicie(dotyczy NPC, nie testowałem mobów)
FireStorm - Czasem zawraca 0 i nie wie co zrobić
Przeportować PFX i VFX zaklęć z G2...
Zaimplementować zaklęcie Kontroli

Dubbing:
Dodać brakujące SFX i dubbing

Parsowanie:
Podmienić modele drzew i przekompilować świat
Animacje - Naprawić prędkość animacji, dodać zielonego z G2 oraz blokowanie z G2
Animacje - przywrócić MDS z G1 i naprawić ich prędkość
Inne:
toDo check
Podmienić printy na te z Union
Union:
Dodać obrażenia od bariery


Do testerów:
Wytestować zaklęcie telekinezy
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Kolejny olbrzymi krok w postępie nad modyfikacją. Wszystkie animacje zostały naprawione, dzięki czemu port staje się coraz bardziej grywalny :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Super wiadomość, w najbliższych miesiącach premiera prawdopodobna? Kiedy zaczynasz testy czy już trwają?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Testy zaczną się pod koniec tygodnia :D Łatam ostatnie błędy które utrudniają rozgrywkę :)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry