P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny. 71800 144

Ankieta

Czy wg. Ciebie w grze powinna pojawić się dodatkowa opcja nauki i rozwoju nowych, zbalansowanych umiejętności ( Perk'ów ) ?

Zdecydowanie tak ! Perki to super sprawa - świetnie urozmaicają system rozwoju bohatera !
7 (38.9%)
Raczej tak - może z tego wyjść coś fajnego
6 (33.3%)
Nie jestem pewien - ani tak, ani nie
2 (11.1%)
Raczej nie - wole robić to "klasycznie"
0 (0%)
Zdecydowanie nie ! Toż to rozbój w biały dzień !
3 (16.7%)

Głosów w sumie: 17

Głosowanie skończone: 2015-04-22, 19:44

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 10.01.2015 roku

Wyświetleń 71800

Odpowiedzi 144

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
2015-01-10, 20:44(Ostatnia zmiana: 2015-03-21, 17:24)
Witam, w nawiązaniu do poprzedniego tematu:
http://themodders.org/index.php?topic=23100.msg1172970#msg1172970 rozpoczynam nowy wątek.

P01- Unreal Engine 4 powered cRPG - kontynuacja Project Gothic



Z wielką radością nasza grupa chciała by zaprezentować postępy prac nad nową grą budowaną w oparciu o nowoczesny silnik graficzny : Unreal Engine 4.
"PO1R" ( nazwa robocza )  nawiązuje bezpośrednio do projektu "Project Gothic" realizowanego przez moddera Zagłoba i jest jego rozwinięciem, zdecydowaliśmy się jednak obudować projekt praktycznie od podstaw, tak aby dokładnie odpowiadał naszym oczekiwaniom.

Silnik Unreal Engine 4.6 został wybrany z wielu przyczyn, jednak główną przyczyną zmiany silnika były duże ograniczenia Creation Engine ( zasilającego Skyrima ) , które wyszły na światło dzienne w trakcie pracy nad projektem. Obejście wspomnianych ograniczeń wymagałoby ogromnego nakładu prac programistów, co okazało się nieopłacalne pod względem czasowym.   

Wraz ze zmianą silnika graficznego, pomysł na stworzenie "Total Conversion" przemienił się w działania mające na celu zbudowanie autonomicznej gry w klimacie Gothic. Ułomność Creation Engine wynikała z jego konstrukcji - miało być to rozbudowane narzędzie dla amatorów, którzy za pomocą gotowych i dostępnych z poziomu edytora nielicznych skryptów będą mogli w pewnym stopniu zmodyfikować działanie silnika Creation Engine, niestety w trakcie czasu możliwości te okazały się dla nas niewystarczające. Przy nowym Unreal Engine 4 takie ryzyko nie występuje, nie ma tu z góry narzuconych blokad i jest to bardzo zaawansowane narzędzie stworzone specjalnie by umożliwić zbudowanie dowolnego rodzaju gry.  Prace nad P01R trwają na razie od dwóch miesięcy, jednak w najbliższym czasie planujemy przeprowadzić nabór do grupy, aby przyspieszyć tempo.

Tworzenie gry ( jak zresztą doskonale wiecie ) jest procesem żmudnym i wieloetapowym, ale liczymy że wiele godzin naszej pracy spędzonych przed monitorem przyniesie w końcu efekt w postaci klimatycznej, wciągającej i dającej dużo frajdy "oldshoolowej" gry.

Niestety z powodu praw autorskich do marki akcja gry nie będzie mogła się dziać w uniwersum Gothic , jednakże tworząc nasz produkt od samego początku inspirujemy się oryginalną serią.

Chcielibyśmy przedstawić Wam rozwiązania, którymi będzie cechował się nasz projekt PO1R ( nazwa robocza ):

* klasyczna mechanika rozgrywki cRPG w stylu "od zera do bohatera"
* brak skalowania trudności świata do lvlu naszej postaci, to będzie prawdziwe RPG, nie produkt dla 8-śmiolatków
* ciekawa, zaskakująca i nieliniowa fabuła
* świat gry podobnych rozmiarów do tego z Gothic3, wypełniony po brzegi questami, przeciwnikami, loot'em i ciekawostkami, każda lokacja na mapie będzie opowiadać graczowi własną historię
* wysokiej klasy grafika 3d nie odbiegająca od dzisiejszych standardów
* zaawansowane, destruktywne otoczenie ( mogące służyć także walce z przeciwnikami ) dzięki fizyce działającej w oparciu o Nvidia PhysX 3.3
* realistyczne animacje tworzone w oparciu o oprogramowanie motion-capture
* randomowy wygląd świata przy każdym rozpoczęciu gry od nowa ( np. tam gdzie poprzednim razem stały potwory z levelem 1 np. ścierwojady teraz będą inne potwory z levelem 1 np. kretoszczury itp. ) a zawartość skrzyń z ekwipunkiem zmieni się. Gra nie będzie nudziła tym samym układem przy każdym jej rozpoczęciu.
*Trzy rodzaje kamery:
   -klasyczna, trzecioosobowa
   -kamera trzecioosobowa "akcji" ( aka Lords of Fallen )
   -Kamera z oczu postaci bez widocznych rąk i reszty ciała
   -Realistyczna kamera z oczy postaci, czyli widzimy swoje dłonie, łokcie, kolana itp. w momecie, gdy spojrzymy w dół. Planujemy także dodać opcjonalny widok z hełmów, np. po założeniu hełmu z osłoną twarzy poczujemy się jak prawdziwy wojownik, czyli będziemy widzieć naprawdę mało ) .
* Bagienne środki "odurzające" znane z pierwszych odsłon "serii"
* wsparcie dla Occulusa Rift oraz innych googli Virtual Reality.
* spanie w łóżkach, jedzenie, pieczenie mięsa oraz wiele innych nawiązań do klasycznej serii.

Nasza gra powstaje na zasadach projektu komercyjnego. Pod koniec roku ruszymy ze zbiórką finansów na rozwój projektu, jeśli zbiórka powiedzie się, wtedy zatrudnimy profesjonalistów do dalszego rozwoju projektu. Jeśli zbiórka się nie powiedzie, ukończymy grę własnymi siłami.
 
Liczymy na wasze wsparcie w projekcie. Jeżeli znacie się na projektowaniu gier ( grafika 2D, 3D, animacje, scenariusz, level designing - zgłoście się do nas ).  Jesteśmy pełni nadziei, że pomimo kilku zmian w naszym projekcie stworzymy z tego dobrą grę! Pod koniec 2015 roku planujemy wydać grywalne demo z w pełni gotowym i działającym kodem gry, pragniemy zaoferować wam wersję rozwojową P01R już w końcówce 2015 roku na zasadzie "wczesnego dostępu" STEAM.   

Pozdrawiamy

AKTUALIZACJA 21 MARCA 2015

Pracę nad naszą grą nadal trwają, mieliśmy trochę problemów ze stabilnością edytora, jednak 3 dni temu wyszliśmy na prostą i obecnie pracę na projektem idą pełną parą.

Obecny status:

Etap 1: ( trwające )
-Prace nad konstrukcją demo mapy świata

Etap 2: ( trwające )
-Bazowe funkcję kodu służące zaimplementowaniu systemu ekwipunku i systemu grabieży [ loot ]
( wykonane, w przygotowaniu do wprowadzenia do silnika )
-Bazowe funkcję kodu służące zaimplementowaniu systemu statystyk bohatera i npc - zdrowie, obrażenia, mana, system doświadczenia i poziomowania ( wykonane, obecnie w przygotowaniu do wprowadzenia do silnika )
-Bazowe funkcje kodu służące zaimplementowaniu systemu czarów ( wykonane, obecnie w przygotowaniu do wprowadzenia do silnika )


NOWE SCREENY DEMONSTRUJĄCE GRAFIKĘ ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE CZWARTEJ TEMATU
[/size]
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Well, ciężko powiedzieć czy była to dobra decyzja. Nie sądzę żeby udało wam się zrobić tak dobry system walki jak w skyrimie. Na pewno gdybyście urządzili kickstartera teraz to bym was wyśmiał. Pozostaje mieć nadzieję, że kiedy go zrobicie produkt w najmniejszym stopniu nie będzie przypominał tego co jest tutaj. Nie wyróżniacie się absolutnie niczym spośród tony innych takich projektów, a wręcz wypadacie gorzej w stosunku do na przykład deliverance.
Ogółem jestem sceptycznie nastawiony i nie sądzę żeby przesiadka ze skyrima i próba zarobienia na tanich chwytach dzisiejszych czasów wyszła wam na dobre, a na pewno nie zaufałbym wam z hajsem.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ponadto, za dużo obiecujecie, co przy Waszym słomianym zapale* niezdrowo wpływa na Waszą opinię. 


*Który to już raz zmieniacie wizję projektu? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DonLoren

DonLoren

Użytkownicy
posty23
Propsy16
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
 
"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili pokaż, że się mylili."

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Oni przez większość czasu myślą  nad tym co by tu jeszcze dodać zamiast wziąć się do roboty, fabuła też szału nie robi,
chciałem z początku pomóc ale teraz widzę ,że nie ma sensu.
Większość modeli jest powyciąganych z Risen'a i Gothic'a jedyne co zasługuje na uwagę to to ,że Zagłoba szybko ogrania UE.
Ciężko będzie to dociągnąć do końca ale życzę powodzenia może się uda.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Za duży projekt jak na 3 osoby, ale jeśli jest robiony dla funu, to czemu nie?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#6 2015-01-11, 12:59(Ostatnia zmiana: 2015-01-11, 13:08)
Witam Panowie - widzę, że pojawiło się tu sporo sceptycznych głosów, co akurat mnie nie dziwi, bo spodziewaliście się, że projekt ujrzy światło dzienne szybciej, ja też bym tego chciał ale w życiu nigdy "nie jest z górki". Tak się składa, że pcham już  ten wózek dobre 8 miesięcy ( w tym od 2 na UE ) i uważam, że nie straciłem ani cząstki pierwotnego zapału, który we mnie tkwi i nikt z tu obecnych nie powie mi że jest inaczej, a najlepszym tego przykładem jest wątek, który czytacie - gdybym stracił motywacje do tworzenia, z pewnością nie byłoby tutaj mnie, ani przykładów postępujących prac, które możecie oglądać. 

"Robimy to dla hajsu", "tanich chwytach"- Faren co to w ogóle za określenia ? Z "forum rap do lat 14stu" ?  Czekam jeszcze tylko na tekst "że się sprzedaliśmy"... ehhh :/

Owszem robimy sporą grę, na stworzenie której może wyjść nam łącznie ponad 2000 roboczogodzin, więc oprócz satysfakcji którą przyniesie nam to że gra spodoba się odbiorcom, chcemy mieć też jakąś rekompensatę materialną, to źle ?

Dlaczego wszystko zawsze i wszędzie musi być za darmo ? A co jeśli skomercjalizowanie projektu pozwoli na wzniesienie go na wyższy poziom ? Pomyśleliście o tym ? Są rzeczy, których my jako ( nie oszukujmy się, amatorzy ) nie będziemy w stanie zrobić tak dobrze jak profesjonalni game developerzy, więc ich zatrudnienie pozwoli nam zrobić tą grę lepiej, po drugie szybciej - czego chyba wszyscy chcemy.

Sawik - odpowiadając na twoje pytanie - wizję projektu zmieniamy po raz pierwszy, właściwie zmieniliśmy tylko silnik i dostosowujemy fabułę do nowych realiów, dużo rzeczy musieliśmy wykonać od nowa, ale kontynuujemy założenia obrane przy tworzeniu total-conversion Skyrima.

System walki Skyrima to jakaś padaka, szczerze mówiąc trudno o gorszy ( ok, jest jeszcze Gothic 3 :trollface: ) , my wzorujemy się na klasycznych grach PB i nasz system walki będzie wzorowany na rozwiązaniach znanych z Risen 1 i G2.

Kelten napisał:
"Większość modeli jest powyciąganych z Risen'a i Gothic'a jedyne co zasługuje na uwagę to to ,że Zagłoba szybko ogrania UE."

Kelten trochę uogólniasz, ta większość to raptem jakiś model kirysu, hełm, miecz, deska, pochodnia, stół i model starej kopalni, który również zostanie zastąpiony naszym, wymodelowanym o zera, zatem do owej "większości" trochę brakuje, szczególnie gdy zauważymy, że w całej grze użyto ponad 100 różnych modeli, zatem modeli nie będących naszego autorstwa jest tu mniej niż 10%.   

A co do słów uznania nt. szybkości pojmowania UE - to bardzo dziękuję, staram się :).

Nie zamierzamy robić tego projektu w 3 osoby, tak jak wspominałem - zaraz ruszamy z naborem do grupy i wystarczy, że znajdziemy drugą osobę, która tak jak Ja będzie takim "wołem roboczym" i będzie znać UE przynajmniej na moim poziomie, wtedy prace nad grą mocno przyspieszą, jeśli uda nam się zwerbować jeszcze dobrego animatora, wtedy osiągnę dosłownie pełnie szczęścia.  :) :) :)

Faren napisał:

" Pozostaje mieć nadzieję, że kiedy go zrobicie produkt w najmniejszym stopniu nie będzie przypominał tego co jest tutaj."

I tak też się stanie, cały czas uczę się nowego silnika, [ a zagadnień jest naprawdę multum ] cały czas coś poprawiam i mogę zapewnić, że finalny produkt, graficznie będzie wyglądać zupełnie inaczej, o wiele lepiej niż obecnie. 

Pozdrawiam, Zagłobix :)
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
System walki Skyrima to jakaś padaka, szczerze mówiąc trudno o gorszy ( ok, jest jeszcze Gothic 3 ) , my wzorujemy się na klasycznych grach PB i nasz system walki będzie wzorowany na rozwiązaniach znanych z Risen 1 i G2.
Ogarnij ten z Mount&Blade.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Quatrosss

Quatrosss

FatDragon Game Dev.
posty62
Propsy9
ProfesjaProducent
  • FatDragon Game Dev.

Quatrosss
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#8 2015-01-11, 13:52(Ostatnia zmiana: 2015-01-11, 14:29)
Nie wiem dlaczego patrzycie na ten wątek jak na coś co rzeczywiście w grze ma być. Chcieliśmy tylko po pierwsze ZAWIADOMIĆ o przenosinach na inny silnik, o różnych zmianach które do tej pory zostały poczęte i najważniejsze o tym ,że dalej projekt trwa. A wszystko to co zobaczyliście jest swego rodzaju polem testowym. Czy wy na prawdę tego nie zauważyliście? Projekt na UE trwa od jakoś dwóch miesięcy ,z czego ja dopiero od miesiąca w nim uczestniczę. Przez ten jeden miesiąc nauczyłem się tyle aby potrafić wymodelować i oteksturować wszelaki model, to chyba bardzo dużo jak na tak krótki odcinek czasu. A Zagłoba? Kuje się ciągle tych kodów i nie wiadomo czego tam jeszcze. Przez dwa miesiące mamy już tyle istotnych wykonanych wyłącznie przez niego elementów. Prawie każdą wolną chwilę spędza przy UE. Więc.. chce mi się śmiać ale.. Słomiany zapał? Hahaha tego to ja już wgl. nie potrafię zrozumieć.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
"Robimy to dla hajsu", "tanich chwytach"- Faren co to w ogóle za określenia ? Z "forum rap do lat 14stu" ?  Czekam jeszcze tylko na tekst
 "że się sprzedaliśmy"... ehhh
Cytuj
pragniemy zaoferować wam wersję rozwojową P01R już w końcówce 2015 roku na zasadzie "wczesnego dostępu" STEAM.
 
makin' bacon

Fenris94

Fenris94

Użytkownicy
posty2
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, natknąłem się na ten wątek poszukując wszelkich modyfikacji poprawiających Gothic'a.
Śledzę wątek z niecierpliwością oczekując na zwieńczenie wizji Zagłoby. Uważam, że to czego się podjął jest godne uznania i szacunku, bo ten człowiek ma zamiar ku uciesze fanów Gothic poświęcić mase swojego czasu na stworzenie czegoś naprawde świetnego.
Nawet nie będe rozpisywał się na temat wyższości unreal engine nad edytorem Skyrim.
To, że Zagłoba podjął się robienia tego projektu na UE porzucając tworzenie "kolejnego moda do skyrim" oznacza, że naprawde zależy mu na tym, żeby za przeproszeniem nie odjebać fuszerki. Facet sie stara i ja osobiście jak zobaczyłem ten wątek to pomyślałem  "Kurwa, ktoś chce spełnić moje marzenie xD". Straciłem wątek, przejde do sedna.
Przeczytałem powyższe komentarze i nie jestem w stanie zrozumieć skąd sie biorą tacy ludzie. Wjechaliście tu z tym pesymistycznym pierdoleniem, udając znawców wszystkiego. Teksty, ze projekt sie niczym nie wyróżnia, że wszystkie tekstury sa pokopiowane z Risen i Gothic, pierdoły o słomianym zapale. Świadczą o tym, że najwyraźniej wcale wątku nie śledzicie. A dlaczego tak sądze ?
Cały projekt z tego co czytałem miał byc osadzony w uniwersum Gothic ( CO nie jest możliwe ze względu na prawa autorskie które gniją u pirani bojącej się motłochu), więc co jest bardziej podobne do gothic jak tekstury i modele gothic xD ? Moim zdaniem używanie podrasowanych modeli i tekstur tej gry wpłynie świetnie na immersje. Projekt niczym się nie wyróżnia ?! To znajedzcie mi do cholery inny projekt w którym ktoś próbuje zrobić coś tak "Gotikowego". Słomiany zapał ?! Sama przesiadka z skyrima na UE świadczy o tym, że zapał jest wielki. Co do dotacji... Wszystko byście chcieli mieć za darmo. To jest takie myślenie egoistyczni-egocentryczne, wręcz hipokryzja. "Ja chce za darmo i chuj mnie obchodzi czy ktoś na to zapracował, bo ja chce to ja mam mieć i chuj, no ale wypłate to bym w sumie chcial od szefa bo ja na nią pracuje." eh...
Ja w ten projekt i w Zagłobe wierze, i w miare moich możliwości chętnie pomoge, czy to finansowo  czy jakoś innaczej, a jak będzie trzeba to i za gre zapłace. A co do oklepanej fabuły... Mi wydaje się ciekawa, może szału nie ma ale myśle, że questy poboczne jak i pewne zmiany w trakcie tworzenia sprawią, że będzie to kozak. Najważniejsze, to żeby w momęcie odpalenia gry poczuć to samo co w momęcie odpalenia Gothica. Co do systemu walki w skyrim to przepraszam bardzo, dajcie mi jakiś halucynogen, patyk, motion capture, a stworze wam 100x lepszy xD
Tak więc Twórcą życze powodzenia w tworzeniu tego projektu, i jeśli moge jakoś pomóc (niestety na tworzeniu i tych edytorach sie za nic nie znam) czy to w jakiś pomysłach, czy dabingach itd, to dawajcie znać na pw :)
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Leinann - nie grałem jeszcze w M&B i żałuje, bo gra ponoć dobra. Ale w jakim sensie hmmm?, że w M&B jest jeszcze gorszy system walki, czy  lepszy ? 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fenris94

Fenris94

Użytkownicy
posty2
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mniej więcej jak w morrowind xD
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Mniej więcej jak w morrowind xD

Osz kurwa...  :F
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
W M&B jest najlepszy system walki non target ever.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Leinnan - możliwe, muszę zagrać :ok: :)
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Trochę źle się patrzy na taką grafikę w UE4. (chodzi mi o marnowanie potencjału silnika) Mamy 2015 rok, teraz trochę inaczej robi się grafikę. Tak czy siak, życzę powodzenia.  :)

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
W M&B jest najlepszy system walki non target ever.

Nope, system walki Risen 1 jest o kilka klas wyżej od M&B.  :cool:

Leinann - nie grałem jeszcze w M&B i żałuje, bo gra ponoć dobra. Ale w jakim sensie hmmm?, że w M&B jest jeszcze gorszy system walki, czy  lepszy ?

Ponoć dobra?  Przez całą grę robi się to samo, już po kilku godzinach nuży gra  :ayfkm:
Jakby co mówię o 1 .

Znaczy gra jest bardzo dobra, ale cieżko mi M&B nazwać RPG  :|
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Z rekrutacją może być ciężko, bo nieodpłatnie to może i kogoś zciągnecie, ale jeśli nie będzie to "po znajomości" to będzie to w najlepszym przypadku osoba równie dobra co wy. Weterana raczej nie zgarniecie.

Dobrym pomysłem mogłoby być zrobienie vertical slice'u, prototypu znacz się. Zróbcie jeden level, jedną klasę ale najlepiej jak potraficie.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
W M&B jest najlepszy system walki non target ever.

Nope, system walki Risen 1 jest o kilka klas wyżej od M&B.  :cool:

Leinann - nie grałem jeszcze w M&B i żałuje, bo gra ponoć dobra. Ale w jakim sensie hmmm?, że w M&B jest jeszcze gorszy system walki, czy  lepszy ?

Ponoć dobra?  Przez całą grę robi się to samo, już po kilku godzinach nuży gra  :ayfkm:
Jakby co mówię o 1 .

Znaczy gra jest bardzo dobra, ale cieżko mi M&B nazwać RPG  :|

Primo Risen ma o wiele gorszy system walki non target.
Secundo Warstwa fabularna jest przechujowa w M&B. M&B jest świetną grą, jednak w pogoni za grafiką utracono wiele z pierwotnego klimatu gry z wersji beta zwykłego M&B. W Warbandzie zamiast to przywrócić zrekompensowano to dodaniem multiplayera, ślubów i zarządzania królestwem.

Z rekrutacją może być ciężko, bo nieodpłatnie to może i kogoś zciągnecie, ale jeśli nie będzie to "po znajomości" to będzie to w najlepszym przypadku osoba równie dobra co wy. Weterana raczej nie zgarniecie.

Dobrym pomysłem mogłoby być zrobienie vertical slice'u, prototypu znacz się. Zróbcie jeden level, jedną klasę ale najlepiej jak potraficie.
Normą jest, że o ile się myśli poważnie o projekcie warto brać takie osoby po których widać, że nad projektem pracować bedą i się w międzyczasie douczą. Niemożliwym jest znalezienie zespołu weteranów za dobre słowo.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry