Gothic 2: Granvia 14373 96

O temacie

Autor Arkhnen

Zaczęty 3.04.2015 roku

Wyświetleń 14373

Odpowiedzi 96

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1662
Propsy717
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • online
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie wiem dlaczego chcesz konkurować z Global modem, skoro to addon, a to coś to całkiem inny wątek, nie będę owijał w bawełnę, znów jakiś mod z przerostem ambicji który nie wyjdzie.
A nawet jak wyjdzie to i tak podpierdolisz wszystkie modele do tych swoich śmiesznych rollplejów. Wyjdź.
Kolego śmieszna to może być ale twoja modyfikacja, na opowiadał że będzie rozdzielność pancerzy ni chuja nic nie będzie, jak mi ziomek pokazał waszą listę co zrobiliście to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać, Role play to jest gówno, a ja gównem się nie zajmuję, no chyba, że masz problem z analitycznym myśleniem według którego uważasz MMORPG za RP.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1233
Propsy551
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Massive multiplayer online role play game - MMORPG
Role play - RP

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1662
Propsy717
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • online
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ściślej mówiąc chodziło mi w Głownem mierze o inny tryb niż RP w MMORPG masz dodatkowe zadań możesz grać jak w na Singlu, a na RP w GMP to nic się nie robi, no chyba, że tylko cheatuje.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4672
Propsy2999
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
na opowiadał że będzie rozdzielność pancerzy ni chuja nic nie będzie
Zrezygnowaliśmy z podziału pancerzy ponieważ było to nieopłacalne patrząc poprzez czas na wykonanie/użyteczność. Gothic też mocno ogranicza, przez co widzieliśmy z tym wiele błędów które uprzykrzyłyby rozgrywkę. No i dodatkowo stwierdziliśmy że skoro ochronę zapewniają pancerz, tarcza, hełm, pierścienie i amulety, byłoby tego wszystkiego zbyt dużo, co utrudniałoby balansowanie rozgrywki.  No, ale oczywiście, mimo wielokrotnego tłumaczenia tego siadaj na Revenków, bo zły Kaczek pojechał po twoim projekcie.
jak mi ziomek pokazał waszą listę co zrobiliście to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać
Przedstaw tą listę i niech ten "ziomek" potwierdzi co napisałeś - tak, nie wierzę że ktokolwiek ci taką listę podesłał. Bo wiedziałbyś że zrobione zostało już bardzo dużo, z nowinek technicznych prawie wszystko, czekamy głównie na światy.


Jeżeli już chcesz sobie pojeździć po kaczce zrób to na jakimkolwiek innym przykładzie niż Dziedzictwo, z prostego powodu - jednocześnie jeździsz po pracy kilku innych osób, co jest raczej wysoce niesprawiedliwe.

Jeżeli ktoś ma jakieś uzasadnione sapy do prac nad dziedzictwem, zapraszamy do naszego działu - chętnie wszystko uzasadnimy lub wytłumaczymy, nie po to mamy dział żebyście obrzucali nas błotem poza nim.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1662
Propsy717
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • online
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nic nie mówiłem o Rejvenkach, tylko o samym liderze i jego modyfikacja miałem na myśli samego lidera, On wypowiedział się o moim projekcie, ja zrobiłem to samo, ja już skończyłem temat.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4672
Propsy2999
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nic nie mówiłem o Rejvenkach, tylko o samym liderze i jego modyfikacja miałem na myśli samego lidera, On wypowiedział się o moim projekcie, ja zrobiłem to samo, ja już skończyłem temat.
Mówiąc "Kolego śmieszna to może być ale twoja modyfikacja" mówisz o modyfikacji która już dawna przestała być pracą wyłącznie Kaczki, a stałą się owocem wspólnej pracy rejvenków. Pisząc " jak mi ziomek pokazał waszą listę co zrobiliście to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać" insynuujesz że wszyscy w grupie się opierdalają.

Dalej czekam na info kto ci podesłał listę i jego potwierdzenie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1662
Propsy717
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • online
  • Gothic 2 Nowy porządek
To nieistotne w tej chwili, następnym razem niech się nie wypowiada na temat mojego projektu.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4672
Propsy2999
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To nieistotne w tej chwili, następnym razem niech się nie wypowiada na temat mojego projektu.
Wręcz przeciwnie, to JEST istotne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
posty43
Propsy128
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

Arkhnen

Gothic 2: Granvia
#28 2015-04-04, 01:12(Ostatnia zmiana: 2015-04-04, 01:29)
Nowy screen:


Roślinność z L'hiver wygląda świetnie, ale od nieoświetlonej przez silnik strony prezentuje się paskudnie i strasznie kontrastuje z podłożem... czy da się jakoś zapobiec temu efektowi? http://i.imgur.com/72fPgAx.png
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5244
Propsy2024
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Cytuj
Nowy screen:
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/Inferno/images/icons/assist.gif[/img]Click this bar to view the small image.
[img width=750,height=395]http://i.imgur.com/3ZiaQZl.png[/img]

Roślinność z L'hiver wygląda świetnie, ale od nieoświetlonej przez silnik strony prezentuje się paskudnie i strasznie kontrastuje z podłożem... czy da się jakoś zapobiec temu efektowi? http://i.imgur.com/72fPgAx.png

Tak, zainstalować Gothic 2 DX11 xD
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kelten

Kelten

Użytkownicy
posty535
Propsy419
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Cytuj
Nowy screen:
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/Inferno/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1270x670.
[img width=750,height=395]http://i.imgur.com/3ZiaQZl.png[/img]

Roślinność z L'hiver wygląda świetnie, albo od nieoświetlonej przez silnik strony prezentuje się paskudnie i strasznie kontrastuje z podłożem... czy da się jakoś zapobiec temu efektowi? http://i.imgur.com/72fPgAx.png
Postaw jakąś skałę ale porozrzucaj jakieś itemy przed tym to odwróci uwagę (w sumie to nie wygląda to aż tak źle ).
Trochę te przestrzenie przypominają G3. fajnie to wygląda, niezły kawał Lvl Designu.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Send nudes
posty993
Propsy871
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Send nudes
Tak, zainstalować Gothic 2 DX11 xD
Po co ma instalować wersję alpha projektu, który w grze powoduje głównie crashe?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5244
Propsy2024
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 08:20Tak, zainstalować Gothic 2 DX11 xDPo co ma instalować wersję alpha projektu, który w grze powoduje głównie crashe?
W jakiej grze powoduje głownie crashe? Bo ja gram w połączeniu z LHiver już kilkanascie godzi (czy nawet kilkadziesiat? Pozniej spojrze) i nie mialem ANI JEDNEGO crasha. A po co instalowac? Wlasnie po to, aby zlikwidować to co napisał, umiesz czytać? :F
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Mac Dun

Mac Dun

Użytkownicy
Przed wyruszeniem należy zebrać drużynę
posty3316
Propsy940
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przed wyruszeniem należy zebrać drużynę
Widzę że dzieciaczek teraz ciśnie po Dziedzictwie, typowe  :lol2: :lol2:


Co do moda, świat wygląda porządnie, a to bardzo dużo. GL  :ok:

Motyw rozbitka, już oklepany niestety, jak wcześniej mówili  :|
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1662
Propsy717
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • online
  • Gothic 2 Nowy porządek
Całkowicie popieram Werewolfa, sam gram na DX11 razem z  LHiver dobre 20 godzin i miałem tylko jednego crasha.
 

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
posty43
Propsy128
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Siostra podsunęła mi pomysł na ciekawe uzasadnienie obecności protagonisty na wyspie. :joy: Zamiast oklepanego rozbitka... poszukiwacz przygód pragnący odzyskać skarb który przed laty ukrył na niewielkim, oddzielonym od reszty wyspy skałami wybrzeżu Granvii. Odziany w stare łachy i strawioną przez wilgotne powietrze maczetę wyrusza na epicką przygodę na pokładzie typowej, handlowej fluity, która jako jedna z nielicznych kursowała teraz do wyspy. Kapitan ryzykował życiem załogi i statkiem żeglując po wodach kontrolowanych przez orków, ale w zamian zarabiał niebotyczne pieniądze na imporcie żywności i przewożeniu największych burżujów z miasta na kontynent. Naszego bohatera interesowała podróż tylko w jedną stronę, więc wystarczyło kilka sztuk złota aby dostać się na pokład. Kiedy okręt zbliżył się już do wyspy...
 
"Cholera... to było tak dawno temu. Nie poznaję tych terenów, ale wszystko zgadza się z moimi zapiskami. To musi być tutaj..."

... wyskoczył niespodziewanie za burtę i popłynął w stronę lądu! Niestety, facet źle ocenił swoje położenie i trafił w zupełnie inne miejsce niż planował. To nie tutaj ukrył swój skarb. Bez ekwipunku i żywności samotne poszukiwania na nieznanej wyspie nie są dobrym pomysłem. To nie będzie proste zadanie.

Skarb ma jedynie zachęcić na początku do odkrywania świata. Coś jak list dla magów ognia w G1. Dajcie znać, czy może być. :ok:
 

Fabiosek

Fabiosek

Z życia złodzieja II
xxx
posty2349
Propsy1251
ProfesjaProducent
  • Z życia złodzieja II
  • xxx
Jeśli 'epicką przygodę' jest twoimi słowami to okej, ale jeśli w grze/tekście/bohater tak wypowiada to źle, wiadomo chyba o co chodzi. Powyższy pomysł na pewno jest lepszym rozwiązaniem jak motyw rozbitka, który musi wydostać się z wyspy.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1173
Propsy1494
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Jak dla mnie świetny pomysł. Tak się pisze historię, dajesz bohaterowi motyw do działania, historię, charakter. Pamiętaj żeby odzwierciedlić jego "fach" i pochodzenie w dialogach. Postaraj się też zgrabnie i płynnie przejść do dalszych działań - żeby one także miały motyw i ogółem sens.
 
makin' bacon

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
posty43
Propsy128
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Z tą epickością to nie było tak na poważnie, a w dialogach takie słowa nie ukażą się. Ech... odcinam się od świata, coraz mniej rozmawiam i coraz ciężej jest mi się poprawnie wysłowić. :redface: Czas zabrać się za jakieś książki, czy cuś.
 

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty115
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poszukiwacz przygód to raczej średni pomysł. Ktoś taki powinien już coś umieć, jeśli chodzi o walkę, mieć trochę siły i zręczności, umieć otwierać zamki (co to za poszukiwacz przygód, co nie potrafi otworzyć samotnego kufra w zatęchłej jaskini?), ściągać skóry i jakieś podstawy alchemii. Jak wyląduje taka goła pierdoła, to będzie niezbyt sensowne. Taki ktoś zginąłby na pierwszej (i ostatniej zarazem) przygodzie. A jeśli będzie już sporo umiał na początku, to będzie mniejsza frajda z rozwoju postaci. Ale może syn/córka takiego poszukiwacza? Znalazł/ła stara mapę ojca z ukrytym skarbem i wyruszył/ła na poszukiwania. To by tłumaczyło nikłe umiejętności bohatera (poniosła go/ją fantazja i przeceniła swoje siły) a także nieznajomość terenu. Ale ostatecznie wybór podejmujesz ty/twój team. Co by nie była za fabuła, i tak będzie oklepana, tyle już filmów/gier stworzono, że ciężko coś nowego wymyślić, żeby to jeszcze trzymało się kupy. Prochu nie wymyślisz, wszystko już było. Zresztą fabuła to i tak tylko pretekst do eksplorowania świata, wykonywania misji i nabijania leveli. Nie przypominam sobie, żebym w jakiegoś RPG-a grał ze względu na trzymającą w napięciu fabułę, najwyżej pojedyncze zadania takie były. Zresztą ja osobiście uważam, że zbytnie zmuszanie i silenie się na oryginalność i zwroty akcji nie jest zbyt dobre. O to chodzi w nagłych zwrotach akcji żeby były NAGŁE i NIESPODZIEWANE. Jeśli co 10 minut będzie jakiś zwrot to to wcale nie będą niespodziewane i zaczną nużyć. Człowiek na dłuższą metę nie lubi, jak autor robi z niego głupka, co chwilę zamieszczając coś, czego nie przewidział lub nie spodziewał. Poza tym są pewne kanony gier RPG, a zadanie typu "przynieś mi 5/10/x skór wilka, dzika lub innego zwierza" to już stały element, coś jak 4 koła w samochodzie. I lepiej tego nie tykać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry