ADRENALINE MODE 3.0 (aka HARDCORE PATCH)Zmiany:Nowe przedmioty, zadania i postacie:- dodano 1 nowe zadanie w Klasztorze,
- dodano w sumie 8 nowych NPC, z niektórymi z nich możemy poprowadzić pogawędkę, niektórzy są od początku wrogo nastawieni:
* jeden z nich to nasz "stary znajomy" z poprzednich części gry,
- dodano "achievmenty" związane z nowymi NPC'tami,
- dodano 2 nowe bronie na istniejącym modelach/teksturach:
* dodano projekt kowalski na jedną z nich,
- możliwość zdobycia przez bohatera:
* niezużytego miecza i tarczy Rhobara,
* zniszczonego pancerza, pancerza Thorusa, tuniki Lestera i turbanu,
* zbroi Kertha i projektu do jego wykucia (nie można założyć hełmu do tej zbroi),
- niektórzy NPC'ci używają teraz innych broni,
- pusta dotychczas jaskinia koło Lago została wykorzystana (od przystani płyniemy cały czas w lewo),
- dodano sporo "Szczawi Królewskich" do zdobycia z poległych wrogów,
- dodano "roznosiciela" chorób koło Ardei, w celu jak najszybszej aktywacji trybu ADRENALINE MODE,
- zmieniono położenie projektu miecza demona,
Statystyki przedmiotów i NPC'tów/potworów:- drastyczne zwiększenie atrybutów wszystkich NPC'tów i potworów (orkowie w Ardei, naćpani krwiopijcy, głodne wilki i niektórzy NPC'ci typu niewolnicy, grubasy czy kupcy to wyjątki, NPC'ci z rangą elitarną i wzwyż i niektóre silniejsze potwory są wyzwaniem nawet
dla dobrze "zlevelowanych" postaci, ogólnie jest bardzo hardcorowo),
- wartości ochronne przed ostrzami i uderzeniami zmniejszone dla:
* wszystkich pancerzy dwukrotnie,
* wszystkich hełmów trzykrotnie,
* amuletów, pierścieni i oręża wielokrotnie,
- tarcze nie zapewniają ochrony przed ostrzami i uderzeniami, za to zapewniają znacznie większą ochronę przed magią i pociskami,
- wartości ochronne przed magią wszystkich szat zwiększone trzykrotnie,
- przyznano wartości ochronne przed różnymi rodzajami magii niektórym pancerzom, które wcześniej ich nie posiadały,
- zmodyfikowano obrażenia wszystkich broni poza kosturami magicznymi,
- miecz runiczny jest równie silny co miecz przodków/ostrze mistrzowskie ale za to wymaga unikalnych, trudnych do zdobycia składników,
Umiejętności:- zablokowano możliwość zwiększania punktów życia (w celu wyeliminowania możliwości "stankowania" się bohatera) przy ołtarzach/NPC'tach i dlatego:
* do upichcenia mikstury zwiększającej permamentnie PŻ nie jest już wymagany "Szczaw Królewski",
* dodano +/- 20 permamentnych mikstur do zdobycia z poległych wrogów (w grze możemy obecnie znaleźć 42 wolno rosnące "Ziela Królewskie", w sumie około 62 mikstury + inne bonusy, zapewni nam to spory wzrost PŻ),
* mikstury te zwiększają nasze PŻ jedynie o 5 punktów,
- zablokowano możliwość zwiększania punktów wytrzymałości,
- zablokowano możliwość wyleczenia się z choroby poprzez eliksiry, zwoje czy czary,
- zablokowano możliwość wyuczenia się umiejętności:
* "Ulepszanie pancerza", "Ulepszanie szat" (w związku z tym zmieniono wymagania do wyuczenia się umiejętności "Druid") i "Odporność na choroby",
* "Pogromca" i "Łowca Orków", z tym że możemy aktywować te umiejętności jeżeli używamy odpowiedniego sprzętu,
- zmieniono wymagania do nauki umiejętności "Kucie broni z czystej rudy" i "Warzenie mikstur o efektach stałych",
- zmniejszono wymagania do nauki umiejętności "Duży oręż I",
Modele i tekstury:- przywrócono modele i tekstury z poprzedniej wersji Content Mod'a dla:
* zbroi z magicznej rudy (model i tekstura pancerza magnata),
* zębaczy i mrocznych zębaczy,
- miecz demona wygląda teraz jak "Szpon Beliara",
- zniszczony pancerz posiada model i teksturę zniszczonego pancerza paladyna używanego dotychczas przez NPC'tów,
- podmieniono wygląd pancerzy assasynów:
* najlepsza wygląda jak zbroja z "concept artów",
* elitarna assasyna jak pancerz świątynny ze "Zmierzchu Bugów",
* ciężka assasyna jak elitarna assasyna w podstawce,
Efekty dźwiękowe:- zmieniono efekty dźwiękowe:
* blokowania mieczami/toporami,
* odgłosów trafienia w przeciwnika, zamachów bronią białą i wkurzających (bynajmniej mnie) jęków głownego bohatera na te z Gothic'a I/II,
\ jęki bohatera tylko dla polskiej wersji,
ScreenyInstalacja:Oczywiście wymagane CP 1.75.14 + najnowszy Update Pack 1.04.10 + QP 4.2 U2 + CM 3.0 z zainstalowanymi Konsekwencjami + ADRENALINE MODE 2.0,
Jeżeli mamy to już zainstalowane, kopiujemy pliki do folderu Gothic III/Data, również zastępujemy plik "Templates.m14" nowszą wersją,
WYMAGANE ROZPOCZĘCIE NOWEJ ROZGRYWKIZALECANE USTAWIENIA MODYFIKATORÓW DOŚWIADCZENIA W PLIKU "ge3.ini" NA:* 50% za potwory/NPC'tów (przez ich wzmocznienie normalnie byśmy otrzymywali za dużo doświadczenia)
* 90% za zadania
DOWNLOAD:http://www.mediafire.com/download/b11mtcrcppbn3vt/ADRENALINE3.0HARDCORE.rar* Niestety, nie jest możliwe przeze mnie skalibrowanie niektórych przeciwników (Aligatorów, Golemów, Wilków, Rozpruwaczy, Szablozębów/Lwów i T-Rexów) pod odskok do tyłu z nowego Update Pack'a 1.04.10. Są zbyt długie przerwy pomiędzy tymi odskokami żeby można było unikać kombinacji tych potworów.
--------------------------------------------------------------------------------
PATCH 3.1Zmiany nie wymagające rozpoczynania nowej gry:- naprawiono błąd z nauką zaklęcia "Leczenie",
- zmniejszono wymagania do nauczenia się umiejętności:
* "Szybkiej nauki" (wymaga teraz tylko 30 prastarej wiedzy),
* "Akrobatyki" (mniej PN, lecz wymaga od nas zręczności),
* "Odporności na chłód" i "gorąco",
* "Otwierania zamków" i "kradzieży kieszonkowej" na poziomie II i III,
- zmieniono obrażenia kolczastej pałki i pałki nabijanej gwoździami,
- tarcze ponownie dają bonusy do ochrony przed ostrzami i uderzeniami (nie duże),
- zwiększono premie do punktów many z kosturów magicznych,
- pancerze bandytów nie wymagają już zdolności złodziejskich,
Zmiany wymagające rozpoczęcia nowej gry:- usunięty błąd z dwoma pancerzami na Thorusie,
- zwykłe gobliny (zielone) zostały osłabione,
Instalacja:Skopiować plik "Templates.m14" do folderu "Gothic 3\Data", zastąpić istniejący,
Oczywiście wymagane poprzednie wersje (2.0 i 3.0),
DOWNLOAD:http://www.mediafire.com/download/kqnzmybmse03mo1/PATCH3.1.rar