[G3] GOTHIC 3 ADRENALINE MODE 158780 338

O temacie

Autor Squerol

Zaczęty 25.06.2016 roku

Wyświetleń 158780

Odpowiedzi 338

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

[G3] GOTHIC 3 ADRENALINE MODE
2016-06-25, 13:51(Ostatnia zmiana: 2016-12-17, 02:35)
Odświeżam posta

Wymagane:
CP 1.75.14
UP 1.04.10
QP 4.2 U2
CM 3.0 FULL + KONSEKWENCJE

Wszystkie te komponenty do pobrania W TYM temacie od pana Ventrue - wszystko ładnie i przejrzyście, czego chcieć więcej?


Najnowsza wersja (3.2 + "wilcza łatka" + skrypt HP georg'a z wog.de + uniki v2), archiwum do pobrania:

http://www.mediafire.com/file/w2twbmkerkwt4f6/ADRENALINE_QUICKFIXZOR.rar



HOTFIX DO WILCZEJ ŁATKI (pomyliłem jeden plik) http://www.mediafire.com/file/ct1p733bikoq3a1/Data.rar - kopiujemy do folderu "Data",
[/u]

"Wilcza łatka" zmiany:
Spoiler
- naprawiono bugi ze zbroją Osmunda, Mamuka i ryłem Runaka (w zasadzie jego brakiem),
- gęstsza krew,
- kilka rzeczy z moich nowych filmików :
^ usunięte/podmienione niektóre animacje, jak na filmiku,
^ gargulce, mumie i skorpiony walczą inaczej,
^ czarne gobliny używają dwóch broni,
^ pustynne gargulce używają magii,
^ smoki walczą inaczej,
^ na razie tylko Kan, Tamkosh, Kalesh, Grok i ktoś tam jeszcze używa dwóch broni,
- dodano animacje bezczynności dla tarczy, dwóch broni i włóczni/kosturów - od teraz postać nie stoi jak posąg,
 postawa włóczni/kostura w stylu Risen'a 1,
- dodano animację "smug" do każdej broni białej (no poza tymi dwoma berłami fabularnymi),
- naprawiony turban - pasuje idealnie do cabana bezia,
- dodano skrypt "HP co poziom" od george'a z wog.de - wrzuciłem żeby nie trzeba było osobno pobierać, ustawiony na 12 HP co poziom, macie luz :)
możecie sobie zmienić na więcej/mniej edytując "learnpoints.ini", można tam też zmienić ilość PN co poziom,
^ co za tym idzie zmieniona właściwość permanentnego eliksiru na HP,
- drobne zmiany które umkły mojej uwadze + możliwie niepożądanie dodane rzeczy


Instrukcja:

Spoiler
Tylko z Gothic 3 1.75.14 z Update Pack 1.04.10, Quest Pack 4.2 U2 i Content Mod 3.0 final z Konsekwencjami

WYMAGANE WYBORY PRZY INSTALACJI CONTENT MOD'a:
- Orkowie "LITE",
- Nowy wygląd każdego potwora,
- KONSEKWENCJE

1. Pobieramy i instalujemy programy Cheat Engine i AutoHotkey,
2. Znajdź (ctrl+f) i zmień wartość MinHitDuration=6 na 0 w pliku "Gothic 3\Ini\ge3.ini",
2a. Znajdź i zmień wartość XPModifier= na 50 i QuestXPModifier= na 100 w pliku "Gothic 3\Ini\ge3.ini",
3. Kopiujemy wszystkie foldery ("Data", "Ini", "scripts", "splash.bmp") do folderu głównego gry, czyli "Gothic 3",
   zastępujemy pliczki jeśli się komp nas o to spyta (a spyta),
4. Upewnij się, że masz włączony "Alternatywny Balans" + "Alternatywna SI" + poziom trudności "trudny",
5. Ustaw komendę "skradanie" w ustawieniach sterowania na klawisz "q" (wymagane żeby uniki działały, jak nie chcesz akurat tego klawisza zapoznaj się z instrukcją jak to zmienić),
6. Uruchom grę, rozpoczynamy nową grę,
7. Teraz skup się!
   - złap choróbsko od małego jaszczurka przy Ardei, na pewno go zobaczysz (trzeba złapać chorobę tylko jeden raz - założę się o dwie stówy że nie wyleczysz choróbska w grze bez kodów :)),
   - minimalizujemy grę, uruchamiamy skrót ***"ADRENALINE" (jak nie działa to "AUTORUN.bat" a jak wyjątkowo to też nie działa
to osobno "ADRENALINE.CT" i "DODGE.ahk" - jak już to nie działa to bardzo mi przykro hehe),
   - gotowe! można pykać!
*** uruchamiać pliczek ten trzeba przy każdym pierwszym wczytaniu gry - później możemy ginąć i wczytywać do woli...
   
8. Gotowe! Żeby wykonać unik, podczas ruchu w dany kierunek naciskamy domyślny
klawisz "Shift", jeśli chcemy zmienić klawisz:

zapraszam do pliku "_JAK ZMIENIĆ KLAWISZE.txt"

Cheat Engine: http://www.cheatengine.org/downloads.php
AutoHotkey: https://autohotkey.com/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
             poniżej stare wpisy, changelogi itp. itd. etc. hwdp. jp. jp2gmd.jpg. twoja stara.bmp
                                                                        |
                                                                        |
                                                                       \/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wideo demonstracja
https://www.youtube.com/watch?v=t2bEoxNi97Q

Założeniem mojej modyfikacji (bardziej to pół hack - pół modyfikacja  :D) jest bardziej dynamiczny i wymagający system walki wręcz

Co znaczy "ADRENALINE MODE"?

- Przyspieszenie całej gry 1.5 raza poprzez Speedhack, nieznaczne spowolnienie ataków postaci przez chorobę i zamrożoną wartość "0" aktualnej wytrzymałości
- System uników
- Zwiększone atrybuty potworów większości potworów
* za wyjątkiem : Ogrów, Gargulców, Golemów, Smoków, Schratów, Goblinów, Demonów i zwierząt nie atakujących bohatera względem CM 3.0,
- Agresywniejsze zachowania NPC'tów i potworów w walce wręcz
- Szybciej poruszające się potwory
* za wyjątkiem : Ogrów, Smoków, Schratów, Goblinów, Demonów i zwierząt nie atakujących bohatera,
- Zmieniono właściwości kilku dwuręcznych broni, są to : Miecz Demonów, Szpon Beliara, Gniew Berserkera, Krush Tarach i Krush Irmak,
- Dodano przepis na wykucie Miecza Demonów, do kupienia u Xardasa,

** Opcjonalne:

* plik _compiledImage.m20:
- Przywrócenie tekstur Smoków i Szablozębów z podstawki,

*** Zalecane ustawienie wartość otrzymywanego doświadczenia za potwory i wykonywanie zadań na 70%

Instrukcja PL, EN i pliki w archiwum ADRENALINE2.0.rar

http://www.mediafire.com/download/9h1ag7xcoag4gdv/ADRENALINE2.0.rar

Wymagane:
- Community Patch 1.75.14
- Update Pack 1.03.15
- QP 4.2 U2
- Content Mod 3.0 z zainstalowanymi Konsekwencjami

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Planujesz jakiegoś quest pack'a ?
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#2 2016-06-26, 13:42(Ostatnia zmiana: 2016-06-26, 21:30)
Bardziej to mi się marzy wykombinować coś w sprawie wyzwalania miast - np. żeby znacznie więcej buntowników ruszyło dupska ze swoich nor do odbijania miast, a nie nasz bohater + kilku buntowników kontra całe hordy przeciwników... Na razie to mi się tylko marzy, nie wiem czy temu podołam :)

Za jakiś czas chcę jeszcze obniżyć równomiernie obrażenia danych klas broni i czarów - każda jednoręczna o "x" mniej obrażeń, każda dwuręczna o "y" mniej, każdy łuk o "z" mniej, itd., o ile dobrze pamiętam to obrażenia broni i czarów nie wpływają na obrażenia zadawane przez NPC'tów (obrażenia używanej broni są po prostu ignorowane, jeszcze to sprawdzę - EDIT sprawdzałem, ork z bronią 0 obrażenia i bronią 140 obrażenia robi nam takie same szkody) także nasz bohater będzie miał jeszcze bardziej hardkorowo hehe
Jeszcze pozmniejszam wartości obrony zbroi - co niektóre są po prostu za wysokie, tutaj też jakość noszonej zbroi przez NPC'tów nie ma wpływu na ich wartości obronne.

EDIT:
Czuję niedosyt, jeszcze bardziej zwiększę sobie statystyki potworów i wezmę się też w końcu za NPC'tów, obrażeń broni nie wiem czy opłaca mi się zmniejszać, testowałem, broń zadająca 0 obrażeń nie jest aż tak drastycznie gorsza od broni zadającej 145 obrażeń, największy wpływ na zadawane obrażenia mają siła (zręczność przy łukach i kuszach) i stopień biegłości w danej klasie broni.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#3 2016-07-23, 19:00(Ostatnia zmiana: 2016-08-05, 19:16)
ADRENALINE MODE 3.0 (aka HARDCORE PATCH)

Zmiany:

Nowe przedmioty, zadania i postacie:

- dodano 1 nowe zadanie w Klasztorze,
- dodano w sumie 8 nowych NPC, z niektórymi z nich możemy poprowadzić pogawędkę, niektórzy są od początku wrogo nastawieni:
* jeden z nich to nasz "stary znajomy" z poprzednich części gry,
- dodano "achievmenty" związane z nowymi NPC'tami,
- dodano 2 nowe bronie na istniejącym modelach/teksturach:
* dodano projekt kowalski na jedną z nich,
- możliwość zdobycia przez bohatera:
* niezużytego miecza i tarczy Rhobara,
* zniszczonego pancerza, pancerza Thorusa, tuniki Lestera i turbanu,
* zbroi Kertha i projektu do jego wykucia (nie można założyć hełmu do tej zbroi),
- niektórzy NPC'ci używają teraz innych broni,
- pusta dotychczas jaskinia koło Lago została wykorzystana (od przystani płyniemy cały czas w lewo),
- dodano sporo "Szczawi Królewskich" do zdobycia z poległych wrogów,
- dodano "roznosiciela" chorób koło Ardei, w celu jak najszybszej aktywacji trybu ADRENALINE MODE,
- zmieniono położenie projektu miecza demona,

Statystyki przedmiotów i NPC'tów/potworów:

- drastyczne zwiększenie atrybutów wszystkich NPC'tów i potworów (orkowie w Ardei, naćpani krwiopijcy, głodne wilki i niektórzy NPC'ci typu niewolnicy, grubasy czy kupcy to wyjątki, NPC'ci z rangą elitarną i wzwyż i niektóre silniejsze potwory są wyzwaniem nawet
dla dobrze "zlevelowanych" postaci, ogólnie jest bardzo hardcorowo),
- wartości ochronne przed ostrzami i uderzeniami zmniejszone dla:
* wszystkich pancerzy dwukrotnie,
* wszystkich hełmów trzykrotnie,
* amuletów, pierścieni i oręża wielokrotnie,
- tarcze nie zapewniają ochrony przed ostrzami i uderzeniami, za to zapewniają znacznie większą ochronę przed magią i pociskami,
- wartości ochronne przed magią wszystkich szat zwiększone trzykrotnie,
- przyznano wartości ochronne przed różnymi rodzajami magii niektórym pancerzom, które wcześniej ich nie posiadały,
- zmodyfikowano obrażenia wszystkich broni poza kosturami magicznymi,
- miecz runiczny jest równie silny co miecz przodków/ostrze mistrzowskie ale za to wymaga unikalnych, trudnych do zdobycia składników,

Umiejętności:

- zablokowano możliwość zwiększania punktów życia (w celu wyeliminowania możliwości "stankowania" się bohatera) przy ołtarzach/NPC'tach i dlatego:
* do upichcenia mikstury zwiększającej permamentnie PŻ nie jest już wymagany "Szczaw Królewski",
* dodano +/- 20 permamentnych mikstur do zdobycia z poległych wrogów (w grze możemy obecnie znaleźć 42 wolno rosnące "Ziela Królewskie", w sumie około 62 mikstury + inne bonusy, zapewni nam to spory wzrost PŻ),
* mikstury te zwiększają nasze PŻ jedynie o 5 punktów,
- zablokowano możliwość zwiększania punktów wytrzymałości,
- zablokowano możliwość wyleczenia się z choroby poprzez eliksiry, zwoje czy czary,
- zablokowano możliwość wyuczenia się umiejętności:
* "Ulepszanie pancerza", "Ulepszanie szat" (w związku z tym zmieniono wymagania do wyuczenia się umiejętności "Druid") i "Odporność na choroby",
* "Pogromca" i "Łowca Orków", z tym że możemy aktywować te umiejętności jeżeli używamy odpowiedniego sprzętu,
- zmieniono wymagania do nauki umiejętności "Kucie broni z czystej rudy" i "Warzenie mikstur o efektach stałych",
- zmniejszono wymagania do nauki umiejętności "Duży oręż I",

Modele i tekstury:

- przywrócono modele i tekstury z poprzedniej wersji Content Mod'a dla:
* zbroi z magicznej rudy (model i tekstura pancerza magnata),
* zębaczy i mrocznych zębaczy,
- miecz demona wygląda teraz jak "Szpon Beliara",
- zniszczony pancerz posiada model i teksturę zniszczonego pancerza paladyna używanego dotychczas przez NPC'tów,
- podmieniono wygląd pancerzy assasynów:
* najlepsza wygląda jak zbroja z "concept artów",
* elitarna assasyna jak pancerz świątynny ze "Zmierzchu Bugów",
* ciężka assasyna jak elitarna assasyna w podstawce,

Efekty dźwiękowe:

- zmieniono efekty dźwiękowe:
* blokowania mieczami/toporami,
* odgłosów trafienia w przeciwnika, zamachów bronią białą i wkurzających (bynajmniej mnie) jęków głownego bohatera na te z Gothic'a I/II,
\ jęki bohatera tylko dla polskiej wersji,

Screeny
Spoiler










takie tam podczas dialogu  :P

Instalacja:
Oczywiście wymagane CP 1.75.14 + najnowszy Update Pack 1.04.10 + QP 4.2 U2 + CM 3.0 z zainstalowanymi Konsekwencjami + ADRENALINE MODE 2.0,
Jeżeli mamy to już zainstalowane, kopiujemy pliki do folderu Gothic III/Data, również zastępujemy plik "Templates.m14" nowszą wersją,

WYMAGANE ROZPOCZĘCIE NOWEJ ROZGRYWKI

ZALECANE USTAWIENIA MODYFIKATORÓW DOŚWIADCZENIA W PLIKU "ge3.ini" NA:
* 50% za potwory/NPC'tów (przez ich wzmocznienie normalnie byśmy otrzymywali za dużo doświadczenia)
* 90% za zadania

DOWNLOAD:
http://www.mediafire.com/download/b11mtcrcppbn3vt/ADRENALINE3.0HARDCORE.rar

* Niestety, nie jest możliwe przeze mnie skalibrowanie niektórych przeciwników (Aligatorów, Golemów, Wilków, Rozpruwaczy, Szablozębów/Lwów i T-Rexów) pod odskok do tyłu z nowego Update Pack'a 1.04.10. Są zbyt długie przerwy pomiędzy tymi odskokami żeby można było unikać kombinacji tych potworów.

--------------------------------------------------------------------------------

PATCH 3.1

Zmiany nie wymagające rozpoczynania nowej gry:

- naprawiono błąd z nauką zaklęcia "Leczenie",
- zmniejszono wymagania do nauczenia się umiejętności:
* "Szybkiej nauki" (wymaga teraz tylko 30 prastarej wiedzy),
* "Akrobatyki" (mniej PN, lecz wymaga od nas zręczności),
* "Odporności na chłód" i "gorąco",
* "Otwierania zamków" i "kradzieży kieszonkowej" na poziomie II i III,
- zmieniono obrażenia kolczastej pałki i pałki nabijanej gwoździami,
- tarcze ponownie dają bonusy do ochrony przed ostrzami i uderzeniami (nie duże),
- zwiększono premie do punktów many z kosturów magicznych,
- pancerze bandytów nie wymagają już zdolności złodziejskich,

Zmiany wymagające rozpoczęcia nowej gry:

- usunięty błąd z dwoma pancerzami na Thorusie,
- zwykłe gobliny (zielone) zostały osłabione,

Instalacja:
Skopiować plik "Templates.m14" do folderu "Gothic 3\Data", zastąpić istniejący,
Oczywiście wymagane poprzednie wersje (2.0 i 3.0),

DOWNLOAD:
http://www.mediafire.com/download/kqnzmybmse03mo1/PATCH3.1.rar

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
--------------------------------------------------------------------------------

PATCH 3.2

Zmiany nie wymagające rozpoczynania nowej gry:

- zaimplementowano poprawki z ostatniej (31.07.2016) łatki CM 3.0, nie należy jej osobno instalować,
- zmniejszono wymagania do nauki umiejętności alchemicznych (względem CM 3.0),
- do nauki umiejętności związanych z trofeami myśliwskimi nie potrzeba już umiejętności "cichy łowca" czy zdolności myśliwskich,
- naprawiono problemy z bonusami od magicznych kosturów i kilku broni,
- dwuręczny miecz Angara jest teraz o wiele silniejszy,
- zmieniono właściwości receptury i mikstury Embarla Frigasto,

Zmiany wymagające rozpoczęcia nowej gry:

- dodano nowych przeciwników w 19 różnych miejscach , niektórzy unikatowi, tacy jak np. królowa pełzaczy, smoczy krwiopijca, wojownicy cienia czy pradawne smoki (dodano screeny),
- wilki, dziki, krwiopijcy, zębacze, mroczne zębacze i rozpruwacze zostały osłabione,
- Cyrus, Topork i bandyci koło latarni Jacka zostali osłabieni,
- naprawiono dziwne zachowania ognistych jaszczurów podczas walki, od teraz walczą normalnie,
- zwiększono ilość szczawi królewskich, permamentnych eliksirów życia i smoczych składników (jajka, serca, itp.) do znalezienia w grze,
- dodano 2 nowe miecze dwuręczne,
* projekt kowalski na jednego z nich,
- "Zabójca Smoków" znów możliwy do zdobycia jedynie poprzez wykucie go,


Screeny:

Spoiler








Instalacja:

Skopiować pliki z folderu "Data" do folderu "Gothic 3\Data", zastąpić istniejące,
Oczywiście wymagane poprzednie wersje (2.0 ,3.0 i 3.1),

Dodano wersję "all-in-one" ze względu na dużą ilość patchy, zawiera wszystkie poprzednie wersje i instrukcję,

DOWNLOAD:

Patch 3.2 http://www.mediafire.com/download/aam2zxu47cpw2bg/PATCH_3.2.rar
ADRENALINE 3.2 "all-in-one" http://www.mediafire.com/download/o1zze7a7d0tn7yz/ADRENALINE_3.2_ALL_IN_1.rar

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
https://www.youtube.com/watch?v=JrNULOZEXBQ


Nowa wersja mojego systemu uników.

Co nowego?
- animacje podczas uniku (wykorzystano animację skradania się),
- szybsze i płynniejsze uniki, ogółem bardziej użyteczne,
- wyeliminowano błędy, takie jak :
* nieudane uniki,
* opóźnienia w wykonywaniu uników,
* błąd po którym nasza postać stawała się ultra szybka,

Ułatwiono aktywację ADRENALINE MODE i uników - teraz wystarczy uruchomić plik "AUTORUN.bat",
a pliki .ct i skrypt .ahk same się uruchomią, na dodatek plik .ct automatycznie wybiera proces gry,
ustawia speedhack'a, zmienia i zamraża wartości wytrzymałości,

Uniki wykonujemy klawiszem "SHIFT",
Wymagane ustawienie czynności "skradanie się" pod klawisz "Q" w opcjach gry
(ustawiając domyślne klawisze gry, czyli CTRL/ALT w skrypcie .ahk napotkałem problemy),
Instrukcja jak zmienić klawisz odpowiadający za uniki w pliku tekstowym w archiwum do pobrania,

DOWNLOAD:
http://www.mediafire.com/download/lpo5vnomo1tflxr/DODGEv2.rar

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
IMO lepszym rozwiązaniem od biegania za roślinkami w celu zwiększenie swoich maksymalnych Punktów Życia byłoby zastosowanie systemu z poprzednich odsłon Gothica - wraz z awansem Beziego na kolejny poziom automatycznie zwiększają się jego maksymalne PŻ o daną wartość.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#7 2016-08-21, 17:59(Ostatnia zmiana: 2016-08-21, 18:26)
IMO lepszym rozwiązaniem od biegania za roślinkami w celu zwiększenie swoich maksymalnych Punktów Życia byłoby zastosowanie systemu z poprzednich odsłon Gothica - wraz z awansem Beziego na kolejny poziom automatycznie zwiększają się jego maksymalne PŻ o daną wartość.

Wiem, ale nie byłem w stanie tego zrobić.
Na szczęście, parę dni temu poprosiłem jednego pana (Georga) na wog.de o zrobienie skryptu na to, i obecnie wzrost HP jak w G1/G2 jest możliwy - po zainstalowaniu skryptu, w pliku .ini możemy sobie ustawić ile chcemy dostawać Punktów Nauki i Punktów Życia co każdy "level-up".

Jak ktoś chce, może sobie skrypt wypróbować http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1469566-2-kleine-Mod-Fragen?p=25052678&viewfull=1#post25052678


Już skalibrowałem pod to mojego modzika (wyrąbałem te potionki, nauka PŻ dalej jest zablokowana, dostajemy 6HP co poziom, ziele królewskie nic nie daje, eliksir życia z 3 ziel daje nam teraz +1 punkt nauki zamiast HP - to sprawi że nie można sobie "ztankować" postaci), tylko muszę jeszcze pare rzeczy popoprawiać (trochę narobiłem bałaganu w ostatniej wersji) i trochę po dodawać i pozmieniać i wrzucę nową wersję pod ten skrypt HP :)

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czy ten twój mod można używać normalnie z quest packiem, konsekwencjami i conten modem?
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Czy ten twój mod można używać normalnie z quest packiem, konsekwencjami i conten modem?

Można go używać tylko i wyłącznie z Update Packiem 1.04.10, Quest Packiem, CM 3.0 FINAL z zainstalowanymi Konsekwencjami. Inaczej prawidłowo nie zadziała.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A dałbyś radę poprawić, żeby wilki i inne potwory takowe nie atakowały szarżą kilku ciosów? ;f
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
A dałbyś radę poprawić, żeby wilki i inne potwory takowe nie atakowały szarżą kilku ciosów? ;f

Niestety nie, nie mam bladego pojęcia jak to zrobić dla wybranego przeciwnika z osobna (przeszukałem chyba wszędzie).
Wiem jedynie jak to wyłączyć bądź włączyć dla wszystkich istot w grze na raz (NPC i potwory).
Jak to wyłączysz, potwory będą spokojniejsze, ale znów NPC'ci zaczną walczyć jak by chcieli a nie mogli (zadają 1 cios->robią przerwe->1 cios->przerwa->itd.)

Co do "stunlocka", pomocne są uniki, tarcza również jak lubisz, jak nas taki wilk złapie w "stunlocka" to jeszcze można:
- skok do tyłu + unik, z dobrym "timingiem" idzie się uwolnić,
- szybkie cięcia (PPM) mogą przełamać niektóry "stun" bądź zmusić potworka do powalenia nas (system "furii" dodany na Community Patch'u),
- w ostateczności wyciągnięcie innej broni/łuku gdy jesteśmy "zestunowani" - przeciwnik grzecznie pozwoli nam wyjść ze "stunlocka" - to glitch gry,

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
https://www.youtube.com/watch?v=s9l2me1X9tw


Wyniki moich zabaw z animacjami i innymi rzeczami...

Rzeczy ukazane na nagraniu zostaną użyte w nadchodzącej wersji "ADRENALINE MODE v4"

Nadchodzące zmiany:
- zmiany w animacjach i zachowaniach przeciwników, min. te ukazane na nagraniu,
- nauka HP nadal zablokowany, lecz gra będzie przystosowana pod nowy skrypt autorstwa George'a (http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1469566-2-kleine-Mod-Fragen?p=25052678&viewfull=1#post25052678) - możemy tylko rozwinąć HP poprzez zwiększenie poziomu postaci - co każdy awans
otrzymujemy bonus do maksymalnego HP, tak jak w G1/G2,
- wiele nowych rodzai:
* potworów - przykłady ukazane na nagraniu, będzie również dużo innych - głownie są to elitarne potwory, ogrom nowych spawnpointów - świat gry stanie się niebezpiecznym miejscem...
* broni - jednoręczne miecze, tarcze, włócznie, dwuręczne miecze i topory (głównie dużo nowych dwuręcznych mieczy i toporów - mój mod jest pod te bronie nastawiony),
* pancerzy,
* wykorzystanie modeli/tekstur ze Zmierzchu Bugów,
- przeskalowane niektóre istniejące już potwory - np. Zębacze, Cieniostwory - wielkością przypominają te z G1/G2,
- postaram się naprawić błędy i niedopatrzenia z ostatniej wersji (a jest ich sporo),
- zbalansowanie rozgrywki - chodzi tu o statystyki broni, zbroi, potworów, NPC'tów,
prędkość ich poruszania się, zasięg ataku, itp.
- orkowie bardziej potężniejsi niż ludzie, będzie większa różnica pomiędzy nimi,
- zmienione wymagania do wyuczenia się niektórych umiejętności,
- zmienione właściwości wielu przedmiotów - receptur, pożywienia, napoi (np. pewien napój dodaje teraz Punkty Nauki),
- dokładniejsza kalibracja potworów pod "DODGING SYSTEM v2",
- wyczyszczone pliki mojego moda z niepotrzebnych plików, lepsze posortowanie w ".lrentdat'ach" (narobiłem tam bałaganu),
- poprawiono błędny zasięg kolizji niektórych broni,
- dodano "smugi" podczas animacji ataku dla każdej broni białej (można to zobaczyć na Krush Irmak'ach i toporkach na nagraniu) - w grze wiele z nich jej nie posiadało,

Wszystko to co zaplanowałem jest proste i możliwe do zrobienia - niestety, trochę czasu na to potrzeba. Niektóre punkty już zrealizowałem.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#13 2016-09-10, 16:49(Ostatnia zmiana: 2016-09-10, 16:55)
Wow, to jest zajebiste :)

Nieźle ci idzie z tym modem, patrząc że to modding g3 :F
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Wow, to jest zajebiste :)

Nieźle ci idzie z tym modem, patrząc że to modding g3 :F

Dziękuję  :ok:

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy

potezny2

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#15 2016-09-10, 19:45(Ostatnia zmiana: 2016-09-11, 11:18)
Wow,dobra robota. Daje props,bo naprawde na niego zasługujesz :)

Post połączony: 2016-09-11, 11:18
Hm... Jeśli byś dał rade to zrób coś jeszcze z tymi buntownikami. Żebyśmy nie musieli sami z paroma buntownikami odbijać miast :D
 

darekstrzalka4

darekstrzalka4

Użytkownicy
posty86
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czemu nie widze orków, tylko ich bronie i odłogsy słyszę? zrobiłem wszystko tak jak napisane + zaznaczona opcja orków z G2 w CM3.0 i czy tą opcje w Cheat Engine muszę powtarzać przy każdym wlączeniu Gothica?
 

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też tak mam :(
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Wow,dobra robota. Daje props,bo naprawde na niego zasługujesz :)

Post połączony: 2016-09-11, 11:18
Hm... Jeśli byś dał rade to zrób coś jeszcze z tymi buntownikami. Żebyśmy nie musieli sami z paroma buntownikami odbijać miast :D

Dzięki. Już to testowałem - zrobiłem to metodą, że po wybraniu opcji dialogowej rozpoczynającej rewolucję spawnują się buntownicy przy imiennych NPC'tach obecnych w mieście. Dobrze to działa w Cape Dun, ale wpuszczając NPC'tów do Geldern czy nawet Trelis podczas rewolucji mój komp niemal nie wybuchnął (ciężko mi było nawet obrócić kamerę :lol2:) Także dałem sobie spokój i nie wsadziłem tego do moda.

Ale raczej powrócę do tego pomysłu a to przez zwiększony poziom trudności. Myślę, że stopniowe wywoływanie NPC'tów na zewnątrz miast gdy reszta walczy w środku powinny ominąć problem z FPS'ami :ok: Dospawnuje się paru buntowników na zewnątrz miast po dialogu i powinno być dobrze  :ok:

Czemu nie widze orków, tylko ich bronie i odłogsy słyszę? zrobiłem wszystko tak jak napisane + zaznaczona opcja orków z G2 w CM3.0 i czy tą opcje w Cheat Engine muszę powtarzać przy każdym wlączeniu Gothica?

Nie mam bladego pojęcia.... hmmmm zainstalowałeś Orków wersję LITE? Zapomniałem o tym wspomnieć że robię moda pod tą wersję, być może wersja Ork FULL sprawiła problem...

Co do Cheat Engine, to niestety tak - zawsze przy pierwszym wczytaniu po uruchomieniu gry. Mam nadzieję że używasz pliczków z "DODGEv2" -  tam tylko minimalizujesz grę po wczytaniu zapisu/rozpoczęciu nowej gry, kilkasz "AUTORUN.bat" a CE, wszystkie w nim opcje i skrypt ".ahk" same się włączają.
Nic na to nie poradzę - ale jedno zminimalizowanie gry na parę sekund po wczytaniu zapisu takie straszne nie jest  :ok: Później niczym się już nie martwisz - jak umrzesz, wczytasz grę to wszystko jest cacy.

Nie zapomnij złapać choróbska  :ok:

Też tak mam :(

Wersja FULL czy LITE orków?  ;(
Ja tak nie mam  :ok:

darekstrzalka4

darekstrzalka4

Użytkownicy
posty86
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiesz co dopiero, co obczajam twojego moda, i teraz pobieram DOdgeV2 nie zauważyłem nowszej wersji. Co do orków wydaje mi się że mam zmieszane z Gothic 2  i normalne, bo na począku gry, gdy odbijamy Ardei, widze ze 2/3 orki normalnie reszta to duchy. 
Edit; po reinstalacji i wybraniu opcji bez orków z g2 to samo.
Edi2: Po zainstalowaniu orków w wersji lite wszystko działa bez zarzutów.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry