@Siemekk 1) Co z poziomem trudności? Zostaje taki sam jak w G1 czy raczej celujesz w G2NK?
2) Jak ze statystykami? Zostaną jakoś podwyższone? Przedmiotów, potworków. Pamiętaj, że pancerze w G2NK nie dają tak realnej obrony, jak w G1. W G1 jak miałeś dobry pancerz, to taki ścierwojad zabrał Ci jeden punkt życia i tylko jeden. W G2NK mogłeś popierdalać w pancerzu paladyna, a jak się uparłeś, to goblin Cię mógł usiec.
3) Nauczyciele będą mieli jakieś progi jak w G2 czy nadal będzie się można wymaksować u byle pierwszego lepszego?
4) Naprawisz tego buga z G2NK, w którym często po wczytaniu gry każda postać walczyła jak zielona?
5) Co z przedmiotami, czarami? Masz zamiar dodać coś z drugiej części czy kompletnie nic?
6) Można się spodziewać jakichkolwiek potworów z G2? Takich, które teoretycznie mogłyby występować na terenie Kolonii, jak np. dziki?
7) Co z umiejętnościami takimi jak akrobatyka? Pozostanie ona odrębna jak w G1 czy będzie wskakiwać automatycznie od zręczności?