P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny. 56722 144

Ankieta

Czy wg. Ciebie w grze powinna pojawić się dodatkowa opcja nauki i rozwoju nowych, zbalansowanych umiejętności ( Perk'ów ) ?

Zdecydowanie tak ! Perki to super sprawa - świetnie urozmaicają system rozwoju bohatera !
7 (38.9%)
Raczej tak - może z tego wyjść coś fajnego
6 (33.3%)
Nie jestem pewien - ani tak, ani nie
2 (11.1%)
Raczej nie - wole robić to "klasycznie"
0 (0%)
Zdecydowanie nie ! Toż to rozbój w biały dzień !
3 (16.7%)

Głosów w sumie: 17

Głosowanie skończone: 2015-04-22, 19:44

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 10.01.2015 roku

Wyświetleń 56722

Odpowiedzi 144

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To właśnie byłaby realistyczna sytuacja. To Gothic jest nierealistyczny pod tym względem że na na każdy ar przypada kilka jebanych jaskiń i dwa stada wilków.
Jak jest mała wyspa to ja nie widzę problemu. W gothicach nigdy nie było wrażenia, że świat jest nie realistyczny, a taki mały ciekawy świat, zwiedza się o wiele przyjemniej.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
a taki mały ciekawy świat, zwiedza się o wiele przyjemniej.
No pewnie. Wszędzie próbuje cię coś zabić i ewentualnie zjeść. Prawdziwa przyjemność :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Panowie ciezko mi w chwili obecnej precyzyjnie okreslic finalny rozmiar mapy w gotowej grze, jednak na 99% pewnosci moge powiedziec ze nie przekroczy rozmiarami mapy znanej z g3
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Ja bym wolał mniejszy świat z wieloma miejscami do eksploracji np: jaskinie, ruiny, grobowce itp.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja bym wolał mniejszy świat z wieloma miejscami do eksploracji np: jaskinie, ruiny, grobowce itp.

I wtedy wychodzi na to, że wszystko jest upchane na siłę w małym obszarze.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Tak, ale taki świat przedstawiony był w g1, g2 i g3 i przynajmniej mnie osobiście bardzo się to podobało :)
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
To jaki mamy aktualnie rok akurat nie ma znaczenia - gusta nie zmieniają się tak jak grafika. 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To jaki mamy aktualnie rok akurat nie ma znaczenia - gusta nie zmieniają się tak jak grafika.

Uwierz, że ma znaczenie. Gusta może i się nie zmieniają, ale grafika owszem.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Nie zrozumiałeś mnie - chodziło mi o to, że gusta w przeciwieństwie do grafiki się nie zmieniają. Mój błąd
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Tworzymy facjatę głównego bohatera - która wersja blizny najbardziej Wam się podoba ?

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Przez oko, reszta cienko (o ile ta blizna jest konieczna). Czyli prawa od góry.

PS Zawsze możesz zrobić ankietę, choć to i tak głównie chodzi o pytanie a nie do wyboru w sensie "Która wygra, ta zostanie".

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jak już ma być przez oko to niech to się stanie w czasie gry(nawet początku) i niech ma upierdolone to oko, bo inaczej wygląda jak metroseksualny bohater filmu dla nastolatek
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mi się najbardziej podoba ta w prawym górnym rogu i muszę się spytać kto robił facjatkę? Jest całkiem, całkiem. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Zacznijcie sami w końcu myśleć a nie z Gothic'a zrzynacie...
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zacznijcie sami w końcu myśleć a nie z Gothic'a zrzynacie...

Co kurwa?

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Mi się najbardziej podoba ta w prawym górnym rogu i muszę się spytać kto robił facjatkę? Jest całkiem, całkiem.

Sawik - od tego mamy Petera - chłopaka, który bodajże pracował kiedyś jako animator/modeler w Ubisofcie, dzisiaj robi przy jakimś innym projekcie, a w wolnym czasie pomaga nam z modelami postaci. 

A blizna będzie na wskutek wypadku, który wydarzył się na samym początku gry.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Brwi , kształt czaszki , układ włosów(nie licząc grzywki)  no i oczywiście zarost, wszystko z premedytacją wzorowane na bezimiennym.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry