G2NK - Zagadka Orków 226737 344

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 29.08.2015 roku

Wyświetleń 226737

Odpowiedzi 344

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedyś prosiłem o solucję albo jakąś dokładniejszą liczbę zmian, będzie coś takiego ?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
Moderator działu

G2NK - Zagadka Orków
#81 2015-12-16, 21:32(Ostatnia zmiana: 2015-12-17, 20:57)
Mogliśmy ale ostatecznie wyszła wersja tylko okrojona do wersji demo.

Kiedyś prosiłem o solucję albo jakąś dokładniejszą liczbę zmian, będzie coś takiego ?

Tak, będzie. Za kilka dni jak ukończę kilka rozpoczętych prac wrzucę zmiany i to co zamierzam dodać. Odnośnie solucji z zadaniami to postaram się napisać w wersji wskazówek, nie chce pisać gotowców bo to niszczy całą rozgrywkę dla gracza.

Post połączony: 2015-12-17, 20:55
Zgodnie z prośbą Jakuba91 zamieszczam wam tutaj to co dodaliśmy do wersji demo, co zamierzamy dodać i nad czym teraz pracujemy.

Zielonym kolorem - oznaczane będą punkty które zostały już wykonane.
Niebieskim kolorem - oznaczane będą punkty które są własnie realizowane.
Czerwonym kolorem - oznaczane będą punkty nad którymi prace nie zostały jeszcze rozpoczęte.

Rzeczy dodane do wersji demo:

- 29 nowych zadań - w pełnej wersji będzie ich o wiele więcej.
- Nowe czary - z czego w wersji demonstracyjnej jest dostępna tylko pirokineza.
- Tekstury przeniesione z G1 - w tym tekstury orków, pancerzy itp.
- Nowe lokacje.
- Nowe gildie, mianowicie "Mag Wojny" i "Strażnik Królewski" - w wersji demonstracyjnej dostępna jest tylko gildia strażnika królewskiego.
- Nowe monologi.
- Nowe rutyny postaci - spanie na ziemi a także rutyna używana w G1 przez Thorusa.
- Zaklęty róg - przedmiot gotowy ale całkowicie pominięty w wersji demonstracyjnej.
- Nowe voby.

Zmiany w wersjach demo:

- Został naprawiony bug z oddawaniem Lobartowi rzepy.
- Został naprawiony bug z Valentino i Talasem.
- Zostały naprawione dialogi u Miki odnośnie ksiąg Diomedesa.
- Został naprawiony bug z Alzarem i kowalem Tomem.
- Został naprawiony błąd związany ze zbyt wczesnym udaniem się łowców do magów wody.
- Naprawiono denerwujący błąd w trakcie dialogu z Ignazem. W jego trakcie atakowała nas tajemnicza postać.
- Przywrócono szybszą możliwość dostania się do klasztoru.
- W demo V4 zostały wprowadzone dwie postacie oraz dwa wątki związane z późniejszą fabułą toczącą się w pełnej wersji.

Wszystkie poprawki zostały opisane od wersji demo V1 aż do demo V4.

Pozostałe założenia:

- Łuczarstwo i związana z tym umiejętność.
- Nowe przedmioty związane z łuczarstwem.
- Wątek związany z zaklętym rogiem.
- Wątek Górniczej Doliny jak i jej design.
- Nowe lokacje - narazie w trakcie tworzenia jest górska lokacja.
- Kolejne nowe czary związane z drogą maga wojny.
- Dodatkowy 7 krąg związany z drogą maga wojny.
- Rozbudowany wątek orków.
- Wątek kuriera Bractwa Śniącego - możliwość zostania ich kurierem oraz misje z tym związane.
- Kilka nowych potworów.
- Nowe cutscenki.
- Możliwość nauczenia się orkowego języka, będą trzy stopnie.

Narazie to by było tyle z tego co zaplanowaliśmy. W trakcie dalszych prac na pewno będą się nasuwać nowe koncepcje jak i mogą  się zmieniać założenia. O dalszych postępach prac będą was informować nie tylko ja ale i też moi współpracownicy.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękueje. Mam kilka modów do przejścia i arcanie do skończenia. 29 nowych zadań to sporo ale chyba poczekam z grą na dalszy etap twojej produkcji :) Powodzenia
 

ModziarzPL

ModziarzPL

Użytkownicy
posty44
Propsy5
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie to, że się czepiam, ale moim zdaniem zamiast "Maga Wojny" lepiej pasowały "Mag Bojowy". Niby to kosmetyczną zmiana,ale brzmi o wiele lepiej.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jak już to Mag Bitewny, ale niech nazywa sobie jak nazywa. Mi się nie podoba ten siódmy krąg, ale to tylko moja opinia :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Wezmę to pod uwage :)

Co do 7 kręgu to będzie to specjalny krąg skierowany pod czary drogi owego maga. Chodzi tu o to by mocniejsze czary, które wprowadzimy nie było tak łatwo sie ich wyuczyć i używać.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajne -czekam na pełną wersję. Powodzenia w dalszych pracach  i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Fajne -czekam na pełną wersję. Powodzenia w dalszych pracach  i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

Dzięki :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A na kiedy mniej więcej planujecie skończyć moda?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Narazie ciężko mi jest to określić. Zostało nam jeszcze sporo roboty. Jeśli się uwiniemy to do końca tego roku powinniśmy się wyrobić.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
Moderator działu

G2NK - Zagadka Orków
#90 2016-01-13, 19:03(Ostatnia zmiana: 2016-01-13, 19:17)
Prace nad modyfikacją cały czas trwają. Na dzień dzisiejszy pracujemy nad kilkoma rzeczami, m.in:

- Vobowanie nowej lokacji (kopalnia)
- Warsztat łuczarski i związana z tym umiejętność.

Udało się nam dokończyć funkcje wyboru strzał, teraz będzie można używać każdego rodzaju strzały. Pokazał bym wam filmik przedstawiający tą funkcje ale mój laptop skutecznie mi to uniemożliwia. Jeśli uda mi się nagrać ten filmik, bez żadnych lagów ani ścin, to pokaże wam tą funkcje.

Po więcej informacji zapraszam na nasz blog: darkmodders.16mb.com
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Tomcio

Tomcio

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Macie już jakąś date na wyjścia... hmmm nie wiem jakby to powiedzieć patcha/nowej wersji bo nie wiem czy opłaca mi się czekać czy  pobrać jakby tą 1 wersje czy cos xd
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Czy tak trudno przeczytać kilka postów wyżej? :facepalm:
 
= D

Tomcio

Tomcio

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ehhh nie zauważyłem :DDD przepraszam
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
Moderator działu

G2NK - Zagadka Orków
#94 2016-01-20, 19:14(Ostatnia zmiana: 2016-01-21, 09:08)
Po tygodniowym vobowaniu opuszczonej kopalni nareszcie zakończyłem jej etap. Dlaczego ją na nowo vobowałem? Otóż po prze konwertowaniu zena nie czytał go w ogóle spacer. Podsyłam wam screeny z kopalni. Oceniajcie i piszcie co można zmienić lub dodać. Wszystko biorę pod uwagę. Po więcej informacji odsyłam także na naszego grupowego bloga: http://darkmodders.16mb.com/

































 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Tak na logikę to pochodnie ani ogniska nie powinny się palić.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tak na logikę to pochodnie ani ogniska nie powinny się palić.
Tylko wtedy jak byś wytłumaczył to że jest tam jasno? Jest kilka pochodni które tylko się tlą. W oryginalnym zenie też paliły się pochodnie. Troche wzorowałem się na nim ale zrobiłem to bardziej po swojemu :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ładnie obvobowane. Tylko się zastanawiam czy jako osobny świat i lokację mocno "korytarzową" nie zrobić lepszych modeli belek, grzybów, kryształów, rud itp ? Chyba silnik by uciągnął ?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Stworzenie nowych modeli 3ds nie jest niczym wymagającym dla silnika Gothica, chyba że ktoś przesadzi z ilością tris. Nowe tekstury też nie powinny sprawiać problemów. Co do nowych modeli to faktycznie przydałoby sie kilka nowych. Dzięki za przypomnienie, przynajmniej grafik nie będzie siedział na bez robociu :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Jak znowu podstawowy? W plikach gothic nie ma jego zena tylko 3ds a na nim nie ma niczego oprócz lokalizacji.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry