AST (Agama Script Tools) 95769 188

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 1.08.2016 roku

Wyświetleń 95769

Odpowiedzi 188

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Może głupie pytanie ale:
a) Odpalasz odpowiedni plik .ini :F
b) AST znajduje się w folderze SYSTEM?
c) Masz fix'a 2.6 oraz playerkit'a?

c) Playerkit nie jest potrzebny do uruchamiania AST skoro nawet się tego nie używa do odpalania go. PS. Sprawdzałem.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
a) Dla pewności wyrzuciłem wszystkie inne ini xD
b) Zarówno AST.exe jak i AST.dll :/
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A plugin? Też jest w folderze system?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Owszem. I właśnie nie wiem czy to plugin jest jakiś lewy (nie działam na VS2012, tylko 2010, bo przy ściąganiu mi się coś powaliło), czy jednak w pliku konfiguracyjnym jakaś spacja, lub jej brak niczego nie psuje. Może to i głupie, ale kiedyś przez jedną spację za dużo nie wczytywało mi żadnego pliku mod, więc nie zdziwiłbym się, gdyby i tu było podobnie.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Drakonter

Drakonter

Użytkownicy
undefined
posty104
Propsy94
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • undefined
Co do VS to mam pytanie. Da radę by AST działało na wersji 2017? Bo chciałem spróbować coś porobić tym pakietem, a aktualnie mam zainstalowaną wersję VS2017.
 
29.08.2023 - goodbye cruel world

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co wiem to najlepszy jest VS2012 z wersją kompilatora z 2010. Chociaż widziałem, że komuś działało również na VS2015.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A uruchamiasz jako administrator i w trybie zgodności?

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Co do VS to mam pytanie. Da radę by AST działało na wersji 2017? Bo chciałem spróbować coś porobić tym pakietem, a aktualnie mam zainstalowaną wersję VS2017.
Możesz spróbować użyć 2017, pod warunkiem, że będziesz miał kompilator z wersji 2010.
@Cruc Spróbuj jak mówi Fabiosek.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wciąż nic. Nie powinienem mieć w GStarterze jakiś logów chociażby z tego, że biblioteki zostały załadowane?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Może pokaż screena z Visual Studio.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Drakonter

Drakonter

Użytkownicy
undefined
posty104
Propsy94
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • undefined
Wiecie skąd można pobrać kompilator z VS2010? Szukałem na stronie Microsoftu i Instalatorze VS2017 i znalazłem tylko 2017 i 2015.
 
29.08.2023 - goodbye cruel world

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak mówiłem VS2010 Bieda Edition  :F

Spoiler


UP: A to nie chodzi o to, aby we właściwościach projektu ustawić wersję kompilatora?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cytuj
A to nie chodzi o to, aby we właściwościach projektu ustawić wersję kompilatora?
Tak musi być kompilator z roku 2010.
Co do tego AST. Pokaż jeszcze plik dllRefApplication.cpp Sam nie wiem o co chodzi. Jeszcze mogę pokazać mój plik ini. Z tego co pamiętam to ktoś też miał problem z winy pliku konfiguracyjnego.
[INFO]
Title=Agama Script Tools
Version=v1.002.1
Authors=Gratt & Saturas
Webpage=http://worldofplayers.ru/threads/39266/
Description=!<symlink>AST.rtf 
Icon=AST.png

[FILES]
VDF=
Game=Content\Gothic
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Menu
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\SFX
ParticleEffects=System\ParticleFX
VisualEffects=System\VisualFX
OutputUnits=OU
DLL=AST.dll

[PLUGINS]
PluginList = AgamaSource ;Mój plugin

[SETTINGS]
World=AST_World.zen
Player=PC_Hero


[OPTIONS]
show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200
show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200
show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1
force_Subtitles=0
force_Parameters=
Sam jestem zainteresowany. Sprawdź jeszcze użycie procesora, jeżeli jest wysokie to znaczy że wątek na którym uruchomione jest AST działa i biblioteka wstrzyknęła swój kod.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kod z dllRefApp był niezmieniany :/

Spoiler
#include "AST.h"

void _cb_ZenGin_WinMain()
{

}

void _cb_Game_Init()
{
   
}

extern void PluginLoop ();
void _cb_Game_Loop()
{
   PluginLoop ();
}

// Çŕăđóçęŕ íîâîé čăđű
void _cb_Game_LoadBegin_NewGame()
{
   
}

void _cb_Game_LoadEnd_NewGame()
{
   
}

// Çŕăđóçęŕ ńĺéâŕ
void _cb_Game_LoadBegin_SaveGame()
{
   
}

void _cb_Game_LoadEnd_SaveGame()
{
   
}

// Âűáîđ óđîâíí˙
void _cb_Game_LoadBegin_ChangeLevel()
{
   
}

void _cb_Game_LoadEnd_ChangeLevel()
{
   
}

// Âűáîđ ÷ĺđĺç ňđčăăĺđ
void _cb_Game_LoadBegin_Trigger()
{
   
}

void _cb_Game_LoadEnd_Trigger()
{
   
}

void _cb_Game_Pause()
{
   
}

void _cb_Game_Unpause()
{

}

void _cb_Externals_Define()
{
   
}

void _cb_AST_Thread()
{
   
}

void _cb_AST_ScreenShot()
{
   
}

CApplication* pApplication = CApplication::CreateRefApplication (
   _cb_ZenGin_WinMain,
   _cb_Game_Init,
   _cb_Game_Loop,
   _cb_Game_LoadBegin_NewGame,
   _cb_Game_LoadEnd_NewGame,
   _cb_Game_LoadBegin_SaveGame,
   _cb_Game_LoadEnd_SaveGame,
   _cb_Game_LoadBegin_ChangeLevel,
   _cb_Game_LoadEnd_ChangeLevel,
   _cb_Game_LoadBegin_Trigger,
   _cb_Game_LoadEnd_Trigger,
   _cb_Game_Pause,
   _cb_Game_Unpause,
   _cb_Externals_Define,
   _cb_AST_Thread,
   _cb_AST_ScreenShot
);

Skopiowałem też na bezczela Twój plik ini (pamiętając o zmianie nazwy plugina) i nadal nic. Tracę pomysły xD
Poza tym zużycie procesora przy włączeniu moda bez AST poprzez zwykły starter jest takie samo jak w przypadku włączenia moda pod AST przez GStarter, zatem biblioteka nie zostaje załadowana :/
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ostatnia próba - Dodaj do skryptów gry jakiś external z AST. Jak nie wywali błędu to nie mam pojęcia ._.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W skryptach gry? Gra widzi komponenty AST z tego poziomu?

Dałem wywołanie Message::Box("Hello"); w dialogu i zgodnie z oczekiwaniem wywaliło błąd.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Reinstall Gothica i instalacja wszystkiego na nowo. Jak wrócę z roboty to może coś wymyślę.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cruc

AST (Agama Script Tools)
#157 2017-10-05, 11:30(Ostatnia zmiana: 2017-10-05, 11:38)
Korzystając z sugestii Siemkk'a (jak to odmieniać? xD) pobrałem fixa i przy odpalaniu widać już "Extended with AST". Parę ficzerów takich jak pasek ładowania na środku ekranu, zanikanie loadscreenu również. Także brak fixa był przyczyną. Sorry, że z powodu takiego głupstwa zabrałem Wam tyle czasu :F
(Chociaż mój plugin wciąż nie działa, ale skoro AST w końcu jest załadowane to myślę, że sobie jakoś poradzę).

EDIT: Jak to jest możliwe, że gothic czepia się teraz oryginalnego pliku z klasami? :v

Czepia się dokładnie tej linijki:

Spoiler
INSTANCE self,other (C_NPC);

Według komunikatu brakuje '{' otwarcia klamry :/
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Według komunikatu brakuje '{' otwarcia klamry :/
To "normalne". Z niewiadomych przyczyn AST ich oczekuje i trzeba samemu pododawać klamry.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cruc

AST (Agama Script Tools)
#159 2017-10-05, 12:06(Ostatnia zmiana: 2017-10-05, 14:08)
Dzięki! Już się bałem, że znowu coś spieprzyłem, ale rzeczywiście po dodaniu klamer kompilacja działa miodnie.
Męczę się jeszcze z tym pluginem. Niby AST działa, ale zwykłego Hello Worlda nie chce wyświetlić.

EDIT: Może jakimś cudem źle robię dll'a? ;-;

EDIT2:

Cytuj
Dodaj do skryptów gry jakiś external z AST.

@Siemekk Miałeś na myśli wrzucenie do normalnych skryptów wywołanie jakiejkolwiek z funkcji z ASTAPI (gothic ich nie rozumie z tego poziomu) czy dołączenie jakiegoś externala zewnętrznego? (To też raczej niewiele da, skoro nie wywołuje się proste wyświetlenie komunikatu). Zupełnie tak, jakby te funkcje z pluginu nie były shookowane, mimo tego, że nie zepsułem tworzenia instancji CApplication.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry