AST (Agama Script Tools) 79965 188

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 1.08.2016 roku

Wyświetleń 79965

Odpowiedzi 188

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
AST się ładuje, ponieważ wymagane są {} przy instancjach. Coś musiało się stanąć z wtyczką, bo źródło biblioteki działa.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Wysłałem mu swój plugin i działa, także problem pluginu leży raczej w obsługiwaniu się VS'em.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem jednak leżał po stronie kodu...

Wymieniłem wszystkie
Message::Box("Hello world");
na
screen->printCXY("Hello world"); i nagle plugin zaczął działać...

Dziwi mnie, że nie dostawałem żadnej informacji o błędzie, tylko zwyczajnie nie podpinało biblioteki pod grę oraz jej nie uruchamiało. Mimo wszystko w końcu działa. Dzięki @Siemekk @Halicor @Fabiosek @Splash za pomoc i przepraszam, że tak Was wymęczyłem tym problemem.

Głupota z mojej strony, że przez pomyłkę (dawno w C++ niczego nie robiłem) odwoływałem się do metod przez operator dwóch dwukropek, zamiast strzałki :F
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Masz podstawowe obiekty w pliku zobjects.h
screen - Okno renderujące grę
zinput - Input gry
ogame - Wskaźnik do metod gry
zfactory - Wskaźnik do klasy potrafiącej stworzyć nowe obiekty
Używasz obiektu oraz metod. Dodatkowo masz operacje na wektorach (zmath.h), ciągach znaków (zSTRING) oraz kontenerach (zCArray, zCList etc.)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W jaki sposób mogę wywoływać externale z gry? Muszę je sobie dodatkowo zdefiniować czy jest jakiś obiekt, którymi je wywołam?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer

Halicor

AST (Agama Script Tools)
#165 2017-10-26, 16:35(Ostatnia zmiana: 2017-10-26, 17:04)
@Siemekk sprawdzam twój poradnik co do CCursora i CViewAction i w tej linii pAction = new(OnEnter, OnLeave, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL); podkreśla new, no instance of overloaded.


EDIT: XD

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
new CViewAction
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Może głupie pytanie, ale zrobiłem żeby kursor i przycisk pojawiał się po naciśnięciu przycisku(działa dobrze) i znikał po naciśnięciu innego przycisku(nie działa).

Fragment kodu: pView->Close();
pAction->Close();
CCursor::GetActiveCursor()->Hide();

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
delete pView;
delete pAction;
pView = NULL;
pAction = NULL;
To są podstawy destruktorów i konstruktorów.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Nie działa, tak samo jak wyświetlanie napisu gdy kursor najedzie na przycisk :/

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Zapewne problem w warunkach.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Halicor
Fragment kodu: pView->Close();
pAction->Close();
CCursor::GetActiveCursor()->Hide();
Jest obowiązek bawić się w zwalnianie pamięci w momencie, kiedy wskaźniki są zmiennymi statycznymi?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Dobra naprawiłem wszystko lecz jak wyświetlić napis inną metodą niż Say::Box, screen->PrintCXY nie działa.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na worldofplayers.ru przeczytałem, że "nowa platforma AST nie potrzebuje już wtryskiwaczy, więc temat nie ma praktycznego znaczenia".

Oznacza to więc, że od nowej wersji będzie można włączać moda z pluginami na zwykłym starterze, czy google translator mnie trolluje?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
W wersji 004 biblioteki będą mogły być w pliku .vdf lub .MOD. Przepisano biblioteki od czytania plików .vdf więc nie potrzebny będzie Starter z injectorem. Dodatkowo AST oficjalnie będzie połączone z System Packiem.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiadomo coś o premierze? Bo nie widzę chyba sensu robić czegoś pod wersję 003, jeśli w niedługim czasie wyszłaby ostateczna.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Jak skończą API zaczną testowanie wirtualnych metod. Wtedy będzie gotowe.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Elligon

Elligon

Użytkownicy
posty38
Propsy18
Profesjabrak
  • Zbanowany
Jeśli AST będzie zintegrowany z SystemPackiem od następnej wersji, czy będzie coś takiego jak opcja domyślnie włączonej sprzętowej teselacji?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
AST Union, mam już tą wersję i powiem, że ilość nowych rzeczy to szok :D
Główne:
- Ładowanie bibliotek z pliku vdf
- Osobny wątek dla biblioteki vdf w celu szybkiego wyłączenia gry w razie crasha.
- System Pack jest w postaci pluginu dla AST Union.
Skrypterzy:
- Biblioteka z nowymi funkcjami zewnętrznymi
- PerFrame trigger
- Nie potrzebna jest wiedza o C++, aby tego używać (wystarczy znajomość Daedalusa)
SDK:
- Polski język w błędach związanych z Hookami, Pluginem, bądź Splash Screenem
- Prawie wszystkie klasy z zEngine
- Kompatybilność z Gothic 1
- Nowe klasy (lista w spoilerze)

Także jest to ostateczna wersja tego narzędzia - można zrobić dosłownie wszystko.
Lista klas:
Spoiler
- CAllocator  - Alokator pamięci
- CArray       - Kontener dla obiektów
- CCmd        - Wywołanie konsoli CMD
- CDocument - Tworzenie plików tekstowych (Zapis i wczytywanie plików tekstowych)
- CExplorer - Nie testowałem
- CList - Lista
- CMessage - Nie testowałem
- CObject - Nie testowałem (Coś jak zCObject)
- COption - Nowe opcje w pliku .ini
- CString - Nowa klasa podobna do zSTRING
- CThread - Wielowątkowość
- CTimer - Timer oparty na czasie systemowym
- CApplication - funkcje wywołane przy zmianie stanu programu (InitEngine, FrameLoop, etc.)
- CInvoke - HookEngine
- CPlugin - Manager do pluginów
- CSplash - Własny Splash Screen
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
CAllocator, CThread i CArray będą naprawdę mocne.

Zgaduję, że CString będzie wyposażone w wiele przydatnych metod, więc wiele ułatwi.
Intryguje mnie jeszcze COption i CDokument.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry