Dodałeś zbroje ostatecznego starcia z G3 ZB? do swojej modyfikacji?
Dodałem na kompie, będzie w nowej wersji.
Mnie osobiście wnerwia SpeedHack, poprostu nie potrafie na nim grać, wystarczy że dzik/wilk zaatakuje mnie 1 raz i już po mnie, bo atakuje 2/3 ataki na sekunde. A mając najlepszą zbroję + 500 HP Wilk ma mnie na 5/6 hitów
Mi się podoba speedhack, mogę ci podesłać link do mojego tutoriala jak zrobić żeby w Dark Souls 1 twoja postać była 25% szybsza a przeciwnicy 100% szybsi, przyzwyczaisz się do tempa i może ci się spodoba ostra jazda na speedhack'ach hehe
Jak cię złapie w combo to skok do tyłu (skok, nie unik) + unik po styknięciu z ziemią - uciekniesz od każdego zwierzęcego stunlock'a.
Może na 5/6 ciosów, ale power attacków, nie normalnych ciosów (chyba
), ale i tak potwory gryzące w 3.2 zadawały trochę za duże obrażenia w stosunku do ludzi/orków
PS.Dużo zostało jeszcze do zrobienia?
Niestety, że tak się wyrażę, "w chuj" a ostatnio mam mało wolnego czasu poza niedzielami (i to się raczej nie zmieni).
Idzie powoli, ale idzie, to się liczy.
@Squerol Czy w najnowszej wersji zostaną dodane tarcze z ZB?Czy prastara bestia bedzie mocniejsza niż w ZB?
Odnośnie kupców dało by się zrobić aby oni wędrowali z miasta do miasta?
Jak na razie wszystkie tarcze wyciągnąłem, wszystkie miecze (pare jednoręcznych powiększyłem i przerobiłem na dwuręczniaki), wszystkie włócznie, wszystkie bronie z klasy toporów poza tymi krótkimi maczugami (nie podobają mi się), zbroje rhobara, ostatecznego starcia i szatę nekrofilusa - jeszcze chyba jest pare rzeczy inaczej wyglądających niż w G3, muszę przeglądnąć i wyciągnąć, szkoda żeby się zmarnowały
Hełmy nie za bardzo pasują na ryło beziego z normalnego G3 - ale pewnym programikiem chyba da rade to naprawić. Jak nie, to dam najwyżej NPC'tom.
Bestia nie będzie Bestią, tylko po prostu jakimś tam rzadkim boss-potworkiem. Jeszcze się zobaczy jak silny będzie.
Co do kupców, teoretycznie tak - na zasadzie przełączenia wybranemu NPC'towi rutyny w trakcie rozgrywki (których można dać mu ile tam chcemy, np. załóżmy że każda rutyna do innego miasta). Przełączyć rutyny można poprzez dialog i chyba jeszcze przez wkroczenie w dany ustawiony punkt (gdzieś o tym drugim sposobie słyszałem ale jeszcze nie próbowałem go). Także można wsadzić w jakiś tam dialog gdzie gracz się nie spodziewa komendę SetRoutine dla wybranego NPC'ta co sprawi że będą sobie wędrować
Jeszcze jest komeda MoveTo, kiedyś testowałem, np. NPC idzie do wybranego NPC'ta.
Także jest to możliwe i nawet fajne
Daję na osłodę drobnego screena, nowy nieumarły ala samurai
Przetexturowana zbroja Angara, sklejka elementów 2 hełmów w jeden i retextur, nowa twarz, dwuręczna, powiększona katana,