G2NK - Zagadka Orków 227277 344

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 29.08.2015 roku

Wyświetleń 227277

Odpowiedzi 344

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Jest na WOGu gotowy zen wystarczy tylko wejść i zobaczyć  :facepalm:.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Tak w ogóle to nie powinno się tam nawet tlić ponieważ nikogo tam od dawna nie było a jeszcze nigdy nie widziałem wiecznie palącego się ognia. A z wog'a to tylko wymysł fanów (nie chodzi mi o podłoże).
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Dla twojej wiadomości, jest to uzasadnione fabularne.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Acha chyba że. A uchylisz rąbka tajemnicy?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mogę powiedzieć. Otóż po tym jak zawaliła się stara kopalnia została tam wysłana ekspedycja która miała za zadanie zbadać tą kopalnie, ale to co zastali na miejscu zaważyło o losach całej ekspedycji (ten wątek zamierzam zrealizować w gothicu 1 jako zapowiedź Zagadki Orków). W modyfikacji później się tam wybieramy wraz z jednym paladynem.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Czyli robicie dwa mody czy po prostu taka historia zostanie opowiedziana w zagadce orków?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tzw. Prolog.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie robimy dwóch modyfikacji na raz. To co napisałem wyżej odnosi sie do projektu który planujemy po tym jak skończymy tą modyfikacje. Robota nad dwoma modami znacznie by nam utrudniła prace dlatego to co napisałem wyżej wlicza sie do projektu gothica 1.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Ostatnio trochę pograłem w waszego moda, i mam kilka sugestii co do kilku kwestii:
1.Skoro Obóz Bractwa znalazł się w miejscu występowania Smoczego Zębacza, to te Zębacze, tutaj aż dwa, powininny znaleźć się trochę dalej, niż to jest w wersji demo v4, gdyż atakują one i zabijają Gaana, a później padają od ostrzy Strażników z obozu, a to my mieliśmy się nimi zająć dla Gaana.
2.Wilki przed kopalnią obok tawerny mogłyby być nieco od niej dalej, żeby strażnik tej kopalni ich nie zabijał. Mogłyby grasować na ścieżce, obok jednego z drzew na przykład.
3.Z tą rzepą Lobarta fajnie by było (moim zdaniem), gdyby ten złodziej kradł z pola jedynie kilka z nich, a nie wszystkie, tzn. zbieramy te, co są na polu, oddajemy Lobartowi, a ten stwierdza, że przynieśliśmy mu ich za mało. To zbieranie rzep z pola było fajne jak na początek gry, i budowało wiejski klimat, szkoda by więc, żeby całkowicie zniknęło.
4.Z postaci, które pojawiają się w modzie, a były z nami w Kolonii, dobrze by było, gdybyście jednak odpuścili sobie Mordraga (tylko moim skromnym zdaniem!!!), gdyż w G1 mogliśmy go zabić na zlecenie Thorusa.

Proszę, byście wzięli moje propozycje pod uwagę, szczególnie te odnośnie bestii, nie każdy lubi, jak mu się PD sprzed nosa zabiera. Moglibyście też przenieś te wilki zza pleców Grega, gdyż i on zabiera nam doświadczenie, a to z początku gry nie jest w żaden sposób miłe. Powodzenia w dalszych pracach życzę.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Dzięki wielkie za to że je piszesz, jestem z tego powodu zadowolony :)

Odpowiem na powyższe punkty:

1. To już wcześniej zauważyłem. Ten zębacz z początku gry zostanie przeniesiony w inne miejsce w pełnej wersji. W wersji demo całkowicie o nim zapomniałem.

2. Przeniesiemy je. Zawsze to troche więcej ekspa dla gracza :).
3. Zastanowie sie jeszcze nad tym. Ta sugestia sama w sobie nie jest zła.
4. Niestety ale tu Mordrag zostaje. Jest z nim związane zadanie w 2 rozdziale.

Jeśli masz jeszcze jakieś sugestie lub opinie to pisz. Odniose sie do nich.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Co do Mordraga, to i tak pewnie większość graczy szła z nim do N.O, a jeśli jest jeszcze powiązany z zadaniami, to niech zostanie, zawsze to kolejny znajomy ze starych czasów. No i może jego obecność dobrze podsycić klimat całej gry, jak wiadomo, nie jeden bandzior z Kolonii uciekł, a nie każdy chce legalnie pracować (jak Bezi) albo kraść owce i spać po pieczarach, można jego postać dobrze wykorzystać. Taki półlegalny "człowiek interesów", łasy na nie do końca prawe układy i obrót podejrzanymi towarami może być źródłem wielu zadań.
Przy okazji, fajnie by było, gdyby Talas, po odwiedzinach w jaskini, wracał do miasta, i na odchodne mówił nam, że może nas kiedyś zaprowadzić do Obozu Sekty, jeśli później będziemy chcieli, bo z tego, co pamiętam, od razu to robił, a nie każdy chce od razu iść z nim tak dość daleko. Kto nie wie, jak to z nim wygląda, pójdzie za nim do jaskini, a później odkryje, że gość chce iść kawał drogi do obozu - i co zrobić ? Zostawić go w tej jaskini ? Trochę dziwnie by to wyglądało, jakby tam czekał kilka dni, aż oddamy mu to, czego szukał, dopiero, gdy będziemy chcieli iść do jego braci z Sekty. Mógłby też w jaskini nas zapytać, czy chcemy iść z nim od razu, czy później, jak pozałatwiamy inne sprawy w mieście. To też warto przemyśleć.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mordrag cały czas w Khorinis robi lewe interesy. Co do jego postaci to zamierzam dodać jeszcze kilka fajnych zadań. Szkoda marnować potencjał tej postaci. Co do Talasa to pomyśle jeszcze. Na początek tamte tereny nie są zbyt łatwe dla gracza z np. 5 levelem. Tak jak pisałem kiedyś koncepcje w trakcie prac mogą sie zmieniać więc i to też może ulec zmianie. Za niedługo założe dodatkowy temat odnoszący sie do zadań. Potrzebuje nowych zadań a Wasze pomysły na zadania mogą być przydatne.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam jestem Laren pracuję dla grupy Darkmodders i SoulFire jako grafik 3D. Z braku wolnego czasu i masy obowiązków w tym roku nic nie ruszyłem ale chciałbym przedstawić wam co wykonałem w poprzednim.
 
Jestem w trakcie robienia świata gry, niewielkiej lokacji położonej gdzieś za górami ''Khorinis'' .
Przedstawiam rendery:


Czerwony:Ruiny zamku w którym osiedlili się paladyni.
Niebieski:Kopalnia,jaskinie,jeziorko,wodospad.
Zielony:Świątynia innosa
Fioletowy:Tereny ''zła'' Grobowiec.










Mam nadzieję ,że się podoba. Myślę ,że świat jest ukończony w 40%.


 

MatisiakX

MatisiakX

Użytkownicy
posty9
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Gra się zapowiada ciekawie :)
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Prace nad modyfikacją w dalszym ciągu trwają. Dzięki pomocy grafikom, dobrze obeznanym z tworzeniem nowych pancerzy, został stworzony nowy pancerz który zobaczymy w pełnej wersji modyfikacji. Będzie go można zdobyć jako nagrodę za zwycięstwo na arenie. Chce także podziękować owym grafikom. Są to: Draks i Johnts. Bez Was ten pancerz by nie powstał.

A teraz żeby dłużej nie przeciągać przejdźmy do prezentacji nowego pancerza:



 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Hola hola, przecież to pancerz ze wstępnych grafik koncepcyjnych Gothic 2. Tekstura jest w plikach gry, a hełm to wiadomo.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zgadza się ale w grze ten pancerz nie występuje (wiadomo, po za teksturą). Więc określenie nowy pasuje jak najbardziej.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
W sumie model faktycznie nowy.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Strasznie się wszystko zlewa, jeśli chodzi o teksturę, prawie nie widać naramienników. Ogólnie ciężko ocenić model.
 

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Pomysł bardzo fajny, modyfikacja jak dla mnie bardzo złożona. Przeszkadza mi tylko wielkość Obozu Bractwa i brak możliwości przystąpienia do niego. Ale props leci.
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry