Potezny2, wystarczy wybrać Lite wersje orków i u mnie działa a pytanie do cb @Squerol a może coś myslisz o edytowaniu przemiany? tak jak i naszych towarzyszy przywołanych. Bo jak zmienię sie załóżmy w Rozpruwacza, to innego rozpruwacza potrzebuje z 30 hitów by go zabić, a on ma mnie na 2hity.
Dziękuję że to sprawdziłeś, cieszę się że działa, props leci
Nie mam bladego pojęcia gdzie zmienić statystyki potworów z przemiany - ale obawiam się, że trzeba już grzebać w którymś pliku .dll, tak jak trzeba to robić żeby zmienić obrażenia większości czarów (obrażenia kuli ognia/mrozu i chyba błyskawicę da się zmienić normalnie, ale innych nie, sprawdzone info z obrażeniami czarów od zandr'a, twórcy Update Pack'a). Przykro mi.
@Jakub91 Nie mam doświadczenia ze ZB - jedyne co z nim robiłem to konwertowałem przedmioty do G3 przez pewien programik, a tam nic umieć nie trzeba
Ale zapewne chodzi o kompilację "Stringtable.ini" do formatu ".bin"?
Jeśli działa to tak jak w G3 (a powinno), to:
1. Wycinamy wszystkie pliki "Projects_compiled" z folderu "Data" gdzieś do innego folderu - zostawiamy tylko 1 plik - mianowicie plik "Projects_compiled.pak",
2. Teraz wklejamy folder "Strings" z plikiem "Stringtable.ini" (plik z tekstami) do folderu "Data",
3. Uruchamiamy grę - powinna teraz trochę dłużej się uruchamiać, jak będziemy w menu to wychodzimy z niej,
4. Teraz w folderze "Strings" powinien być już skompilowany plik "_stringtable.bin". Usuwamy "_" z nazwy, czyli plik ma się nazywać "stringtable.bin",
5. Tworzymy folder "Projects_compiled", wklejamy tam plik "stringtable.bin",
6. Usuwamy folder "Strings" z zawartością i przywracamy wycięte pliczki "Projects_compiled",
7. Teraz mamy dwie możliwości - luzem wkleić nasz folder "Projects_compiled" do folderu "Data" - będzie działać, ale jak to robią wszyscy lepiej go spakować programem G3PU, i zmienić rozszerzenie na "m z cyferką", tzn. jak w Content Mod'zie do ZB ostatni plik "Projects_compiled" ma rozszerzenie np. ".m05", zmieniamy rozszerzenie naszego na ".m06" - podstawowa zasada,
Jeśli panowie potrzebują skompilować pliki ".info" (do spolszczenia wątpię czy potrzebne), robimy to samo co z kompilacją "Stringtable", tyle że zanim wyjdziemy z gry, żeby się skompilowało trzeba rozpocząć nową grę. Oczywiście folder "Infos" zamiast "Strings", a otrzymany plik będzie się inaczej nazywał.
Mam nadzieję że nie rozpisałem się na marne
Mógłbyś trochę sprecyzować? Chodzi o ich statystyki?
W org g3 towarzysze nic prawie nie ubijali, nie wiem, może zwiększenie statow mocno by pomogło.
Trzeba byloby zrobić testy. Na pewno powinni być dużo silniejszy od beziego aby zrekompensować kulawy system walki oraz AI npc walczacych
Co do postaci które pomagalyby w oblężenie, to chyba tylko kilka postaci nam pomagali ale nie jestem pewien.
Po załączeniu "minhitduration" na "0" i wyłączeniu bezużytecznych, wolnych ataków (pchnięcia, ataki zza głowy) NPC'ty zaczęli się nieźle się naparzać. Problemem owszem jest drastyczna redukcja obrażeń pomiędzy przeciwnikami - żeby stali się morderczy muszą być nieziemsko silniejsi od przeciwnika... Może poproszę Georg'a z wog.de o zrobienie skryptu na to - wyprosiłem skrypt na wzrost HP co poziom
to może skrypt na obrażenia pomiędzy przeciwnikami też chłop ulepi - zwłaszcza że podobny już kiedyś wypuścił, tyle że działał on na zasadzie zwiększenia obrażeń potwór vs NPC (tylko w jedną stronę, nie na odwrót). Mnożnik ustawiany był w pliku ".ini".