Gothic 2: Granvia 37364 96

O temacie

Autor Arkhnen

Zaczęty 3.04.2015 roku

Wyświetleń 37364

Odpowiedzi 96

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Opłaca się w ogóle robić do tego teksturę? 408 trisów...
Spoiler
Wersja 300 tris:
Spoiler
nie
 

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
 

VorgPL

VorgPL

Użytkownicy
posty26
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Klimacik wylewa się z monitora.
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jak najbardziej na propsa - Świat prezentuje się ciekawie. Jak fajną otoczkę fabularną dasz i prace się nagle nie posypią to będzie hicior ;)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Screeny super, miodzio, lokacje także. Tylko mam zastrzezenie do pierwszego screena - strasznie tam puste pola. Kiepsko to wyglada, zastosuj sie do tego:


http://www.iv.pl/images/58341075532398786682.jpg
http://www.iv.pl/images/49990446042612219324.jpg
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Tylko mam zastrzezenie do pierwszego screena - strasznie tam puste pola.
Fixed.


Dorzucę jeszcze screen z chatki D:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 18:43Tylko mam zastrzezenie do pierwszego screena - strasznie tam puste pola. Fixed.
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/Inferno/images/icons/assist.gif[/img]Click this bar to view the small image.
[img width=750,height=350]http://i.imgur.com/D03OLt5.png[/img]

Dorzucę jeszcze screen z chatki D:
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/Inferno/images/icons/assist.gif[/img]Click this bar to view the small image.
[img width=750,height=349]http://i.imgur.com/YkMP4yg.png[/img]


O kuźwa :ok: Bardzo dobrze sie zastosowales, gratualcje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mała rada: Upłoaduj pliki w jpg, a nie w PNG.
Poza tym, jest super.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Bardzo fajny, klimatyczny świat.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dodawaj ssy z GRY, nie spacera.

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
Jeśli co 10 minut będzie jakiś zwrot to to wcale nie będą niespodziewane i zaczną nużyć. Człowiek na dłuższą metę nie lubi, jak autor robi z niego głupka, co chwilę zamieszczając coś, czego nie przewidział lub nie spodziewał.
Mogą być to też mikro zwroty. Pisarze praktycznie na każdej stronie zamieszczają jeden lub dwa, by czytelnik się nie znudził.

A tak poza tym to świetne ss-y. Życzę powodzenia.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mogą być to też mikro zwroty. Pisarze praktycznie na każdej stronie zamieszczają jeden lub dwa, by czytelnik się nie znudził.
Podaj przykład :| Sporo czytam, nie pamiętam takich akcji, wyjątkami są punkty kulminacyjne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
Myślałem tu o scenariuszu. Przykładowa scena znaleziona w internecie: Bohaterka wraca do domu po nocnej zmianie. Długo szuka klucza w torebce. Wreszcie go znajduje, wkłada klucz do zamka i wtedy okazuje się... że drzwi są otwarte (pierwszy mikrozwrot). Wchodzi ostrożnie, rozgląda się, nie słyszy najmniejszego szmeru. Otwiera kolejne pokoje, wszystko jest na swoim miejscu i nikogo nie ma w środku (drugi mikrozwrot). W końcu dochodzi do wniosku, że to ona sama nie zamknęła drzwi. Uspokaja się, uświadamia sobie, że jest głodna, i postanawia przygotować śniadanie. Podchodzi do blatu kuchennego i nagle odskakuje przerażona. Na blacie leży rewolwer... (trzeci mikrozwrot)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A czyli zwykłe smęty, czaję. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Dopieszczam stare lokacje, yo. 


Also, nagrałem krótki filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=Dr2sDhmB4yY

Takie małe podsumowanie pierwszego miesiąca prac nad modem. Trochę się tnie i ma słabą jakość, ale chyba coś tam na nim widać. :lol: Jest tu jeszcze sporo do zrobienia, ale chyba do końca maja uda mi się ogarnąć te tereny. Potem zabieram się za las i obóz bandytów.

PS: Carnage Graphic Patch od Marka jest zajebisty. :ok:
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mistrzu Yoda ucz mnie swej sztuki XD
Bardzo ładnie, dbałość o szczegóły. Plus za bluszcz na ścianie domku. Jedyną rzeczą do której bym się przyczepił jest dziko rosnąca przenica.
Wiem że żółty ładnie się komponuje i daje przyjemny dla oczu kontrast ale to mało realistyczne. Może wysoka trawa zamiast albo krzaki z żółtymi kwiatami patrz forsycja obecnie ;p
Czy świat nie jest trochę za duży jak na modyfikację robioną pojedynczo ? + ogłoś się jako level designer
Powodzenia w pracach.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wszystko wygląda swietnie, naprawde. Wielki props.

Przypomina mi to niesamowicie KzW gdy zaczynał swą Rzekę :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Również uważam to za kawał dobrej roboty. Dzięki za format jpg : )
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Mistrzu Yoda ucz mnie swej sztuki XD
Bardzo ładnie, dbałość o szczegóły. Plus za bluszcz na ścianie domku. Jedyną rzeczą do której bym się przyczepił jest dziko rosnąca przenica.
Wiem że żółty ładnie się komponuje i daje przyjemny dla oczu kontrast ale to mało realistyczne. Może wysoka trawa zamiast albo krzaki z żółtymi kwiatami patrz forsycja obecnie ;p
Czy świat nie jest trochę za duży jak na modyfikację robioną pojedynczo ? + ogłoś się jako level designer
Powodzenia w pracach.
Zaszły pewne zmiany w fabule. Chata jest zamieszkiwana teraz przez zielarza, który troszeczkę zajmuje się tymi polami, ale i tak chętnie wymieniłbym je na coś innego. Problem w tym, że nie mam na co, a nie chcę usuwać tej przyjemnej żółci. Póki co, trochę kiepsko wychodzi mi roślinność więc zanim zacznę dodawać własne krzaczki jeszcze trochę czasu minie. D:

Nowe screeny, yey...


 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry