.3ds świata z klasycznego G2 29589 103

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 14.11.2015 roku

Wyświetleń 29589

Odpowiedzi 103

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Bo jak chcem zmienić texture to musze to zrobić w pliku 3ds a potem skomppilować zena do którego się odnosi ten 3ds
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ale już ci wcześniej mówiono, że tych plików nigdzie nie ma. Prawdopodobnie jedyną opcją będzie otworzenie całego świata programem do grafiki 3D z pluginem Kerraxa. Ale jeśli masz słaby procesor, świat będzie się wczytywał cały dzień.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A jednak nie chce mi się wieżyć że gościu co zrobił classic moda tak się z tym bawił no musi być prostszy sposób.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Skoro to był classic mod, to używał NewWorld.zen z podstawowego g2, nie zmieniał tekstur więc nie dekompilował świata, co za tym idzie nie potrzebował plikow .3ds aby wrzucić świat z  podstawki do nk
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Acha no cuż szkoda a wie ktoś jak bym mugł podzieluć ten świat chodzi mi jak zrobiç go na równe kawałki
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jak kupisz słownik i go ogarniesz to Ci pomogę.  ^^
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Kurna, człowieku nie szkoda ci czasu na to? Świat prawie niczym się nie różni od NK.

Naprawdę, czas na to przeznaczony nie jest warty tego.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
NIE DA SIĘ, NIE PODZIELISZ GO NA KAWAŁKI PONIEWAŻ MUSIAŁBYS GO KOMPILOWAĆ A WTEDY ZACZNIE ON CZYTAĆ 3DSY Z NK, LUDZIE NA FORUM PISALI CI ŻE JEDYNYM PRAWDOPODOBNIE SPOSOBEM NA TO JEST WCZYTANIE CAŁEGO ZENA DO PROGRAMU JAK BLENDER czy też 3DS MAX ZA POMOCĄ WTYCZKI KERRAX IMP/EXP Czaisz temat?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
No to się imbecylu spytałem jak go podzielić np. W blenderze a zresztą to ja ci wytłumaczyłem jak jest z tymi 3ds i zen więc chyba wiem.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Oh God... why? Powiedzcie mi, że 99 w jego nicku to nie rocznik, albo stracę wiarę w dzisiejszych uczniów szkół średnich/gimbusów.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
No to się imbecylu spytałem jak go podzielić np. W blenderze a zresztą to ja ci wytłumaczyłem jak jest z tymi 3ds i zen więc chyba wiem.
Przepraszam nie denerwuj się, nie chcę mieć problemów z rocznikiem 99 :D

Poszukaj odpowiedzi na forum będź w googlach które przyprowadzą cię do forum, poczytaj o tym jak zainicjować w blenderze bądź w 3ds max'ie pluginy kerraxa, i ucz się obsługi blendera bądź 3ds max'a jeśli interesowało by cię to to mogę ci powiedzieć z góry że nie ogarniesz blendera ani 3ds max'a co najwyżej wings'a, nie żebym był lepszy xd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Oh God... why? Powiedzcie mi, że 99 w jego nicku to nie rocznik, albo stracę wiarę w dzisiejszych uczniów szkół średnich/gimbusów.
Wątpię czy to 99. To chyba 2001. http://themodders.org/index.php?topic=24300.msg1222301#msg1222301
Choć nawet ja w jego wieku aż tak ułomny nie byłem :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Zgadłeś 2001 2 gim

Post połączony: 2015-11-17, 22:33
Dobra kij wątek i tak za duży jak na taki temat ogłaszam wszem i wobec że można go zamknąć

Post połączony: 2015-11-17, 22:34
No to się imbecylu spytałem jak go podzielić np. W blenderze a zresztą to ja ci wytłumaczyłem jak jest z tymi 3ds i zen więc chyba wiem.
Przepraszam nie denerwuj się, nie chcę mieć problemów z rocznikiem 99 :D

Poszukaj odpowiedzi na forum będź w googlach które przyprowadzą cię do forum, poczytaj o tym jak zainicjować w blenderze bądź w 3ds max'ie pluginy kerraxa, i ucz się obsługi blendera bądź 3ds max'a jeśli interesowało by cię to to mogę ci powiedzieć z góry że nie ogarniesz blendera ani 3ds max'a co najwyżej wings'a, nie żebym był lepszy xd
A i tak dla informacji blendera zaczełem po mału ogarniać
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dark

.3ds świata z klasycznego G2
#93 2015-11-18, 12:14(Ostatnia zmiana: 2015-11-18, 12:22)
Noo to może jedynie przejście kolo piramid,
Nie tylko tam, zmieniono też okolice farmy Lobarta. W oryginalnym g2 tam gdzie stoi greg jest skalna sciana. W nocy kruka zmieniono w meshu to, ze dodano schody zejsciowe z farmy i kawalek drogi. Wydaje mi się, że to nie jedyne zmiany w meshu. Przy okazji to sprawdze

Post połączony: 2015-11-18, 12:22
https://www.youtube.com/watch?v=dXDkoCnKDWU

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Takie zmiany mogą zostać chodzi mi główne o to przejście.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
To weź w spacerze dodaj skały jako zawalone przejście...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
spoko dobry pomysł dzięki tera już definitywne temat do zamknięcia
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Co tu się kurwa wyprawia? Co to za wprowadzania trzeciego (o boże...) pokolenia modderów w błąd? 
Nie znacie się to się kurwa nie wypowiadajcie. 
Da się podmienić 3ds z skompilowanego świata, nawet na kilka (!!) sposobów. Lifehack który stosowałem ze względu na niechęć do spacera... zmiana nazwy 3ds potem po prostu, notatnikiem, po chamsku zmieniałem visual świata w zenie. 
Jedynym problemem z taką podmianą leży w ilości poprawek jakie trzeba nałożyć ręcznie w spacerze (voby etc). 
Jak mi się będzie chciało/będę pamiętał/nie będę miał nic lepszego do roboty to w sobotę może zrobię Ci gotowca. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jak mi się będzie chciało/będę pamiętał/nie będę miał nic lepszego do roboty to w sobotę może zrobię Ci gotowca.
To znaczy mniej więcej u Sawika "Nie no kurwa, w dupie to mam xD"
Po takich tekstach czekałem długo na cokolwiek od niego... oh wait. Kiedy mi to wszystko prześlesz ?  :lol2:
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się podmienić 3ds z skompilowanego świata, nawet na kilka (!!) sposobów.
Tego chyba nikt nie negował. Ale problem założyciela tematu polega na tym, że chce sobie te .3dsy zawarte w zenie z podstawki edytować (teksturować), a że nigdzie nie są one dostępne,  chyba jedyną drogą jest wyciągnięcie ich jakimś blenderem z samego zena? Ewentualnie bazowanie, na 3dsach z nocy kruka i przeklejenie do nich tylko miejsc które się różnią (tak chyba byłoby prościej i szybciej) w programie graficznym. Może czegoś nie zrozumiałem, ale nie bardzo widzę jak sposób, który opisałeś miałby mu umożliwić teksturowanie tych 3dsów skoro on ich nie posiada?

Lifehack który stosowałem ze względu na niechęć do spacera... zmiana nazwy 3ds potem po prostu, notatnikiem, po chamsku zmieniałem visual świata w zenie.
Jedynym problemem z taką podmianą leży w ilości poprawek jakie trzeba nałożyć ręcznie w spacerze (voby etc).
Zdarzyło mi się kilka razy edytować uncompiled zen notatnikiem zmieniając właśnie nazwy meshów podłoża, ale nie zauważyłem potem jakichś negatywnych skutków ubocznych. Mógłbyś przybliżyć temat?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry