AST Union, mam już tą wersję i powiem, że ilość nowych rzeczy to szok
Główne:
- Ładowanie bibliotek z pliku vdf
- Osobny wątek dla biblioteki vdf w celu szybkiego wyłączenia gry w razie crasha.
- System Pack jest w postaci pluginu dla AST Union.
Skrypterzy:
- Biblioteka z nowymi funkcjami zewnętrznymi
- PerFrame trigger
- Nie potrzebna jest wiedza o C++, aby tego używać (wystarczy znajomość Daedalusa)
SDK:
- Polski język w błędach związanych z Hookami, Pluginem, bądź Splash Screenem
- Prawie wszystkie klasy z zEngine
- Kompatybilność z Gothic 1
- Nowe klasy (lista w spoilerze)
Także jest to ostateczna wersja tego narzędzia - można zrobić dosłownie wszystko.
Lista klas:
Spoiler
- CAllocator - Alokator pamięci
- CArray - Kontener dla obiektów
- CCmd - Wywołanie konsoli CMD
- CDocument - Tworzenie plików tekstowych (Zapis i wczytywanie plików tekstowych)
- CExplorer - Nie testowałem
- CList - Lista
- CMessage - Nie testowałem
- CObject - Nie testowałem (Coś jak zCObject)
- COption - Nowe opcje w pliku .ini
- CString - Nowa klasa podobna do zSTRING
- CThread - Wielowątkowość
- CTimer - Timer oparty na czasie systemowym
- CApplication - funkcje wywołane przy zmianie stanu programu (InitEngine, FrameLoop, etc.)
- CInvoke - HookEngine
- CPlugin - Manager do pluginów
- CSplash - Własny Splash Screen