[G2NK] Gothic I 62800 169

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 26.07.2018 roku

Wyświetleń 62800

Odpowiedzi 169

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
duale tesz zrup bo ja chcem
i ugulem to jazde na swiniach sowieckich chcialbym ja
zrup to bo ja chcem i ma byc
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

[G2NK] Gothic I
#61 2018-08-02, 16:27(Ostatnia zmiana: 2018-08-02, 16:41)
A tak na poważnie to @Siemekk dałbyś rade coś takiego stworzyć?

edit. chodziło mi o handel
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Ekwipunek nowy? Kiedyś miałem taki zamiar, ale poddałem się. Ogólnie to jest czasochłonne, ale możliwe do wykonania.
Trzeba przepisać 6 rodzajów ekwipunku z gry:
> Ekwipunek gracza
> Ekwipunek skrzyń
> Ekwipunek kradzieży
> Ekwipunek grabieży
I jeszcze 2 które nie były używane.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A jak będzie wyglądała kara za na przykład kradzież czy morderstwo w SO? Wykorzystasz kwestie Andre z gothica 2? Głos mają podobny Thorus = Andre :D
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Nie bez powodu tej kary nie ma w G1, więc bez sensu to na siłę dodawać.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Te kary były w planach tworcow g1 bo są nawet zdubbingowane kwestie .
 

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty229
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Czekam na ten handel z G1 :P
 

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
"Innowacje wpływające na grę" i "Lekkie zmiany w rozgrywce" O co konkretnie chodzi?
 

HaXbOx

HaXbOx

Użytkownicy
posty16
Propsy5
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytuj
#63 2018-08-02, 16:51
A jak będzie wyglądała kara za na przykład kradzież czy morderstwo w SO? Wykorzystasz kwestie Andre z gothica 2? Głos mają podobny Thorus = Andre :D

Kary za zabójstwo w kolonii pełnej zabójców i innych zbirów gdzie panuje prawo pięści? Zero sensu
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szczerze mówiąc to niekoniecznie. Prawo pięści prawem pięści, ale jak widać, w kolonii zorganizowano 3 obozy. Aby takie społeczności funkcjonowały, muszą istnieć pewne zasady, których przestrzeganie zapewni stabilność takowego obozu.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Centuris

Centuris

Użytkownicy
Prokrastynator
posty26
Propsy66
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Prokrastynator
Szczerze mówiąc to niekoniecznie. Prawo pięści prawem pięści, ale jak widać, w kolonii zorganizowano 3 obozy. Aby takie społeczności funkcjonowały, muszą istnieć pewne zasady, których przestrzeganie zapewni stabilność takowego obozu.

Dokładnie, w związku z czym byłoby dobrze taki system kar zaimplementować. Bardzo mnie wkurzało podczas gry w G1, że już podczas pierwszej wizyty w Starym Obozie, mając 2 lvl i 10 pkt. zręczności, nie mając pojęcia na temat skradania czy otwierania zamków, mogłem w zasadzie opędzlować cały Zewnętrzny Pierścień z wszystkich itemów z chat i skrzyń (co już na starcie gry dawało mi ponad 1K rudy do wydania), bez absolutnie żadnych konsekwencji. Nawet jak ktoś was nakryje na grzebaniu w cudzej chacie, to jedynie stoi nad wami z wyciągniętym kilofem/innym mocarnym orężem przez kilkanaście sekund, jak się uwiniemy i wyjdziemy szybko z chaty to ekwipunek zostaje a sprawa idzie w zapomnienie :D Jedyny problem sprawiała chata i magazyn Fiska, bo tam były drzwi na zamek i strażnik zaraz obok, który nas atakował - poza tym jednym przypadkiem można było kraść do woli bez przeszkód. Taki stan rzeczy niestety daje bardzo nierealistyczny feeling podczas rozgrywki :|

Oczywiście opisany problem nie dotyczy jedynie tego systemu kar ale także AI, natomiast skoro to drugie jest już gotowe (bo mod jest do G2), to kary byłyby dobrym uzupełnieniem.
 

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nareszcie ktoś się za to wziął. Szacunek. Życzę powodzenia w dalszych pracach.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

[G2NK] Gothic I
#72 2018-08-05, 11:06(Ostatnia zmiana: 2018-08-05, 11:12)
Szczerze mówiąc to niekoniecznie. Prawo pięści prawem pięści, ale jak widać, w kolonii zorganizowano 3 obozy. Aby takie społeczności funkcjonowały, muszą istnieć pewne zasady, których przestrzeganie zapewni stabilność takowego obozu.

Dokładnie, w związku z czym byłoby dobrze taki system kar zaimplementować. Bardzo mnie wkurzało podczas gry w G1, że już podczas pierwszej wizyty w Starym Obozie, mając 2 lvl i 10 pkt. zręczności, nie mając pojęcia na temat skradania czy otwierania zamków, mogłem w zasadzie opędzlować cały Zewnętrzny Pierścień z wszystkich itemów z chat i skrzyń (co już na starcie gry dawało mi ponad 1K rudy do wydania), bez absolutnie żadnych konsekwencji. Nawet jak ktoś was nakryje na grzebaniu w cudzej chacie, to jedynie stoi nad wami z wyciągniętym kilofem/innym mocarnym orężem przez kilkanaście sekund, jak się uwiniemy i wyjdziemy szybko z chaty to ekwipunek zostaje a sprawa idzie w zapomnienie :D Jedyny problem sprawiała chata i magazyn Fiska, bo tam były drzwi na zamek i strażnik zaraz obok, który nas atakował - poza tym jednym przypadkiem można było kraść do woli bez przeszkód. Taki stan rzeczy niestety daje bardzo nierealistyczny feeling podczas rozgrywki :|

Oczywiście opisany problem nie dotyczy jedynie tego systemu kar ale także AI, natomiast skoro to drugie jest już gotowe (bo mod jest do G2), to kary byłyby dobrym uzupełnieniem.
można zrobić, że przy każdym złapaniu na gorącym uczynku dostajesz negatywne punkty reputacji. Strażnicy moga cię nie wpuścić do Obozu jak nie opłacisz kontrybucji. (np ruda czy nawet trofea). Można kominować do woli. Tak jak pisałem jest oryginalny dubbing do każdej postaci. Wystarczy otworzyc plik svm.d, że poznac jakie są te kwestie.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Nie mam teraz czasu na modding (Do końcówki sierpnia), ale myślę nad tymi karami. Według mnie najlepiej dodać NPC pokroju Gravo który ratuje nas z tarapatów.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myślę, że zamiast dodawać NPC pokroju Gravo, to można wykorzystać samego Gravo xD
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Nestarion

Nestarion

Użytkownicy
posty32
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pomysl na modyfikację jest bardzo interesujący. Było juz kilka prob takiej konwersji, ale niestety nikt nie doprowadzil tego do konca. Sam tez sie tym kiedys bawilem i udalo mi sie przekonwertowac swiat, pliki animacji,  skrypty i podlozyc dzwieki z g1. Gra dzialala, questy sie odpalaly, ale byl jakis problem z rutynami postaci, tzn. zawieszaly sie na jakiejs czynnosci i nie przechodzily do kolejnej. Jako ze zajmowalem sie tym glownie z ciekawosci, a nie na powaznie (no i nie zamierzalem tego publikowac) to nie chcialo mi sie szukac rozwiazania problemu. W kazdym razie ciesze sie ze ktos nad tym pracuje. Jesli moge tylko cos zasugerowac to fajnie by bylo gdyby najpierw powstala wersja czysta konwersji - tj bez zadnych innowacji, mozliwie jak najbliższe​ przeniesienie g1 na silnik g2. I nie chodzi tylko o tych ludzi ktorym te dodatkowe innowacje nie  odpowiadaja. Po prostu z doświadczenia wiem ze dodawanie kolejnych ficzerow jest bardzo kuszace, ale potrafi sporo wydluzyc prace i spowodowac nieprzewidziane problemy. Tak samo w gamedevie najoptymalniej jest najpierw uzyskac grywalna wersje gry ktora mozna przejsc od poczatku do konca  i dopiero potem bawic sie w jej ulepszanie.
 

Dennerks

Dennerks

Użytkownicy
posty37
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myślę, że zamiast dodawać NPC pokroju Gravo, to można wykorzystać samego Gravo xD

Pisząc to miał pewnie na myśli o dodaniu podobnych postaci do obozów, w których Gravo nie ma. Chyba, że ma tak zajebiście rozległe kontakty, że jak wkurwisz jakiegoś Baala w Sekcie, albo naplujesz u Silasa jakiemuś szkodnikowi do ryżówki, to Dziad ze Starego Obozu szepnie dobre słówko tu i ówdzie, i robota załatwiona.
 

Dennerks

Dennerks

Użytkownicy
posty37
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Siemekk

1) Co z poziomem trudności? Zostaje taki sam jak w G1 czy raczej celujesz w G2NK?

2) Jak ze statystykami? Zostaną jakoś podwyższone? Przedmiotów, potworków. Pamiętaj, że pancerze w G2NK nie dają tak realnej obrony, jak w G1. W G1 jak miałeś dobry pancerz, to taki ścierwojad zabrał Ci jeden punkt życia i tylko jeden. W G2NK mogłeś popierdalać w pancerzu paladyna, a jak się uparłeś, to goblin Cię mógł usiec.

3) Nauczyciele będą mieli jakieś progi jak w G2 czy nadal będzie się można wymaksować u byle pierwszego lepszego?

4) Naprawisz tego buga z G2NK, w którym często po wczytaniu gry każda postać walczyła jak zielona?

5) Co z przedmiotami, czarami? Masz zamiar dodać coś z drugiej części czy kompletnie nic?

6) Można się spodziewać jakichkolwiek potworów z G2? Takich, które teoretycznie mogłyby występować na terenie Kolonii, jak np. dziki?

7) Co z umiejętnościami takimi jak akrobatyka? Pozostanie ona odrębna jak w G1 czy będzie wskakiwać automatycznie od zręczności?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja sam już nie wiem co to będzie za mod.

Na początku miała to być platforma umożliwiająca odtworzenie Gothica 1 na silniku Gothica 2. Tymczasem powstaje tu jakiś Gothic Remaster xD
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Pisząc to miał pewnie na myśli o dodaniu podobnych postaci do obozów, w których Gravo nie ma. Chyba, że ma tak zajebiście rozległe kontakty, że jak wkurwisz jakiegoś Baala w Sekcie, albo naplujesz u Silasa jakiemuś szkodnikowi do ryżówki, to Dziad ze Starego Obozu szepnie dobre słówko tu i ówdzie, i robota załatwiona.

O ile rozumiem, że w takim Obozie Bractwa czy w Starym Obozie panuje ściśle ustalona hierarchia jak i obowiązujące prawo, tak wielokrotnie jest powtarzane w Nowym Obozie to, że panuje tam samowolka i każdy - z wyjatkiem najemników - musi dbać sam o swój tyłek. @Siemekk - weź to pod uwagę przy ewentualnym systemie kar.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry