GOTHIC 2: GRANVIA
Fabuła ssie, ale mam na oku kogoś kto pomoże mi ją ogarnąć. Póki co, skupiam się bardziej na oprawie wizualnej.
Tak jak wcześniej wspomniałem, nasz bohater jest rozbitkiem.
Ten Mod nie ma racji bytu. Z dwóch przyczyn. Po pierwsze robi go jedna osoba, a po drugie ... fabuła.
Dlaczego Gothic stał się kultową grą ? Ze względu na fabułę ! Nieliniową, pełną zwrotów akcji. Dialogi które wciągają do świata gry, których przyjemnie się słucha a nie przewija bo trzeba lecieć bić moby.
Skończysz mapę i co dalej ? Zapełnisz ją potworami, a potem na siłę będziesz robił misje typu, pogadaj z tym, przynieś coś tamtemu, ubij tyle tego i tego ... I nic nie będzie trzymać się fabuły, bo jej po prostu nie będzie.
Gothicowy świat naprawdę tworzy klimat, ale to i tak za mało by stworzyć z tego mod.
Póki co widzę, że po prostu latasz sobie i tworzysz świat bez większego sensu, ot tak, po to, żeby cokolwiek było. Jak ktoś kto za dużo nagrał się w Minecrafta ...
Stwórz fabułę. Główny wątek, prowadzący od pojawienia się bohatera, aż do końca gry. Co, jak, gdzie i dlaczego. Do fabuły dopasuj mapę, postacie. Potem na spokojnie będziesz mógł się zająć tworzeniem pobocznych questów. Bo jak na razie zacząłeś od złej strony. Nie ma fabuły, więc nie ma zarysu tego co ma powstać - w efekcie po pewnym czasie zaczniesz zmieniać to co już stworzyłeś, praca stanie w miejscu a potem odrzucisz projekt. Nie popełniaj tego błędu, bo z tego naprawdę mogłoby być coś dobrego.